Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

exäni otti rumemman kuin minä! Onpa taso laskenut

Vierailija
28.08.2011 |

tai kaihi tullut lähinäkö mennyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viehättävämmän:-)

Vierailija
2/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viehättävämmän:-)

ja kaunniimpi olen ja viehättävämpi ja niin hyvistä sukujuurista että ei taida exän nyxä pystyä mua peittoamaan millään!Asuvat kaksiossa VUOKRALLA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja viehättävyys ei ole sama asia...

Vierailija
4/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikailuja pitkistä, hoikista ruotsalaistyylisistä blondeista (olin silloin siro, pieni punapää).

Exän nykyinen on tumma, pienempi ja pulleampi kuin minä:D Ei siinä muu vituta kuin se että ex sai mun itsetunnon vuosiksi nollille liittomme aikana. Kun sitten tapasin tuon uuden pian eromme jälkeen nostin rinnan rottingille ja näytin kuinka upea olen!

Edelleen upean olemukseni lisäksi olen kiusallanikin menestynyt elämässäni paremmin, onnellisempi nykyisessä aviolittossani jne. Eli exä teki palveluksen kun suostui eroon kauan sitten:D

Vierailija
5/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, yksi tuntemani ihminen, jonka mies erosi, ja myöhemmin meni uudestaan naimisiin, päivitteli miehensä vaihtaneen vanhempaan. No tämä aikaisempi vaimo oli ihan hullu tapaus, sairaalloisen mustasukkainen, sai vieraidenkin läsnä ollessa ihme kohtauksia, ja muutenkin käyttäytyi oudosti. Uusi vaimo on fiksu ja mukava terve ihminen. Se ikä tuskin silloin on kynnyskysymys. Tai ulkonäkö.

Vierailija
6/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luule itsestään liikoja ja osaa todella rakastaa exääsi. :)