Miltä pettäminen tuntuu? pettäjästä siis.
Kommentit (46)
Jälkikäteen ajatellen se tuntuu ainoastaan turhalta ja väärältä. Lopetin suhteen kahden kuukauden jälkeen, juuri siksi kun tiesin tekeväni väärin miestäni kohtaan.
En usko, että koskaan enää tulen ketään pettämään, sillä en hyväksy valehtelua ja kieroilua.
Ainakin ex-mieheni oli niin onnensa kukkuloilla, että luuli minunkin iloitsevan puolestaan.
Koko maailma hymyilee ja tuntee olevansa ELOSSA.
Petturinainen
kokoajan on syyllinen ja pelokas olo.
kolmosen ja nelosen vastaukset kuvaavat omaa olotilaani. Siis todella molemmat puolet ovat läsnä.
Ei sitä muuten olisi tullut tehtyä. Sen verran nähtävästi kieroon kasvanutkin, että en osannut kauheaa morkkista hankkia. Tosin sen jälkeen olen ollut uskollinen aviopuoliso. Pettäminen siis aikaisemmassa suhteessa. Nykyisin ei tulisi mielenekään.
Riippuu siitä, että minkä vuoksi pettää. Että harrastaako sitä ihan muuten vaan, ja huvin vuoksi. Vai haluaako kenties kostaa, jos tuntee, että on tullut väärin kohdelluksi. Itse jouduin kuuntelemaan jatkuvasti kun kumppani vähätteli minua, ja taas vastaavasti kehui entisiä suhteitaan. Tätä kesti noin parisen vuotta, ja sinä aikana petin häntä noin 10-15 kertaa. Täytyy sanoa ettei se tuntunut oikeastaan miltään: ei väärältä, ei oikealta, vaan jotain siltä väliltä. Näin jälkeenpäin voin sanoa, että olen suorastaan hemmetin tyytyväinen kun petin, koska tuo kyseinen paskiainen vei peräti 2 vuotta elämästäni, ja jouduin kuuntelemaan sellaista sontaa, jota en enää suostuisi kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma hymyilee ja tuntee olevansa ELOSSA.
Petturinainen
Kiitos rehellisyydestä.
Ehkä se selviää... Olen antanut itselleni luvan, kun tilaisuus tulee
Vanhakin koira voi oppia uusia temppuja ja uutta itsestäänkin ;)
Ihan mahtava tunne kun on toisen miehen alistettu narttu. Mies katselee kun kaverit panee narttua
Sen jälkeen nartusta tulee vaimo ja äiti, joka menee kotiin huolehtimaan perheestään. Kaikkien vaatimusten keskellä voi hymyillen ajatella sitä hetkeä kun 3 äijää runkkaa kasvoille
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä keskustelu meni itsesi kanssa?
On kuvottava olo ja syyllinen olo... Ekan kerran petin koska en osanut suoraa sanoa miehelle että en halua olla sen kanssa... Siksi tuntuu olin tuolloin tosi tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä keskustelu meni itsesi kanssa?
En ole tuo mutta vastaan.
Miehen kanssa oli kurjat pari vuotta. Hän oli pettänyt kaikki lupaukset ja luottamukseni monin kerroin. Sanoin hänelle että haluan erota. Hän reagoi siihen, lähinnä voi sanoa, tyynesti. Totesin itsekseni että minua ei rakasteta, ei haluta, on ihan sama mitä teen.
Olin lähdössä seminaariin, jossa oli iltajuhla tiedossa. Yhtä tyynesti ajattelin, että tyttö hyvä, sinä tarvitset yhden yön jutun. Katsopa mitä sieltä löytyy.
En ollut ikinä elämässäni ollut yhden yön jutussa, nyt lähdin siihen vakain tuumin.
Pillussa tuntui hyvältä, vähän huono omatunto soimasi kun oma mies palasi työmatkoilta. Miehen ollessa kotona keskityin kuitenkin mieheen, joten ei ollut häneltä mitenkään pois,
Kunnes hän palaa exsänsä luokse, tai lähtee uuden matkaan.
Mulla on sielunkumppani, jonka kanssa petän aviomiestäni. Viimeksi tänään makasimme pitkään sisäkkäin jälkihehkuissa ja miehen alaston paino päälläni tuntui maailman luonnollisimmalta asialta, sielu vasten sielua. Pettämisestä en ole ylpeä, mutta lasten takia en eroa. Olen oppinut kantapään kautta että maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin nuorena ajattelin.
Pettäjää kaduttaa vain jos jää kiinni. Kunnon ihminen ei pettäisi.
Jännältä. En pelkää kiinnijäämistä enkä aio itse kertoa.
joka ei ole sitä ansainnut. Olen myös pettänyt väkivaltaista ja alistavaa puolisoa, eikä se tuntunut pahalta ollenkaan.
Toisaalta tuntuu ihanalta olla sen toisen käsissä. Silloin ei ajattele omaa puolisoa, vaan elää vain itselleen.
Jälkeen päin syyllisyys on kauhea, omatunto soimaa ja koko ajan pelkää jäävänsä kiinni, koska puolison tuska on niin hirveä.
Onneksi suhde on ohi.