Mikä olisi hyvä obduktioliesi?
Meillä on ihan tavallinen ja olen alkanut haaveilla obduktioliedestä. Mikä olisi hyvä merkki?
Kokemuksia muutenkin obduktioliesistä luen ilolla :)
Kommentit (459)
Tosi kätevästi saa siivottua nykyään lieden alta ja takaa!
segregaatioliettä. Sitä kun käyttää, ei mene puurot ja vellit sekaisin.
Mikä hitto tässä on kun perhe vaan laihtuu?
Paskin ikinä! Ruostuu ja rapistuu ihan silmissä.
kun puhuminen tökkii intubaatiolieden oston jälkeen.
Olen kuullut että geotermisellä subduktioliedellä laitetaan parhaat rosvopaistit. Valitettavasti isännöitsijä kertoi ettei talon perustukset sovellu moiseen.
Se sopii kuulemma hyvin vähän korkealentoisempaan ruuanlaittoon.
posahti! Ei taida paljon kannattaa sienimetsään enää näillä main...
immersioliesi. Tosin sillä voi kokata vaikka merenpohjassa.
immersioliesi. Tosin sillä voi kokata vaikka merenpohjassa.
Kotimainen on erityisesti tv:n kokkiohjelmiin hurahtaneiden suosiossa...
on aina ollut mieheni sydäntä lähellä, ja tuli sitten lieden vaihtoaika kun tavallinen liesi ei hänen mielestään enää ollut tarpeeksi hieno harrasteelleen.
Voi ystävät, sivistyssanoissa pitää AINA olla tarkkana, jotta välttyisi kauhealta kohtaloltamme! Miesparka, uuden kastraatiolietensä kanssa nyt hääräilee ja kimittää kokkaillessaan.
Lihat se tekee ihan ok, mutta kaikki kasvikset kuivahtaa :(
Kuka hullu ostaa aversiolieden lapsiperheeseen. Kakarat on muutenkin aina vonkumassa että yök en syö, tää on pahaa, mä haluun ketsuppia!
Mutta totta on että tää on todella vaikeaa, kannattaa aina varmistaa että kyseessä on suomen olohin sovitettu versio ja ymmärtää minkä alan liesi on kyseessä. Me ostettiin hyvin aikein immersioliesi, ajateltiin että lapsista tulisi kätevästi kaksikielisiä, mutta pieleen meni. Ensin ne hurahti uskoon ja sitten ne onkin uponneet ihan omiin maailmoihinsa :-(
Miesparka, uuden kastraatiolietensä kanssa nyt hääräilee ja kimittää kokkaillessaan.
Mäkin oon haavellut tosta abduktioliedestä...
Mutta totta on että tää on todella vaikeaa, kannattaa aina varmistaa että kyseessä on suomen olohin sovitettu versio ja ymmärtää minkä alan liesi on kyseessä. Me ostettiin hyvin aikein immersioliesi, ajateltiin että lapsista tulisi kätevästi kaksikielisiä, mutta pieleen meni. Ensin ne hurahti uskoon ja sitten ne onkin uponneet ihan omiin maailmoihinsa :-(
Tiedän monta surullista tapausta, joissa perhe on ostanut niinsanotusti lieden säkissä. Ei tosiaan kannatta ostaa leesio-, polio-, kuolio- eikä Muonio-liettä. Sehän on käytännössä itsemurha. Sukulaisten kannalta olisi huomaavaisempaa ostaa ensin huomioliesi, jotta osaisivat tarjota apuaan ajoissa.
Obduktioliesihan on jo so last season.
Ma otin meidan keittioon tietenkin ABDUKTIOLIEDEN.Ihan jannittaa minne paadynkaan kun keittiossa kokkailen.
ja päätettiin panostaa kunnolla avaruusteknologiaan, joten hankittiin viimeistä huutoa oleva abduktioliesi. Kokkaaminen saa ihan uusia ulottuvuuksia!
on ollut jo kauan infektioliesi ja hyvä on!
Mies on kirurgi ja hullu osti sitten perforaatiolieden, se myös tökkii todella pahasti. Tosin ruoka on kyllä valmista joka päivä kello kuusi reikä reikä.