Millainen aikuinen nainen ajelee itsensä posliiniksi?
Hyi helkutti, aivan karsea näky, kun häpyhuulet näkyy ja osalla jopa roikkuu.
Kommentit (68)
Mielestäni posliini sopii aikuiselle 40-50 v naiselle vielä paremmin kuin teinille.
Täältä siis 10 pistettä sheivatuille kotirouville :)
Mies vm. 1972
Mielestäni niitä haivenia kaulasta alaspäin ei nainen tarvitse.
Paitsi, että tutkitusti näkyvä häpykarvoitus naisella stimuloi miehen seksuaalista halua. Omapa on tappiosi, myöskään en väitä etteikö miehelläsi stimuloituisi muutenkin.
Meillä mieheni kanssa on vireä seksielämä ja hän ei mitenkään ole painostanut suuntaan tai toiseen karvoitusmalliani, eli tykkä tälläisenä kun olen.
Mulla on yliherkkä tuntoaisti ja ne karvat tuntuu inhottavilta.
koska mieheni niin halusi.
Suuseksi on hänelle miellyttävämpää niin.
Ja kosketus tuntuu erilailla.
En ulkonäkösyistä.
Ei mulla niihin karvoihin mitään tunnesidettä ollut, että ihan sama.
Tyttäreni (lukion ekalla) oli eilen puhelimessa maininnut kaverilleen hänen jumppamaikkansa olevan posliini. Näki liikuntatunnin jälkeen suihkussa sen. No se siintä..
Itse olen maatalon emäntä ja en niistä karvoista ole koskaan tykännyt kainaloissa tai alapäässä. Joten pois hoidan kokonaan. Joo, ikää 45+ ja kaksi tyttölasta on.
kuka on posliini ja kuka ei. Ei kai ne ilman housuja kuitenkaan kulje? Jos nyt jossain uimahallissa näkee ihmisiä nakuna, niin kuka niiden alapäätä siellä tuijottaa? En mä ainakaan pystyisi mennä sanomaan, kellä häpyhuulet on roikkuneet ja kellä ei. Eipä ole tullut niin tarkasti katsottua ja ihan sama mulle. Ihan sama sekin, mitä muut ajattelee mun posliinista/rämemajavasta.
.. on yököttävintä mitä tiedän. Oli sitten mies tai nainen. Yääääk!!!
Toinen on nuoret (tai nuorelta näyttävät) hoikat naiset rimppakinttuineen. He näyttävät posliinina ihan oikeasti lapsilta. Yäk!
Ainoa, jolle posliini sopii on pyöreähkö (naisellisen muotoinen) nuorehko nainen.
...ja mukavampi kosketella ja nuolla. Ja ei, en ole viehättynyt pikkutytöistä sen enempää kuin teidän isänne, veljenne ja miehenne - poislukien toki sairaat sukulaisenne.
Kukin toki tavallaan, mutta asian yhdistäminen pedofiiliyteen on lapsellista ja osoittaa kommentoijan fobiaa omasta seksuaaliseta suuntautumisestaan enemmän kuin posliinista tykkäävien suuntautumista.
M42
Paljas häpykumpu (molemmilla sukupuolilla) taas kertoo, ettei ko. ihminen ole vielä fyysisesti kypsä seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Sori, mutta väksinkin tulee outoja ajatuksia mieleen ihmisestä, joka suosii ei-sukukypsältä näyttävää häpyä..
Hyi helkutti, aivan karsea näky, kun häpyhuulet näkyy ja osalla jopa roikkuu.
Myönnän sisempien häpyhuulieni olevan hyvin runsaankokoiset ja ulkonevat. Kuitenkaan ei ne sieltä taida näkyä juuri mitenkään kun en levittele paikkojani vaikka yleisessä saunassa.
Olen 45+v farmaseutti ja posliini ollut teini-ikäisestä alkaen. Lapsia 3, mies ja kultainennoutaja kotona(.
ihan samoin kuin joka ammattikunnasta ja näky on karmea.
Kampaajalla käyn hyvin harvoin, ja aika säästeliäästi muistakin karvoista luovun.
Häpykarvoihin verrattuna niissä on kuitenkin pieni mutta ratkaiseva ero: hiukset ja muut karvat ovat näkyvissä kaiken aikaa (en käytä muslimihuivia tai muutakaan päähinettä) ja niiden poistaminen ei tee oloa yhtä epämukavaksi kuin alapään sheivaaminen.
Joo, on kokeiltu kun erään muinoin synnyttäjät sheivattiin.
Miksi se sheivaajat selittelette ja puolustaudutte niin kiihkeästi, vaikka ei kukaan teitä mistään syytä, ehkä naureskelee ja ihmettelee varsinkin niitä selityksiä?
Onhan parrattomia miehiäkin ja kaljujakin ja kaikki hyväksytään.
Olen ollut 12v ikäisestä posliini tai kun kuukautiset alkoi ajelin eka kerran karvat. Äitini hyväksyi sen ja itsekin ajeli karvansa. Nyt olen 39 ja kolmen mukelon äiskä, työskentelen pankkialalla ja nyt vahvasti myös politiikan parissa. Talven aikana aloitan laserklinikalla karvojen lopullisen poiston. Mielestäni niitä haivenia kaulasta alaspäin ei nainen tarvitse.
Omasta kokemuksestani voin kertoa, että ne haivenet harvenevat luonnostaan vaihdevuosien aikaan. Miksi sinä suotta tärväät enää tuossa iässä rahaa laserointiin, kun kymmenen vuoden kuluttua ei olisi enää laseroitavana kuin mummotuhero.
ihan samoin kuin joka ammattikunnasta ja näky on karmea.
Onko vaikea ymmärtää että voi olla ihan siisti ja kaunis enkä myöskään levittele paikkojani vaikka olen ilman karvan karvaa.
Hoidettu karvoitus kaikkialla, missä karvoja kasvaa antaa siistin vaikutelman. Naisilla ja miehillä.
Olkaa tyytyväisiä pehkoonne, kiitorataanne tai posliiniinne. Aina voi kääntää katseen hiukan sivuun tuntemattomien jalkovälistä.
T. mies
ps. Eniten tykkään siististä trimmauksesta
Vielähän mullakin on kunnon karvoitus vaikka menopaussi on lopuillaan... eiköhän tuo ehdi parikymmentä vuotta nauttimaan karvattomuudesta ennenkuin luonto hoitaa homman...
se 50v kiitorata.... harvenemisesta ei tietoakaan!
Vielähän mullakin on kunnon karvoitus vaikka menopaussi on lopuillaan... eiköhän tuo ehdi parikymmentä vuotta nauttimaan karvattomuudesta ennenkuin luonto hoitaa homman... se 50v kiitorata.... harvenemisesta ei tietoakaan!
Onnea ja toivottavasti karvat lähtee((
Itse vaan sheivailen tottumuksen mukaan.
Itse kysymykseesi:
"Millainen aikuinen nainen ajelee itsensä posliiniksi?"
Kysy ensi kerralla uimahallissa kaikilta, millainen aikuinen nainen sinä olet, sillä se selviää! :D
Eiköhän joukosta löydy kaikenkarvaisia, tai siis karvattomia aikuisia naisia.
Itse kysymykseesi: "Millainen aikuinen nainen ajelee itsensä posliiniksi?" Kysy ensi kerralla uimahallissa kaikilta, millainen aikuinen nainen sinä olet, sillä se selviää! :D Eiköhän joukosta löydy kaikenkarvaisia, tai siis karvattomia aikuisia naisia.
Sieltä se vastaus tulee, tai näkyy..
nyppiä/ajella/vahata omaa alapäätään. Mielenkiintonsa meillä kullakin.
Mulla on parempaakin tekemistä. Sitäpaitsi naisen alapääkarvoitus on yksinkertaisesti kauniimman ja luonnollisemman näköinen. Osa aikuista naista.
Siistiminen ja bikinirajat onkin sitten toinen juttu, sitä teen itsekin.
Paitsi, että tutkitusti näkyvä häpykarvoitus naisella stimuloi miehen seksuaalista halua. Omapa on tappiosi, myöskään en väitä etteikö miehelläsi stimuloituisi muutenkin.