Millainen aikuinen nainen ajelee itsensä posliiniksi?
Hyi helkutti, aivan karsea näky, kun häpyhuulet näkyy ja osalla jopa roikkuu.
Kommentit (68)
nyppiä/ajella/vahata omaa alapäätään. Mielenkiintonsa meillä kullakin. Mulla on parempaakin tekemistä. Sitäpaitsi naisen alapääkarvoitus on yksinkertaisesti kauniimman ja luonnollisemman näköinen. Osa aikuista naista. Siistiminen ja bikinirajat onkin sitten toinen juttu, sitä teen itsekin.
Eilen oli tilattu aika kosmetologille karvojenpoistoon. Tehtiin sokerointi systeemillä ja aikaa meni n. puoli tuntia.
on sieltä sisältä kuin kaikilla muillakin naisilla, enkä tajua mikä tarve sitä on sieltä kaikille esitellä. Hyi että mua ällöttää, kun joudun väkisten sitä rumaa värkkiäs katsomaan, vaikka en haluaisikaan. Karvat ovat esteettinen suoja.
Menetkö availemaan naisten pilluja useinkin? Niin, mulla on viivapillu ja sinne ei muuten kylläkään näy, jos en haarusiani avaa ja sormellakin saan avittaa. Ja ei muuten roiku mikään.
T. Joskus posliini, joskus majava.
nyppiä/ajella/vahata omaa alapäätään. Mielenkiintonsa meillä kullakin. Mulla on parempaakin tekemistä. Sitäpaitsi naisen alapääkarvoitus on yksinkertaisesti kauniimman ja luonnollisemman näköinen. Osa aikuista naista. Siistiminen ja bikinirajat onkin sitten toinen juttu, sitä teen itsekin.
Siis onko se ajasta kiinni? Eilen oli tilattu aika kosmetologille karvojenpoistoon. Tehtiin sokerointi systeemillä ja aikaa meni n. puoli tuntia.
Mitä maksoi? Kuinka usein pitää uusia?
kamppailee pelkän perustoimeentulonsa kanssa ja samaan aikaan täällä länsimaissa jotkut posliiniakat jaksaa vouhkata alapääkarvoituksestaan. Elämä on.
voi sille yhtään mitään, että ne häppärit tursuaa sieltä ja roikkuu, vaikken karvoja ajelisikaan. Luoja on sellaset mulle luonu, joten niillä mennään. :D
Jännää et toisilla häiritsee mun roikkuvat häppärit (vaikken siistikään kuin 'kiitoradan')! x) Hyvin ne on mulla matkassa pysyneet eikä niistä mitään haittaa ole ollut.
Siis onko se ajasta kiinni? Eilen oli tilattu aika kosmetologille karvojenpoistoon. Tehtiin sokerointi systeemillä ja aikaa meni n. puoli tuntia.
Mitä maksoi? Kuinka usein pitää uusia?
Maksaa kai paikasta riippuen n. 70 paikkeilla ja käyn 2 kk välein. Siinä ajassa ehtii hieman tulla uutta kasvua mutta ne saan pois pinseteillä nyppien.
Mulla on posliini eikä sieltä kyllä mitään roiku. Turvonneena kuulemma näyttää ihan perhoselta. Nykyinen seksikumppani kehuu kauniiksi ja tykkää nuolla pitkään ja hartaasti. Ilolla otan nautinnon vastaan.
N45
on sieltä sisältä kuin kaikilla muillakin naisilla, enkä tajua mikä tarve sitä on sieltä kaikille esitellä. Hyi että mua ällöttää, kun joudun väkisten sitä rumaa värkkiäs katsomaan, vaikka en haluaisikaan. Karvat ovat esteettinen suoja.