Jutellaan laihduttamisesta.
Kommentit (15)
Naapuri kommentoi tänään, että olen laihtunut ja miten olen sen tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri kommentoi tänään, että olen laihtunut ja miten olen sen tehnyt.
Wau! Odotan että mustakin alkaisi näkyä hoikistuminen. Vielä ei näy..
Aloitin laskemaan kaloreita. N. 1500kcal päivässä syön. Huomenna menen kokeilemaan että miten hölkkääminen onnistuu.
Minä en toivo kenenkään kommentoivan laihtumistani.
Vierailija kirjoitti:
Minä en toivo kenenkään kommentoivan laihtumistani.
Mulla oli nuorempana tuo. Enää se ei haittaisi..
Lempparihousut ei kiristä enää vyötäröltä! Vuoden verran kiristivät, nyt ne on taas mukavan rennot jalassa.
Aina sanotaan, että liikunta ei laihduta, mutta kyllä minä laihdun aina kesällä, kun liikun enemmän kuin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että liikunta ei laihduta, mutta kyllä minä laihdun aina kesällä, kun liikun enemmän kuin talvella.
Jep ja kesällä on ihana liikkua :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Eletty elämä näkyy painossa.
No mulla on diabetes, niin se ei saisi niin kamalasti näkyä..
Minun piti tehdä vyöhön 5 lisä reikää koska olen laihtunut niin paljon ja shotsit tuntuu isoilta ja sen takia tarviin vyön niihin. Olen pyöräillyt paljon 20-40 km lähes joka päivä. Paino putoo liikkumalla, olen syönyt normaalia ruokaa. Sokerista luovuin..
Vierailija kirjoitti:
Minun piti tehdä vyöhön 5 lisä reikää koska olen laihtunut niin paljon ja shotsit tuntuu isoilta ja sen takia tarviin vyön niihin. Olen pyöräillyt paljon 20-40 km lähes joka päivä. Paino putoo liikkumalla, olen syönyt normaalia ruokaa. Sokerista luovuin..
Tuo sokeri onkin pahin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on normaalia ruokaa? Tärkein tekijä on määrä, eikä ruoka.
Aloitan: Söin tänään pinaattikeittoa ja kävin kävely lenkillä. Ap