Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavaa, kuvottavaa:(

Vierailija
28.08.2011 |

Sain eilen tietää jo yli 40 vuotiaan serkkuni joutuneen lapsena isänsä insestin uhriksi. Tätini on tiennyt kuulemma jo 4 vuotta miehensä kuvottavista tekemisistä ja ei ole jättänyt miestään.

En voi käsittää tällaista asioiden villaisella painamista. Insesti siis on aiottu vain vaieta perhepiirissä. Yksi perheen lapsista ei tiedä isänsä tekosista, mutta varmistan, että hänkin ne saa tietää. Itse nostin tästä äläkän. Kirjoitin jo poliisille asiasta kysyäkseni neuvoa, mutta asianomainen taitaa olla jo niin vanha, että rikossyytettä ei voi nostaa.

Tämä rikoksenuhri serkkuni on teini-iästä asti kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista, jotka nyt siis saivat selityksen. Miksi häpeä estää ihmisiä hakemasta oikeutta rikoksille? Miksi näistä kuvottavista asioista vaietaan?

Yön olen miettinyt miten tuon sukulaismiehen voisi julkisesti teilata ja miksi tätini on jäänyt avioliittoonsa? Inhottavaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei kykene itseään puolustamaan, tulee toisen se tehdä. Ei mitään hohohoijaa laiskaperseasennetta!

Vierailija
2/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli samanlainen. Isä käytti hyväkseen monta vuotta. Äiti tiesi luultavasti, kuitenkin pienessä kämpässä asuivat ja olivat aina kaikki kotona ym. Tää hyväksikäytetty on mielenterveydeltään aika epävakaa mutta nyt koitan ymmärtää häntä kun löytyi selitys. Hänen miestään kyllä käy sääliksi, hän siis ei tiedä vaimonsa taustaa mutta on saanut vaimolta tosi kurjaa kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteen pitää tulla serkkusin puolelta. Koeta taivutella häntä toimimaan.

Vierailija
4/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti uskon serkkuni puheet, koska isänsä on ollut aina hyvin jyräävä, dominoiva ja srkkuni isän veli on myös tuomittu pedofiliasta. SErkkuni mielenterveys on tällahetkellä hyvällä mallilla ja hän on itsekin saanut lapsen.

Serkkuani en halua asiasta häpäistä enempää. Totta. Tädilleni olen myös vihainen, koska hän on jäänyt tähän liittoon ja yrittää nyt keskustella asioista miehensä kanssa. En ymmärrä, siis keskustelullako ja anteeksipyynnöllä oman lapsen raiskaus olisi kuitattu. Tätini on ollut joskus ahtaan uskonnollinen ja epäilen hänen aavistaneen jotain olevan pielessä ja paenneen tuonne uskontoonsa ahdistavaa perhe-elämää.

Ihmettelin äidilleni jo 10 vuotta sitten siskonsa outoa perhe-elämää, mutta perheen sisäinen insesti ei tullut mieleeni.

Työssäni olen hoitanut insestin uhriksi joutuneita lapsia ja ongelmana on lapsen auttaminen ilman, että nämä vihatunteet tekijää kohtaan paisuvat ylisuuriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi