Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen äiti lähtee tuulettumaan vauvan ollessa 3 PÄIVÄÄ vanha??

Vierailija
03.11.2005 |

Tuttuni jätti vauvansa hoitoon heti laitokselta päästyään ja meni viettämään " omaa aikaa" . Pöyristyttävää!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri on mun mielestä!

Vierailija
2/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli poissa kaksi tuntia, mikä on ihan liian pitkä aika noin pienelle vauvalle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poissa muutaman tunnin, noin 3 kait

Vierailija
4/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteleeko se irc-gallerian Sande muuten täällä?

Vierailija
5/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummille hoitoon ja menin yliopistolle tenttiin...

Vierailija
6/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli poissa kaksi tuntia, mikä on ihan liian pitkä aika noin pienelle vauvalle. ap

Miten niin liian pitkä aika??Aika varmuudella voi sanoa, että vauva nukkui tuon ajan.

Jos olet ihan tosissasi, ap, et ole kyllä ihan terve päästäsi.

Vierailija
7/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalosta ostamassa vauvalle tyttömäisen nutun. (Esikoinen oli poika, joten mitään tyttömäisiä ei valmiina ollut.) Oikein nautin siitä kun sain vihdoin kävellä vapaasti ilman että jalat kramppasivat koko ajan. Ja nautin siitä että sain olla hetken yksin.

Vierailija
8/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kanssa jaksoin itse ulos kun hän oli 2 kk ikäinen ja kolmatta en raskinut jättää enkä olisi jaksanutkaan lähteä ennen kun hän oli 6 kk.

Esikoisella oli jo 2 vkon ikäisenä selkeä rytmi. Jätin lapun monelta oli ruoka-aika ja kuinka paljon joi maitoa. On normaali 15 v nykyisin.

Vierailija
9/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuttuni jätti vauvansa hoitoon heti laitokselta päästyään ja meni viettämään " omaa aikaa" . Pöyristyttävää!!!

Vierailija
10/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yöt hän joutui siellä olemaan hoitajien hoidettavana, kun vanhemmat eivät saaneet sairaalassa yöpyä. Hoitoaikaa tuli 10 h. Varmaan kamalat traumat! Miten vauvamme on iloinen ja tyytyväinen puolivuotias, eihän sen pitäis...

Vierailija
11/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hääppöinen munkaan lasten tulevaisuus. Esikoinen esim. oli elämänsä ensimmäiset 2h ISÄNSÄ hoidossa, voi ei...

Vierailija
12/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole hääppöinen munkaan lasten tulevaisuus. Esikoinen esim. oli elämänsä ensimmäiset 2h ISÄNSÄ hoidossa, voi ei...

15

Vierailija
13/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai tehdä korvausvaatimus sairaalalle, kun noin tökerösti toimivat ja aiheuttivat hirveät traumat lapselleni, ei ole vieläkään toipunut vaikka on jo 9-vuotias!

Oon muuten sama joka tuossa äsken kirjoitti käyneensä Tarjoustalossa ja jopa nauttineensa yksinolosta. Kyseessä siis oli keskimmäinen lapsemme, mutta ei ole kuopuksenkaan asiat hyvin, muistin juuri että kävin hänenkin syntymänsä jälkeen lähikaupassa ja sitten vielä muillakin asioilla samalla reissulla. JA VEIMME HÄNET KAIKEN KUKKURAKSI PARIVIIKKOISENA ISOON OMPPUUN, siis ihmisten keskelle! Kyllä olen ollut tyhmä!!!

Ehkä se on vaan hyvä että olemme päättäneet että nämä kolme lasta riittää, emmehän ole osanneet heistäkään pitää kunnolla huolta...

Vierailija
14/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä makasin sairaalassa viikon, enkä sinä aikana päätäni ulos pistänyt. Olisi pieni lenkki tehnyt kyllä terää. Parin päivän päästä kotiintulosta tuntui siltä että happi loppuu ja kävin vartin kävelyllä. Sisälläoloa siis yli viikko. Taisi mennä lapsen elämä pilalle? Nukkuikin koko ajan.

Vierailija
15/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä toinen tyhmä vaivaudun vastaamaan. Bläh meille.

Vierailija
16/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi vähän tuulettua, pari tuntia luonnossa... Vai liian pitkä aika vauvalle. Salli mun nauraa!

Vierailija
17/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana näyttää pojalle joskus, että millainen luonto oli juuri sillä hetkellä. Oliko ensimmäiset leskenlehdet puhjennut, oliko koivussa hiirenkorvia...

Vierailija
18/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää myöhemmin. Siitä lähtien baarissa 2-3 krt/vko. Eka ajateltiin, että on jotain synnytyksen jälkeistä masennusta, eikä halua sopeutua vauvaansa. No, kolme vuotta kulunut ja samalla pelillä jatketaan.

Ja miten pääsi baariin noin pian? Vauva oli sairaalassa elämänsä ekat pari viikkoa ja äiti pääsi kolmantena päivänä kotiin. Mies kävi iltasyöttämässä noina iltoina. Ja baari tarkoitti oikeasti ryyppäämistä, eikä paria olutta.

Vierailija
19/19 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin luen tätä valtavaa viestiketjua kerron oman kokemukseni:

Omasta synnytyksestäni on nyt puoli vuotta ja muistan elävästi kuinka hel****n rikki olin sen jälkeisen viikon ihan siitä synnytyksestä ja kun se alkoi unohtua tuli muuta probleemaa vauvaan liittyen päälle. Joskus nykyisin kun on tarjolla mahdollisuus viettää hetki miehen kanssa ulkona ja ottaa drinksu mietin, että nyt en kyllä kaipaa varsinaisesti mitään relakssantteja, mutta silloin, pari päivää synnytyksestä olisi auttanut psyykkistä palutumista niin paljon jos olisi päässyt kaiken sen paastoamisenkin jälkeen vaikka 2 tunniksi yksin syömään pitsaa ja juomaan pari olutta. Siellä sitä vaan killitettiin nälkäisenä ihastuneen-ahdistuneena vauvaa ja itkettiin omaa hormoonimyrskyä...