Lapseni eskarissa on 7 vuotiaita
siis isoja 7 vuotisia poikia jotka ovat lykänneet koulun aloittamista.
Mua harmittaa todella. Ne ovat jopa kovaäänisiä ja opettajan huomio menee niihin.
Ja nyt ne isot ovat sit varmaan lapseni kanssa läpi kaikki kouluvuodet.
harmittaa kovasti. Miksi ihmeessä vanhemmat lykkäävät lastaan niin. Varmasti monen mielestä nuo vanhemmat oppilaat ovat tyhmiä
Kommentit (24)
normilapset laitettaisiin väkisin kouluun?
Ja sit täällä valitettaisiin siitä kun samalla luokalla on riehuvia/malttamattomia/jne... häiriköitä häiritsemässä oman lapsen oppimista???
nuo isot pojat olisivat seuraavana vuonna samassa luokassa kuin minun oma hiljainen luokan nuorimpiin kuuluva. 18kk on aivan liian iso ikäero tavalliseen luokkaan. Jospa ne oppilaat pääsisivät omalle tarkkis luokalle tai jotain? -- ap
ja mun lasta ärsyttää tollaset loppuvuodesta syntyneet rääpäleet. Varsinkin jos ne on hiljasii siis semmosii perässävedettävii. Opettajan aika menee ihan liiaks niihin ja ne on niin älyttömän lapsellisiikin. Ne pitäis laittaa tarkkikselle tai jättää päiväkotiin vähän kypsymään ja reipastumaan.
Kyllä se henkinen ero on valtava.
Omani on myös alkuvuodesta syntynyt ja loppuvuoden lapset eivät ole monesti henkisesti valmiita kouluun, vaikka opinnoissa pärjäisivätkin.
Hyvin tulee toimeen 7-9 vuotiaat lapset keskenään.
Pieni avarakatseisuus voisi helpottaa elämääsi!
Vaikka provohan tuo aloitus oli.