Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kukaan halua lukea mun blogia?

Vierailija
27.08.2011 |

Johtuuko se kenties siitä, että luen pääasiassa muiden sisustusblogeja, ja oma blogi käsittelee käsillätekemistä ect.

Blogin kuvat ovat korkeatasoisia ja kauniita ja osaan kirjoittaa... Itsekritiikkiä löytyy!

Harmittaa, kun itse kommentoin useasti monen blogiin, mutta harvat tulevat vastavierailuille, taikka kommentoivat mitään, saatika ryhtyisivät lukijaksi.

Ihmetyttää, että lähes jokaisella on blogissaan "suosikkilistoja" joilla komeilelee aina ne samat blogit, vaikka ihan oikeasti monella muullakin on kivoja blogeja.

Itse tykkään seurata myös näitä "vähemmän tunnettuja blogeja", mutta sama meininki jatkuu sielläkin... Eivät tule vastavierailuille, taikka eivät kommentoi... Eivätkä ryhdy lukijaksi...

:( Mulla ei siis ole blogikavereita!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistapa osoite :) Varsinkin jos olet kasityoihmisia!

Vierailija
2/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-kaapista! ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisin kriteerein itse luet ja kommentoit blogeja?

Huomaatko kommentoivasi pelkästään suosituimpiin blogiin, vai kaipaatko myös "tuoreita juttuja"?

Vai onko tuo blogi maailma nykyään sellainen kuten naamakirjakin, että haalitaan vaan paljon mukamas-kavereita ja sitten kaikki haluaa olla sen kuuluisimman ja suisituimman kaveri??

-ap

Vierailija
4/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en harrasta.

Vierailija
5/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisin kriteerein itse luet ja kommentoit blogeja?

Huomaatko kommentoivasi pelkästään suosituimpiin blogiin, vai kaipaatko myös "tuoreita juttuja"?

Vai onko tuo blogi maailma nykyään sellainen kuten naamakirjakin, että haalitaan vaan paljon mukamas-kavereita ja sitten kaikki haluaa olla sen kuuluisimman ja suisituimman kaveri??

-ap

Kirjoittelen tosin enemmän sellaista päiväkirjatyyppistä blogia, joka on suunnattu ihmisille jotka tuntee mut. Asun siis ulkomailla ja tää on hyvä tapa kertoa kuulumisia Suomeen.

Mutta voin ap alkaa sun kaveriksi:)

Vierailija
6/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitöiden ja tuunausjuttujen harrastajaa. Ajattelin, että perustamalla blogin voisin saada nettiyhteisöstä edes muutaman tutun, jonka kanssa vaihtaa kuulumisia rakkaasta harrastuksesta.

Yllätyin, että tämä onkin näin yksinäistä puuhaa...

Ei ole kovin innostavaa jatkaa kommentointia ja vierailuja toisten blogeihin, jolleivat he koskaan tule vastavierailulle, taikka edes vastaa kommenttiin.

Vai onkohan mulla vaan liian suuret odotukset koko blogitouhulle? Täytyy vaan hyväksyä, ettei se olekkaan niin vuorovaikkutteinen paikka, mitä oletin.

-ap

Vierailija
7/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen törmännyt yhteen käsityöaiheiseen blogiin, jossa kirjoittaja käyttää lähes jokaisen lauseen perässä huutomerkkiä. Muutenkin bloggaukset ovat aika tynkiä, lähinnä kuva tai pari jostain uusimmasta tekeleestä, jotka eivät edes oikeasti ole kovin taidokkaita. Tuolla löytämälläni blogilla ei ole juurikaan lukijoita eikä sitä kukaan koskaan kommentoi. Syitä tähän oletan olevan juuri tuo kirjoitustyyli (huutomerkit), lyhyet postaukset ja tökeröt ompelukset. Nämä siis ovat seikkoja, jotka todennäköisesti karkoittavat lukijoita, mutta en sano, että sinulla olisi tästä kyse. Kunhan kerroin esimerkkejä. ;)

Vierailija
8/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteelliseksi kyllä heitit tuon kysymyksesi, ellet voi täällä kertoa mistä blogisi löytää, jotta sitä voisi edes kommentoida, hmm..?

En ehkä muutoinkaan ole hlö, jonka vastausta odotit, sillä en juuri käy lukemassa ihnmisten blogeja koskaan, eikä minua löydä facestakaan. En siis täysin ymmärrä näiden "suosikkilistojen" funktiota. Uskoisin niiden olevan suurimmaksi osaksi ihan feikkilistoja. Joillain ihmisillä on valtava tarve tehdä itsestään ns. tärkeä, näkymällä sosiaalisessa mediassa. Onko mainitsemasi blogikaveruus jotenkin tavoiteltavaa?? Mitä se antaa sinulle?

Sinuna en kiinnittäisi huomiota siihen, kuka tulee vastavierailulle. Kiinnitä ainoastaan huomiosi blogisi tekemiseen, sen muokkaamiseen, sen hiomiseen. Sitä myötä tulevat kiinnostuneet lukijat.

Aihe on kaikkein tärkein. Se sai minutkin lukemaan tämän aloituksesi, vaikka ensin sitä kartoin, blogit kun eivät ole minun juttuni. Äärimmäisen harvaa olen koskaan seurannut.

"Miksei kukaan halua lukea mun blogia?" Niin. Vaikea tähän on mitään lukematta heittää, mutta eiköhän useimmiten syitä ole ne kaksi perimmäistä: aihetta ei käsitellä tarpeeksi kiinnostavasti tai teksti ei ole tarpeeksi soljuvaa. Siinä kai se. Jätätkö mitään "koukkuja" blogiisi houkutellaksesi lukijoita tulemaan jatkossakin?

Tai ehkä tosiaan mainostat blogiasi väärillä saiteilla, kuten pohdit, sisustusihmiset eivät ns. puhu kanssasi samaa kieltä. Haeskele omaasi.

Uskon, että tulet onnistumaan hienosti!!

TSEMPPIÄ!

Vierailija
9/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti lahjakas, opikelenkin nykyään alaa :) multa myös tutut tilaa töitäni lahjaksi, eli taidoista se ei ole kiinni.

Olen myös opikellut viestintää ja harrastanut valokuvausta sekä osaan päivittää mm. nettisivuja, eli veikkaan, että keskimääräisesti mulla on montaa blogistia ne asiat paremmin hallussa.

Ehkä noita blogeja on nykyään vaan niin paljon tarjolla, ettei helposti enää aleta lukemaan uusia blogeja. Voihan se olla myös niin, ettei mun jutut yksinkertaisesti vaan kiinnosta! ;D

Ja kuten ensimmäisessä viestissäni jo kerroin, luen itse erityyppisiä blogeja kuin mitä omani on. Ehkä lukemani blogien bloggarit eivät yksinkertaisesti sitten ole kiinnostuneet muunlaisista blogeista kuin mitä heidän omat blogit ovat.

Silti olisi mielestäni kohteliasta, että bloggaaja vierailisi vastavuoroisesti edes joskus vakkarikommentoijan tai lukijan blogissa vastavierailulla ja jättäisi pienen viestin vierailustaan. Se ei olisi iso homma, mutta toinen tulisi siitä valtavan iloiseksi.

-ap

Vierailija
10/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ekaksi mieleen, että noita käsityö-/tuunaus-/puuhastelublogeja on NIIIIIN paljon, että varmaan tarvitsisi jotain tosi persoonallista, uutta ja/tai muuta muista erottuvaa hässäkkää, että ihmiset siitä kiinnostuisivat..

Vierailija
11/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan on niin, ettei ole olemassa mitään "blogitoveruutta"! Ehkäpä olen asettanut mahdottoman tavoitteen blogi-harrastukselleni. En minäkään kaipaa millekkään suosikkilistalle. Kaipaan lähinnä virtuaalista kahvipöytäkeskustelua harrastamieni asioiden tiimoilta. Voi olla, että blogit ja blogimaailma eivät olekkaan sitä.

Haasteelliseksi kyllä heitit tuon kysymyksesi, ellet voi täällä kertoa mistä blogisi löytää, jotta sitä voisi edes kommentoida, hmm..?

En ehkä muutoinkaan ole hlö, jonka vastausta odotit, sillä en juuri käy lukemassa ihnmisten blogeja koskaan, eikä minua löydä facestakaan. En siis täysin ymmärrä näiden "suosikkilistojen" funktiota. Uskoisin niiden olevan suurimmaksi osaksi ihan feikkilistoja. Joillain ihmisillä on valtava tarve tehdä itsestään ns. tärkeä, näkymällä sosiaalisessa mediassa. Onko mainitsemasi blogikaveruus jotenkin tavoiteltavaa?? Mitä se antaa sinulle?

Sinuna en kiinnittäisi huomiota siihen, kuka tulee vastavierailulle. Kiinnitä ainoastaan huomiosi blogisi tekemiseen, sen muokkaamiseen, sen hiomiseen. Sitä myötä tulevat kiinnostuneet lukijat.

Aihe on kaikkein tärkein. Se sai minutkin lukemaan tämän aloituksesi, vaikka ensin sitä kartoin, blogit kun eivät ole minun juttuni. Äärimmäisen harvaa olen koskaan seurannut.

"Miksei kukaan halua lukea mun blogia?" Niin. Vaikea tähän on mitään lukematta heittää, mutta eiköhän useimmiten syitä ole ne kaksi perimmäistä: aihetta ei käsitellä tarpeeksi kiinnostavasti tai teksti ei ole tarpeeksi soljuvaa. Siinä kai se. Jätätkö mitään "koukkuja" blogiisi houkutellaksesi lukijoita tulemaan jatkossakin?

Tai ehkä tosiaan mainostat blogiasi väärillä saiteilla, kuten pohdit, sisustusihmiset eivät ns. puhu kanssasi samaa kieltä. Haeskele omaasi.

Uskon, että tulet onnistumaan hienosti!!

TSEMPPIÄ!

Vierailija
12/16 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki mitaan feikkeja ole. Ja ap, mua todella kiinnostaisi sun blogi, koska bloggailen itsekin samasta aiheesta, muun muassa. Olen hiki hatussa koittanut etsia inspiroivia blogeja, blogeja joista voin oppia jotain tai ainakin saada ideoita kasitoihin ja itse tekemiseen.

Eli mitas nyt tehdaan? Haluaisin kayda katsomassa blogisi, mutta mista loydan sen?

Vierailija
13/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lukea blogiasi jos sie vilkaset miun blogia =)

nellansekoilut.blogspot.com

Vierailija
14/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään lukea käsityöblogeja kun harrasta niitä itsekin.

mun ongelmani on, etten löydä kiinnostavia blogeja!

laita nyt vaan se ossu tai joku muu vinkki, että voin edes googlella löytää blogisi. lukijoita ei tule jos blogia ei löydä.

Vierailija
15/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne sisustajat ole kiinnostuneita sukan kantapäästä tai uudesta talipallotelineestä.

Vierailija
16/16 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan käsityöaiheisia blogeja ja pidän sellaista itsekin pienimuotoisesti. Mullakaan ei ole paljoa kommentoijia tai lukijoita, mutta se johtuu ihan itsestäni, kun päivitän niin harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan