Säälittävä Maria joka rikoit pienten lasten vanhempien liiton!
Voit olla varma että lapset ei susta pidä.Olet nuori tyhmä pimbo.NAUTI NIIN KAUAN KUIN SEKSISUHTEENNE KESTÄÄ.
Kommentit (23)
jäi äidille kaksi alle 10 vuotiasta lasta. Ex:llä oli suuria alkoholiongelmia, törsäili kaikki rahat (mieheni vieläkin maksaa ex:nsä velat). Se että heidän liitto ei kestänyt, on tietysti surullista, mutta ei minun kannalta. Löysin kunnollisen miehen!
Tässä tilanteessä oikeasti kärsii lapset!!! 7 vuoden aikana äiti on puhunut lapsille kuinka hirveä ISI on, nykyisestä vaimosta ei mitään. Mutta haukkui vaan isää, kuinka sikamaisesti hän kohteli tätä.
Nyt vanhempi lapsi ei edes moikkaa isiä, vaikka tämä kustantaa kaikki harrastukset, maksaa suuret elarit, vie matkoille. SURULLISTA
Tämän vanhemman lapsen mielipide asiasta on niin vääristynyt, hän ei edes halua kuunnella isän kantta. Äiti on uhri tässä tapauksessa.
Harmittaa kun äiti on katkera, ja tekee lapsistaan katkeria vaikka isä ei ole koskaan heitä hylännyt.
Minulle hän aina sanoo :ensisijalla on hänen lapset, sitten vasta minä.
Äidit, jos liitonne ei kestä ja teistä tuntuu tietysti pahalta, etsikää apuaa, älkää purkaako turhautumisen lapsiin. Antakaa heidän itse tehdä päätöksiä, älkää aivopekö niitä.
Ap:lle toivon voimia, toivottovasti surusi ja vihasi haihtuvat nopeasti ja löydät itsellesi uuden onnen, pysyvän onnen!
T: Maria (mikä sattuma)
Kyllä lapsi kasvaa ymmärrykseen kun ikää karttuu ja lasta tuetaan.
Itse olen saanut kuulla miten kamala äiti on ja päinvastoin. Sitä vaan alkaa miettimään joskus omaa kokemusta toisesta ja ymmärtämään että riidet ei ole minun asia vaan heidän ja he ei tule toimeen keskenään on eri asia kuin että millainen suhde minulla on heihin!
Lapsella ei saa olla liikaa vastuuta ja päätösvelvollisuuksia, siinä eroan mielipiteestäsi mutta lapsi ei saa olla pelinappula. Koskee kaikkia.
Minua ei ole lapsena kukaan aivopessyt vaikka aivopieruja olen kuullut. On raskasta "pettää" äiti jos isä on hänet jo jättänyt. Silloin tulee tarve olla hänelle tuki.
Lapsestakin kasvaa itse ajatteleva ja oma kokemus kyllä kantaa siihen mikä on HÄNELLE hyvää. Pelkkä RAHA ei ole tukea, vaan ihan tavallinen arki! Vaikka tekisitte mitä matkoja niin nissä pitää olla läheisyyttä ja yhdessäoloa.