Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia äitejä katsot alaspäin puistossa?

Vierailija
28.08.2011 |

Ketkä miellät huonommiksi?

Ja ei tarvi vastata jos et katso. :D

Tuli yhdestä ketjusta mieleen...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkalaatikon reunalla, kun itse annan keinussa istuvalla vauhtia. Olen aika pitkä, niin alaspäin tarttee katsoa-

Vierailija
2/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käytännön syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku esim alle 18vuotiasta äitiä tai yli 30vuotiasta äitiä paheksuen tai "alaspäin" entä tatuoitua äitiä? Lihavaa?

Kun ainakin muiden ketjujen mukaan. :D

Vierailija
4/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäänsä kyllästyneen näköisiä, sekä niitä, jotka huutavat/puhuvat rumasti lapsilleen KOKO AJAN

Vierailija
5/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaisia, jotka eivät pidä lapsilleen mitään kuria.

Vierailija
6/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole äidin iästä kiinni.

Vierailija
7/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa sellaset kimperi-pipoiset trikoopaita-mammat, jotka juttelee teennäisellä äänellä kaikke "tooosi kiivaaa" ja sit ne on niin "hiiiirmu lääheisiä" siinä et voi kailottaa kaikkien yksityiset asiat ja juorut ilmoille keskellä hiekkistä.

Jotenki sellaset teennäiset mammat joilta häviää puistoon astuessa kaikki muut ihmisyyden ja naiseuden ulottuvuudet kuin äitiys.

enkä tosiaan katso olevani ylempänä tai parempi, joten en voi sanoa alaspäin katsovani, vaan jotenkin huvittuneena ja ihmetellen.

Vierailija
8/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jotka kokoajan hössäävät penikkansa ympärillä ja kehuvat teki se mitä tahansa, ett'ä niin vituttaa se tekopyhyys ja sitten ne valittaa miten joku teini on rosvonnut kaupasta jotain suklaapatukoita, 100% varmuudella voi sanoa että niiden pikkupilteistä tulee niitä yhteiskunna pummeja, rosvoja, raiskaajia narkkareita.

Vierailija
9/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaspäin ei meidän puistossa näy, näkyyköhän missään puistossa.

Mutta nuo Kimperi-äidit on tosiaan vähän outoja, vaikka eivät alapuolellani olekaan.

Vierailija
10/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitejä, jotka jättävät lapsensa puistotädin hoidettavaksi maksamatta siitä mitään. Meillä on yksityinen puistotäti, jolla on täysi määrä lapsia jo valmiiksi, ei riitä aikaa valvoa ylimääräisiä, kun äidit käyvät shoppailemassa.

Vierailija
11/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo kirjoittaa pitkän sepustuksen, mutta komppaan siis ysiä!

Vierailija
12/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen saaminen tarkoita, etteikö saisi olla naisellinen ja huoliteltu. Terveysarvot näkyvät positiivisesti äideistä ja siirtyvät heidän lapsiin!

Vierailija
13/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka esim. polttavat lapsen vieressä, erittäin pahasti sellaisia jotka polttavat lapsi sylissä.

äitejä joiden lapsien vaatteet ovat rikki/nuhruiset.

Äitejä joiden lapset ovat erittäin lihavia, tai jotka antavat lapselleen esim. kokista ja suklaata.

sellaisia joidenka lapset eivät saa tehdä mitään, yksi kivi menee suuhun ni tulee hirvee huuto ja paniikki.

Vierailija
14/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi tänä kesänä osui silmään: huonohampainen äiti, jolla oli eväänä suklaata (yllättäen) ylipainoisille lapsilleen. Muilla eväinä normaaleja juttuja kuten hedelmiä ja leipää.

Täytyy todeta, että useimpia katson puistossa ihan positiivisin mielin. Puuhakkaita ja reippaita normaaleja äitejä (ja isiä). Ne alaspäin katsottavat varmaan ei edes vaivaudu ulkoiluttamaan lapsiaan..

Vierailija
15/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muksut sinä aikana tappelee hiekkalaatikolla.

Vierailija
16/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltan itse, mutta en koskaan lasten lähellä, muutenkin voin olla parin tunnin puistoreissun polttamatta.

Ja minulla on tatuointeja, ja monet katsovat minua alaspäin sen takia. en ymmärrä miksi, sillä omani ovat kauniita ja merkityksellisiä, olen korkeasti koulutettu, meillä on hyvä perhe ja asumme hyvällä seudulla. jotkut ihmiset ovat kauheita stereotyypikkoja

Vierailija
17/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on myös paljon kirpputoreilla.

NYT OLET PIKKU-NICO KUNNOLLA SAATANA, ETTÄ ÄITI SAA KAIVELLA TOISTEN VAHHOJA RÄTTEJÄ PRKL

Vierailija
18/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan uutena asiana, että on paljon äitejä, jotka polttavat lasten kanssa puistoillessaan. (Useampi jo maininnut tupakoivat äidit.)

Täällä taitaa olla jotenkin poikkeuksellisen vähän tupakoivia pienten lasten äitejä, en ole nähnyt yhtään parin vuoden aikana, kun olen puistoissa pyörinyt lasteni kanssa.

Vierailija
19/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tupakkaa polttavia. meillä ei koskaan polteta tupakkaa lapsen läheisyydessä ja se on mielestäni ainut oikea tapa.

Tunnustan myös ainakin ihmetteleväni teiniäitejä ja heitä kohdatessani mietin päässäni, että taitaa olla koulut käymättä jne.... itse olen korkeakoulutettu ja silti lähempänä kahtakymmentä ku kolmeekymmentä :) ja ylpeä siitä!

Vierailija
20/42 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvii käydä puistossa olemassa vaan voi ihan kotipihalla ja metsässä touhuta lasten kanssa yhdessä ja erikseen. Siis mikään ei ollu musta teennäisempää kuin puistoilu sillonku vielä asuttiin kaupungissa (ja oli pakko)

Ihanaa kun ei enää tartte!