Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten joku voi elää semmoisen miehen kanssa joka on vankilassa?

Vierailija
29.08.2011 |

kertokaa pliis hyvät perustelut..?!

Miksi lapsen pitäisi saada sellainen isä joka istuu linnassa ja siellä käydään sit moikkailemassa isukkia kun on tehnyt vähän pahojaan..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osaa palaa takaisin vankilaan. Tulevaa käyttäytymistä ennustaa parhaiten aiempi käyttäytyminen. Parisuhteessa pitäisi voida kunnioittaa toista ja hänen valintojaan.

Jos itsekin hyväksyy rikollisen toiminnan ja "maksamatta jääneet sakot" niin mikäpä siinä sitten on ongelmana?

Ja vielä: jos sakot ovat maksamatta, ne voi maksaa milloin vain, vaikka vielä vankilaan jouduttuaankin (jolloin vapautuu heti). Se tietty edellyttää, että hoitaa raha-asiansa vastuullisesti ja on millä maksaa. Mikä taas liittyy niihin arvoihin...

Vierailija
22/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa sitten kun oikeasti teillä on kokemusta asiasta!! Eipä tarvitse olla kuin vanhat sakot maksamatta ulosottoon niin ne muuntautuu vankeudeksi! Vittu mitä pässejä! Aina isoimmin avaa suunsa ihminen kuka ei tiedä hevonpaskaa asiasta vaan LUULEE TIETÄVÄNSÄ KUN ON LUKENUT JA KUULLUT ASIASTA! Hohhoi! VAI onko teidän mies joutunut vankilaan ja palannut! SORI vaan naikkoset, jotkut miehet kun vaan muuttuu! Tuollaset tunnevammaiset ämmät tuskin koskaan muuttuvat, kun se oma napa tärkein!

On tainnut se häkkilintusi kusettaa sinua, jos väitti sakkojen vuoksi istuvansa ; )

Ehkä se kokemus puhuu enemmän kun sun tietämättömyys? Joo,nykyään jos saat sakot, niitä ei muunneta vankeudeksi, MUTTA minä puhuinkin vanhoista sakoista! Katsosnääs,jos olet viimevuonna saanut sakkoja,KYLLÄ,ne voidaan muuntaa vielä vankeudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vapauduttua..?

Vierailija
24/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä, miten kukaan voi olla suhteessa väkivaltarikollisen kanssa.

Vierailija
25/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lähde linnaan niistä, siinäpä se.

Vierailija
26/29 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olisiko se niin, että poliisin kirjoittamia sakkoja ei muuteta, käräjiltä saadut sakot kylläkin

Vierailija
27/29 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen kanssa, joka istui linnassa puoli vuotta silloin kun esikoisemme oli n 1-v. Eikä siis tosiaan ollut ensimmäinen kerta linnassa, niinpä tuokin tuomio tuli rattijuopumuksesta ja ajoneuvon luvattomasta käyttöön otosta (= eli autovarkaus)

Ensikertalainen ei todellakaan olisi tuosta tuomiota saanut, ja miehen rikoskumppanikin sai vain 2kk.

Mutta joka tapauksessa, tuo olikin miehen viimeinen linnareissu, ja viimeisiä kertoja kun veti päänsä sekaisin lääkkeillä. Hänellä on 10 v huumetausta, ja nyt siis ollut kuivilla toiset 10 v. Hän on käynyt kouluja myös silloin kun oli aivan deekiksellä, ja on tällä hetkellä johtavassa asemassa työelämässä. Jos nyt näkisitte mieheni, ette ikinä uskoisi menneisyyttään.

MUTTA. Minä en miestä parantanut enkä pelastanut. Minä en häntä ymmärtänyt, kun oli vähän vaikeaa, vaan vetäsinpä pari kertaa kunnolla pataankin, kun tuli jotain kamapäissään inisemään. Mä tein miehelle selväksi, että mua ei kiinnosta pätkääkään hänen lupauksensa ja lässytyksensä, vaan se, mitä hän tekee. Teot voittaa sanat aina.

Mä en myöskään vaatinut miestä lupaamaan mulle, että ei ikinä enää vedä mitään. Koska sellainen ei vaan ikinä toimi, siten ei päästä mistään eteenpäin. Me sovittiin, että kun miehen tekee mieli vetää jotain, niin soittaa mulle ensin. Jos juttelu mun kanssa ei auta, niin sitten sovitaan, miten homma hoidetaan, missä mies tekee sen turvallisesti, ettei esim. aja autoa tms.

Yhtäkään puhelua ei sitten tarvinnutkaan tuohon pisteeseen asti viedä. Mä siis olin miehen tukena, mutta en pelastajana. Kyllä mä tiedän lukemattomia tapauksia, jotka ei päättyneet näin hyvin. Ja melkein aina niissä nainen toimii just "rakastavana pelastajana ja ymmärtäjänä", eli sellaisena ihmisenä, joka pelkästään mahdollistaa miehen sikailun ja sitten vielä vähän pussaa pipiä, kun tulee turpaan. Ei se toimi.

Vierailija
28/29 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kaikenmaailman yksinhuoltajia niin tuetaan ja säälitään joilla on viis eri isävaihtoehtoo lapselle kun tuli kännissä tehtyä vahingossa sekin..että ihan ehjiä perheitä löytyy myös sieltä joissa toinen osapuoli on jostain syystä vankilassa..suurimmalle osalle tuntuukin nykyään olla normaalimpaa selittää että isiä ei nyt tiietä kun on kännissä naitu niin monen kanssa kun se et isi on mut ei just nyt paikalla mutta kotia vielä tulee, ihan terveitä ootte..ja mulla on vihreet silmät.

Vierailija
29/29 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ku teillä kiiltokuvaperheillä,jotka halveksivat vähänki erilaisempaa ihmistä. Kaikki ei hyväksy ja eläköön naiset linnakundien kanssa jos niin tahtoo,olkaamme muut puuttumatta ja halveksimatta sitä,se ei ole meidän asiamme! On varmasti muunkinlaisia ihmisiä joita te ette hyväksy,tarvitseeko kaikesta tehdä niin hemmetin suurta numeroa? Mielikuvitus se laukkaa isommillakin ihmisillä,sen on AV:lla huomannut.