Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi paska miten halpa lahja!

Vierailija
29.08.2011 |

Miten nolo antaja onkaan, kun noin vähän vain antoi.

Oletko joskus ajatellut noin:) mikä oli juhla, mikä lahja/ lahjasumma, kuka/ tai millainen porukka antajana?

Kommentit (368)

Vierailija
41/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän he muuten olisi rikkaita jos antaisivat kaiken pois. Ei ne tulot...

Vierailija
42/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän. Ja on lahjan saajaa kohtaan jotenkin halventavaa. Varsinkin just nämä tilaajalahjat lahjaksi eteenpäin annettuna on TOSI NOLOT ja kaikki halpis romu. Ennemmin paketti hyvää kahvia, kuin joku tiimarikello. Mä sanoisin kyllä suoraan, että vie romus mennessäs jos joku tois omia käytettyjä tavaroitaan tai jotain tarpeetonta väkisin keksittyä. Ja todellakaan lahjan arvolla ei ole merkitystä. Vitosella voi tuoda vaikka suklaalevyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sai synttärilahjaksi Disney-aiheisen käytetyn kangasnenäliinan: toki oli pesty ja silitetty, mutta ehkä eniten siihä häiritsi se veritahra.

Tässä vain yksi esimerkki anopin lahjoista. Antaa kaapeistansa vanhaa roinaa mistä haluaa itse päästä eroon.

En haluaisi häneltä mitään, mutta sitten ollaan kiittämättömiä jos ei köyhän lahjat kelpaa

Vierailija
44/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoivat meille kihlajaislahjaksi ilmeisesti kirpparilta löytyneen posliinienkelin, jolla oli vain yksi siipi jäljellä. En oikein tiennyt, miten olisin kiittänyt lahjasta.. mies tuota lahjaa vieläkin joskus muistelee.

Vierailija
45/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjoilla väliä, kiva kun jotain saa. Mutta ei kukaan ole ikinä tuollaista rihkamaa antanutkaan kuin täällä näköjään jotkut ovat saaneet! Vanha muovirasia, mainosrihkamaa... Miten jotkut kehtaa? Voisi viedä vaikka kahvipaketin, kukkia tai suklaalevyn, ne ei maksa paljon. Mieluummin tosiaan voisi tulla vaikka tyhjin käsin kuin roskien kanssa.

ottaa päähän. Ja on lahjan saajaa kohtaan jotenkin halventavaa. Varsinkin just nämä tilaajalahjat lahjaksi eteenpäin annettuna on TOSI NOLOT ja kaikki halpis romu. Ennemmin paketti hyvää kahvia, kuin joku tiimarikello. Mä sanoisin kyllä suoraan, että vie romus mennessäs jos joku tois omia käytettyjä tavaroitaan tai jotain tarpeetonta väkisin keksittyä. Ja todellakaan lahjan arvolla ei ole merkitystä. Vitosella voi tuoda vaikka suklaalevyn.

Vierailija
46/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kaljatölkkikynttilät, anopin siskon mummohousut ja toi enkeli teki muhun suurimman vaikutuksen!

Oikeestaan vähän harmittaa, etten ole koskaan saanut mitään vastaavaa, saisi hyvät naurut... ;)

Vierailija
47/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi sai synttärilahjaksi Disney-aiheisen käytetyn kangasnenäliinan: toki oli pesty ja silitetty, mutta ehkä eniten siihä häiritsi se veritahra.

Tässä vain yksi esimerkki anopin lahjoista. Antaa kaapeistansa vanhaa roinaa mistä haluaa itse päästä eroon.

En haluaisi häneltä mitään, mutta sitten ollaan kiittämättömiä jos ei köyhän lahjat kelpaa

Koko ajan yrittää meille lapsilleen tuoda tavaraa joihin itse on kyllästynyt. Ovat vielä kohtuu hyvässä kunnossa mutta jos itse ei halua niitä katsella niin miksi ne pitäisi meille kelvata? Pari kuukautta sitten puhuin että alkaa vanha lautassarja olla tullut tiensä päähän, esim. syviä lautasia meillä on enää 5 kappaletta, kun ovat menneet rikki. Olen saanut ne äitiltä joskus 18 vuotta sitten muuttaessani omaan asuntoon lähtiessäni opiskelemaan.

Pari päivää sen jälkeen äiti kantaa minulle omaa vanhaa lautassarjaansa, jonka osti itselleen kun antoi nuo edelliset minulle. Oli kuulemma kyllästynyt niihin ja kerran minulla on tarvetta niin..... Olen 36-vuotias aikuinen nainen jolla miehensä kanssa hyvät tulot, kyllä minä itse ostan lautassarjan jonka itse haluan ja josta tykkään. Ei tarvita sukulaisten vanhoja kamoja.

Äiti veti hernepussin nenäänsä ja lähti lautassarjansa kanssa. Ei ole ostanut uutta sarjaa itselleen, minä olen.

Vierailija
48/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen leluja. Pikkuautoja, jonka renkaista puuttui puolet. Nukkeja joilla ei päätä tai toinen käsi puuttui...

Sanoi ettei tiennyt miten päin olisi ollut kun kaivoi krääsäpussin sisältöä. Suoraan roskiin taisivat mennä.

siitä on paha pistää "paremmaksi". =)

Vierailija
49/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelilahjat (enkelikorut / joulutilpehöörit) ateistille kyllä lämmittävät joka kerta mieltä. Not.

Vierailija
50/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä täällä kirjoitetaan. Keksittuja "lahjoja".

Vierailija
51/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotätini antoi minulla yo-lahjaksi 5e. Ei siinä muuten mitään, mutta serkkuni oli saanut kaksi vuotta aikaisemmin omissa lakkiaisissa 5000e.

Serkkuni äiti oli isotätini edunvalvoja.

Vierailija
52/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isotätini antoi minulla yo-lahjaksi 5e. Ei siinä muuten mitään, mutta serkkuni oli saanut kaksi vuotta aikaisemmin omissa lakkiaisissa 5000e.

Serkkuni äiti oli isotätini edunvalvoja.

Eikö tämän olisi voinut viedä eteenpäin jollekin taholle tutkittavaksi? Ei siis sinulle annetun rahan vuoksi vaan serkkusi saaman 5000e vuoksi.

Vierailija
53/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatteita. Likaisia, osittain rikkinäisiä ja aivan väärän kokoisia. Jos joku vielä tuo niin heitän ne roskikseen lahjan antajan edessä!

Vierailija
54/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä tahansa noista karseimmista vois olla sen antamia. Kiikuttaa sellaista, jonka joku toinen on hylännyt tarpeettomana tai sitten just jotain ilmaiskrääsää ja kylkiäisiä. Viimeks toi meille kuluneen 80-luvun plyysimaton, jonka naapurinsa oli heittänyt muuton alla roskikseen.

Mä en ihan kaikkea usko mitä täällä kirjoitetaan. Keksittuja "lahjoja".

Vierailija
55/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnasta niin välitä. Eikös ole tärkeämpää onko lahja joko oman maun mukainen tai tarpeellinen. Kyllä minua ainakin harmittaisi, jos saisin kalliin lahjan, jolla en tee mitään.(parempi sitten halpa jos hyödytön)

Vierailija
56/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, muistan lapsuudestani yhden Joulun, kun en saanut yhtään leluja ja vaate jonka sain, oli pieni. :(

Moni on kirjoittanut, että rikkaat on pihejä?? Meidän häissä oli mieheni rikas sukulainen(suomalainen julkkis) ja antoi kyllä ihan hyvän lahjan, oli varmasti arvoa yli 100€.... Ja muiltakin rikkailta olemme saaneet ihan hyviä häälahjoja: pesukone, imuri, tiskari....

Vierailija
57/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverilta synttärilahjaksi enkelikarkkirasian, joka oli täynnä karkkipapereita. Karkit oli siis syöty ja paperit tungettu takaisin pahvilootaan ja loota teipattu kiinni ;). Keräsin kieltämättä silloin kivan näköisiä karkkipapereita, mutta 30 samanlaista karkkipaperia synttärilahjaksi oli aika kamala lahja (ainakin jos oli niin ahne 7-vuotias karkkihirmu niin kuin allekirjoittanut!) Pistääkö joku pahemmaksi?

Vierailija
58/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin kerran sellainen ihme vaatepaketti joulun alla ja siinä oli joku ihmeellinen aamutakki. Minä tietenkin nokkelana ajattelin ihan vitsillä antaa sen siskolle. Se, mikä siinä tuntui pahalta oli se, että sisko oli saanu käydä penkomassa joululahjat ja paketoida sen saman mulle erilaiseen pakettiin. Jotenkin ei olis tuntunu pahalle, jos olis jonkun vastaavan "källin" tehny mulle, mutta se, että tavallaan varasti mun idean noin törkeästi ja isän ja äidin suostumuksella. En oo ikinä ymmärtäny, miten se oli oikeudenmukaisempaa tai vähemmän paha noin.

Sain exältäni tuliaisiks opintomatkalta Keski-Eurooppaan kaksi huoltoaseman kahviin tarkoitettua sokeripakkausta.. Oli isälle viinapullo, äitille viinipullo ja 7 laatikkoa kaljaa ja sillä ei ollu ollu rahaa ostaa mulle mitään... Jostain syystä olin aika loukkaantunu. Samoin sain siltä suklaarasian joululahjaksi. No ihan ok, jos se ei olis sanonu, että sai sen kaveriltaan, eikä edes tiennyt, mitä siellä oli, ku ei ollu avannu...

Muilta en muista saaneeni mitään tökeröjä lahjoja

Vierailija
59/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin kerran sellainen ihme vaatepaketti joulun alla ja siinä oli joku ihmeellinen aamutakki. Minä tietenkin nokkelana ajattelin ihan vitsillä antaa sen siskolle. Se, mikä siinä tuntui pahalta oli se, että sisko oli saanu käydä penkomassa joululahjat ja paketoida sen saman mulle erilaiseen pakettiin. Jotenkin ei olis tuntunu pahalle, jos olis jonkun vastaavan "källin" tehny mulle, mutta se, että tavallaan varasti mun idean noin törkeästi ja isän ja äidin suostumuksella. En oo ikinä ymmärtäny, miten se oli oikeudenmukaisempaa tai vähemmän paha noin.

Sain exältäni tuliaisiks opintomatkalta Keski-Eurooppaan kaksi huoltoaseman kahviin tarkoitettua sokeripakkausta.. Oli isälle viinapullo, äitille viinipullo ja 7 laatikkoa kaljaa ja sillä ei ollu ollu rahaa ostaa mulle mitään... Jostain syystä olin aika loukkaantunu. Samoin sain siltä suklaarasian joululahjaksi. No ihan ok, jos se ei olis sanonu, että sai sen kaveriltaan, eikä edes tiennyt, mitä siellä oli, ku ei ollu avannu...

Muilta en muista saaneeni mitään tökeröjä lahjoja

en ymmärtänyt tuota aamutakkihöpinää ollenkaan. voitko selittää vähän tarkemmin? oliko aamutakkeja siis kaksi erilaista samassa paketissa ja siskosi oli sieltä vienyt jo sinulle yhden takin? ja sitten annoitkin samanlaisen lahjaksi sille. mitäs pahaa siinä on?

tuo enkelipatsas ja anopin siskon housut oli parhaita :D

Vierailija
60/368 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukan hymähdin, kun häälahjamme oli yhdeltä perheeltä 20 euroa kuoressa. Heidän lapsilleenkin ostan synttäreiksi noin 15 euron lahjoja.