Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksio vai kolmio? Minä ja 3v.

Vierailija
29.08.2011 |

Olisiko teillä antaa näkökulmaa asiaan?

Asumme eron jälkeen kahdestaan turhan isossa kolmiossa (n. 70 neliötä). Nyt kun lapsi on pieni, tässä on paljon turhaakin tilaa ja itse voisin hyvin nukkua olohuoneessakin.

Toisaalta, asunto ja asuinalue ovat sellaisia, joissa voisin kuvitella asuvani vielä 20 vuoden päästäkin.

Pähkäilen olisiko järkevää muuttaa pienempään... Kyseessä omistusasunto, ja vuokralle en haluaisi, joten kahden asunnon loukun vaarakin pitää muistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asuisin siinä. Kun lapsi kasvaa, on ihan kiva, että kummallakin on oma huone.

Jos nykyisessä asunnossa on liian kallista asua, miettisiä kaksiota. En muuten.

Vierailija
2/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kasvaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttette omat huoneet. (ei mitään olkkarielämää)

Vierailija
4/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti siis.

Kolmiossa on varaa asua, kunhan karsin kaikki ylimääräiset menot minimiin. Lehtitilaukset on peruttu ja sitä rataa. Jos olisi kaksio, saattaisi jäädä varaa enemmän vaatteisiin, reissuihin ym. En osaa päättää arvostanko enemmän asumismukavuutta vai muita mukavuuksia. Onneksi ei ole kiire päättää.

niin asuisin siinä. Kun lapsi kasvaa, on ihan kiva, että kummallakin on oma huone. Jos nykyisessä asunnossa on liian kallista asua, miettisiä kaksiota. En muuten.

Vierailija
5/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu turhalta "vaivalta" muuttaa välissä kaksioon, jos sitä tilaa kuitenkin muutaman vuoden päästä taas tarvitaan.

tarttette omat huoneet. (ei mitään olkkarielämää)

Vierailija
6/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli oikea ratkaisu.

Ei tarvi vaihtaa asuntoa, molemmat tarvitsee kuitenkin omat huoneet. Miksi ei nauttisi elämäs tä kaksin lapsen kanssa ja asuisi kunnolla tilavasti, jos siihen on mahdollisuus.

Vierailija
7/7 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtaisin itse kaksioon. Mukavampaa elämää kun ei tarvitsisi aina tilipäivää odotella. Ekat vuodet menisi kivasti samassa ja myöhemmin siirtäisin oman sängyn olkkariin. Lapsen kasvaessa, voisi olla todellista tarvetta omalle huoneelle, mutta silloin myös rahalle on tarvetta.