Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä pettäminen tuntuu? pettäjästä siis.

Vierailija
30.08.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keran olen pettänyt ja silloin petin silloista kumppania kostoksi, koska hän petti minua ensin. Silloin se tuntui pirun hyvältä ja melkein heti jätin hänet.

Vierailija
42/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ristiriitaiselta. Toisaalta se oli tietenkin kivaa toisen kanssa, mutta samalla myös pettymystä siihen että ei se nyt mitenkään erityisen ihmeellistä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se nyt tuntuu kun saa sitä mitä ei kotona ole saanut vuosiin?? Läheisyyttä, rakastelua, suudelmia, kosketuksia?? Hyvältä. Ihan järjettömän hyvältä!

Eroaisimme jos voisimme ja aloittaisimme yhteisen elämän. Ehkä muutaman vuoden kuluttua kun nuorimmat lapset on lähteneet. Kun ei kummallakaan periaatteessa ole huono avioliitto, päinvastoin. Vain se meille tärkein puuttuu.

Vierailija
44/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen nyt muutaman viikon viestitellyt erään ihanan miehen kanssa. Molemmat naimisissa, mutta kaipaa myös sitä jotain muuta. Olemme sopineet, että kumpikaan ei perhettään jätä, niin vakavaksi touhu ei saa mennä. Kuitenkin olemme ihastuneet, seksiä ei vielä. Tämä tunne on ihana, vaikka ei vielä ole sängyssä oltukaan. Meille on tärkeää luottamus toisiimme, pelisäännöt selvät eikä kumpikaan halua perheitään satuttaa.

Ei tule menemään niin kuin suunnittelette.

Vierailija
45/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tunnu paljon miltään... Toki seksi tuntui hyvälle mutta kun mitään kiinni jäämisen riskiä ei ole niin en pode huonoa omaatuntoa, ihan normaalisti olen kotona ollut.

Vierailija
46/46 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni baari-illan jälkeen, kun narikassa tuli komea mies juttelee. Juttelu päättyi seksiin hänen luonaan ja olo oli aamulla hirveä. Itkin taxissa kotiin asti. Sunnuntai meni vatsaa väännellen ja en pystynyt katsomaan miestäni silmiin yhtään. Maanantaina sitten tuli textiviesti mieheltäni, että pakkaa laukkusi. Ei itkut auttanut, vaikka kuinka ruikutin. En ollut kirjoilla edes siinä asunnossa, niin en edes tienny mihin menisin. Sitä ku yritin selittää, niin sanoi vain, että mene sinne missä olit la-su välisen yön. (menin äidille) Enkä edelleenkään tiedä sitä mistä se tieto on hänelle mennyt. Nyt kun olet saanut elämäni jotenkin raiteille ja pääsemässä tuskasta yli sitä mitä menetin, niin näin sitten exäni ja hänen uuden tyttöystävän ja hauskaa näytti olevan. Kiva parkuu bussipysäkillä kädet täristen. 8kk mennyt tästä eikä vieläkään helpota kokonaan.