Onko mysli terveellistä vai epäterveellistä?
Noin yleisesti ottaen ja laihduttajan kannalta?
Olen hulluna mysliin ja jogurttiin.
Kommentit (7)
Toisinaan seassa pakastemustikoita.
ap
muromyslit ovat melko sokerisia :)
mutta monet myslit ovat hyviä. Lue tuoteseloste niin selviää.
Ja jogurtista, jos se on maustamaton niin hyvä. Mutta mansikkajogurtti muromyslin kanssa on aika kaukana laihduttajan ruuasta.
Mun myslissä ei näytä olevan lisättyä sokeria, mutta 56g hiilareita/100g ja 370kcal/100g.
Ei ole puntaria, hankala arvioida kuinka paljon kuppiin mysliä aina kerralla menee.
Pitääköhän vaihtaa aamupala johonkin muuhun?
teet sen myslin itse, niin saat helpoiten terveellistä. Jätät sokerin pois ensimmäisenä, siitä se alkaa.
Valmiit tavalliset myslit ovat melkoisia kaloripommeja eivätkä sovi laihduttajalle ja "terveelliset" vaihtoehdot ovat yleensä tylsiä sekä maultaan että sisällöltään.
Maustamaton jugurtti on terveellistä ja jos lisäät siihen marjoja, niin siitä tulee vain lisää terveysvaikutuksia.
En itsekään tiedä, kuinka paljon myslikippoon kerralla menee, mutta arvioisin jotain 30 grammaa. Voithan vaikka pitää kirjaa, kuinka monta annosta yhdestä paketista tulee?
Minusta olennaisempaa on se, mitä mysli sisältää ja kuinka hyvin se pitää nälkää. Jos syöt aamiaiseksi kupin mysliä ja jogurttia ja pärjäät sillä hyvin vaikka lounasaikaan, niin ei kuulosta minusta pahalta ollenkaan.
Ja vaikka tykkäät myslistä, niin voithan vaihdella aamiaistasi aina joskus, vaikka puuroon.
molemmat ovat pelkkää sokeria