Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppauksen lopettaneet - miksi lopetit?

Vierailija
22.08.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä huomannut ensimäistäkään positiivista vaikutusta.

Vierailija
2/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko jaksoit karpata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksanut tuujottaa niitä hiilareita, vana haluan syödä monipuolista sekaruokaa, myös leipää, pastaa, perunaa ja riisiä. Siksi.

Vierailija
4/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jatkuvasti väsynyt ja ärtynyt. En jaksanut nousta portaita ylös kun hengästytti. Oli voimaton ja elinvoimaton olo. Lihoin 5 kg, aineenvaihdunta uskomattoman hitaalla. Kun otin hiilarit takaisin, niin sain elämäni takaisin. Jaksoin jälleen juosta ja urheilla. Nautin makeisista ja suklaasta vapaasti. Lisäksi olen laihtunut 3 kg. Joillekin karppaus on hyväksi, minulle se oli elämäni huonoimmat 6 kk.

Vierailija
5/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten aloin lisäämään hiilareita ja tuloksena täydellinen repsahtaminen. Eli jälleen elän lähestäysin oksettavalla pullamössöllä

Vierailija
6/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kakkonen

Vierailija
7/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädä kokonaan kun ei jaksanut. Paino nousi ja kunto meni huonoksi.

Nyt syön taas sekaruokaa ja paino tippui takaisin oikeisiin lukemiin ja jaksaa harrastaa raskastakin urheilua.

Ei sopinut minulle. Jollekulle muulle voi sopia.

Olin jatkuvasti väsynyt ja ärtynyt. En jaksanut nousta portaita ylös kun hengästytti. Oli voimaton ja elinvoimaton olo. Lihoin 5 kg, aineenvaihdunta uskomattoman hitaalla. Kun otin hiilarit takaisin, niin sain elämäni takaisin. Jaksoin jälleen juosta ja urheilla. Nautin makeisista ja suklaasta vapaasti. Lisäksi olen laihtunut 3 kg. Joillekin karppaus on hyväksi, minulle se oli elämäni huonoimmat 6 kk.

Vierailija
8/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho voi huonosti, olo oli tukkoinen ja raskas, vatsa ei toiminut kunnolla. En laihtunut.

Mulla on useampikin kaveri joka on karpannut pitkään ja heidän mukaansa ruokavalioni oli kunnossa.

Vierailija
9/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopetin kun oikeasti tuloksia ei näkynyt.

Iso syy oli myös se että mulla meni iho todella huonoon kuntoon :(

Vierailija
10/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alko oleen niin huono olo kaikella lailla. Olin ihan voimaton ja heikko. Paino kyllä laski n.8kg. Vähitellen aloin sitten ottaan täysjyväleipää ja -makaronia mukaan. En myöskään jaksanut sitä ainaista ruuanlaittoa! Kun on kaksi pientä lasta, sitä tekemistä on muutenkin. Myös ruokakassien kallistuminen alko ahdistamaan! No nyt on tullut 5kg takaisin vuoden aikana. Nyt oon taas vähitellen alkanut kiinnostuun tuosta painonpudotuksesta..

Vierailija
11/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairastuin anoreksiaan.

Vierailija
12/12 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pastan, perunan ja leivän sekä kaikki ihanat rasvaiset sokeriherkut takaisin. Sain ne ja 18kg.

Nyt olen taas karsinut sokerit ja valkoiset jauhot pois ja paino tippuu pikkuhiljaa.