Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton kummitäti, kun toivoisin että teini-ikäinen kummilapsi

Vierailija
30.08.2011 |

edes näyttäytyisi kunnolla, tai jopa istuisi mun kanssa yhden kahvikupillisen ajan, kun tuon hänelle synttärilahjaa (rahaa). Tai saisin istua vaikka hänen huoneensa lattialla ja jutella. Mutta ei. Sen verran vilaukselta näin kummilasta, että sain sujautettua rahakuoren oven raosta ennen kuin ovi meni kiinni :/ vähän tuli tympeä olo. Miten teillä menee teini-ikäisten kummilasten kanssa tai vanhemmat, miten suhtautuisitte tällaiseen tilanteeseen itse kummin vieraillessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen JÄLKEEN kun on istunut kanssani hetken ja vaihtanut kuulumisia.

Aika usein vien jotain pientä, mutta en joka kerta.

Älä anna rahaa, jos ei seurustele.

Voit vaikka lähtiessäsi pyytää äitiä välittämään terveiset, että kirjekuori on laukussasi vähintään puolentunnin mittaisen, vuorovaikutteisen juttuhetken ajan, ilman kontaktia ei lahjoja tipu. Ja ihan ystävälliseen sävyyn voit sanoa, jos loukkaantuu jompikumpi, niin eivät kirjekuortasi tai ystävyyttäsi ole vailla.

Vierailija
2/3 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hän on norkoillut lähelläsi tarpeeksi kauan.

Itse kyllä hyväksyisin, että teini-ikäistä ei kiinnosta jonkun mamman seura, olkoonkin, että on oma kummitäti. Kyllä hän vähän vanhempana taas jaksaa olla kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nyt sain sen kuoren tungettua henkilökohtaisesti siinä noin 15 sekunnin kontaktin aikana. Sen huomasin että kasvanut oli. Mietityttää että olikohan virhe muutenkin antaa rahaa, mistä mä tiedän mihin se ne käyttään ja pian on äitinsä mun kimpussa :(

ap

sen JÄLKEEN kun on istunut kanssani hetken ja vaihtanut kuulumisia.

Aika usein vien jotain pientä, mutta en joka kerta.

Älä anna rahaa, jos ei seurustele.

Voit vaikka lähtiessäsi pyytää äitiä välittämään terveiset, että kirjekuori on laukussasi vähintään puolentunnin mittaisen, vuorovaikutteisen juttuhetken ajan, ilman kontaktia ei lahjoja tipu. Ja ihan ystävälliseen sävyyn voit sanoa, jos loukkaantuu jompikumpi, niin eivät kirjekuortasi tai ystävyyttäsi ole vailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi