Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhyille naisille oma ketju!

Vierailija
29.08.2011 |

Täällä oli pitkien naisten ketju, niin nyt on meidän lyhyiden vuoro. Itse olen 152 cm.

Mieheni on minua yli 30 cm pitempi ja vanhin lapseni on ikäisekseen pitkä. Hän varmaan meneekin minusta ohi jo ala-asteella.

Itse olen kokoni kanssa ihan sujut, en juuri mieti asiaa. Joskus kaupassa harmittaa, jos en ylety ylähyllylle, ja erittäin pitkien ihmisten kanssa havahdun huomaamaan oman pituuteni.

Mites te muut?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko lyhyt? Omasta mielestäni olen.

Vierailija
42/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko lyhyt? Omasta mielestäni olen.

yli 160 cm nainen ole lyhyt!

t: 176 cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haitannut, mieheni on 30cm minua pidempi ja lapset ovat pitkiä molemmat. Pätkä mikä pätkä, minkäs teet. :)

Vierailija
44/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa pituuteni on aina ollut juuri sopiva :) pidän paljon pienistä käsistä ja jaloistani myös. Kengät näyttävät nätimmiltä...

Vierailija
45/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itselleen lyhyelle se ei sitä ole. Joka helvatan välissä saa kyllä "vitsejä" ja ainaisia kyselyitä senteistä. Seuraavalta ajattelemattomalta kysyn painoa tai vyötärön ympärysmittaa.

Vierailija
46/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

caprihousuja joita ei tarvitse lyhentää. Koska tarvitsen vähintään koon 40 housut, ne yleensä on myös vähän pidemmät. Hävettää, mutta en vaan jaksa aina lyhennyttää vaatteita.

Vierailija
47/47 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä olen tottunut lyhyisiin ihmisiin, kun isäni on 170 cm ja äitini 155 cm. Muukaan sukuni ei ole erityisen pitkää. Mieheni tosin on minua 30 cm pidempi.