montako krt viikossa
harrastat itsetyydytystä? ite n.5 päivänä ja putkeen jopa 4-6 tulee sitten saatua..kiinnostaa myös mitä mieltä miehenne on asiasta :D
Kommentit (29)
masturboi edes kerran kuussa. vähän oudon mielikuvan saan naisesta jonka pitää joka päivä hiplata itseään (ja vielä monta kertaa). sorry vaan.
mikä teitä vaivaa? pieni mielisyys,vastenmielisyys vai mitä iihmettä,ihan normaali luonnollinen asiahan tuo
muita ku mä ja mä oon sen 25
ämmä jonka elämäntehtävä on runkata itseään. Tietysti kun sossutuilla elelee niin aikaahan on.
hmm,no aikaa näyttää olevan sullakin,taidat olla puutteessa ku tulee niin negatiivista tekstiä,esim,suihkussa voi ajan hyödyntää hupina ja hyötynä,ei siinä työtön tarvitse olla jos jää aikaa hitusen itsellekkin :D relaa säki
nyt niin, että mulla on elämässäni aika paljon muutakin mietittävää kuin haarovälini.
masturboi edes kerran kuussa. vähän oudon mielikuvan saan naisesta jonka pitää joka päivä hiplata itseään (ja vielä monta kertaa). sorry vaan.
mikä teitä vaivaa? pieni mielisyys,vastenmielisyys vai mitä iihmettä,ihan normaali luonnollinen asiahan tuo
taidat ap olla seksiaddikti?
enhän ole,pidän ite ihan normaalina,on mullaki kuivia kausia :)oon toki 25 en 52..onkohan sillä vaikutusta
ihan normaalilta kuulosta että on koko ajan kädet haaroissa...
no eihän ne koko aikaa ole jos yhden saavuttamiseen menee n.5 minsaa,mielestäni ihan tavallista,pelastakaa nyt joku mut ja kertokaa et joku tekee sitä vielä enemmän :D
Jotain nelisen vuotta sitten, ennen nykyistä miestäni (ollaan siis naimisissa, toinen lapsi tulossa), mulla oli aika pitkä sinkkuvaihe. En edellisen pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen halunnut heti uutta suhdetta, mutta toisaalta läheisyyden ja seksin kaipuu oli kova. Silloin teki mieli usein, ja masturboinkin orgasmiin käytännössä kerran päivässä. Olen huomannut, että parisuhteessa ei samalla tavalla tee niin usein mieli (3 - 4 krt/vk rakastellaan), kun muu läheisyys ja miehen kaikkinainen fyysinen & henkinen läsnäolo tekee jo sen hyvän ja rakastetun olon. Nykyisin masturboin lähinnä silloin, jos mies on poissa (esim. työmatkalla), ja silloinkin saatan lähettää miehelle asiasta jonkin pikkutuhman tekstarin. ;) Parisuhteenhoitoa siis sekin. Tällainen ei miestäni haittaa.
runkata pitäis. Kerta viikossa parisuhteessa riittää. Nuorempana siinä samassa parisuhteessa toki usemmin. Ja molemmat ollaan tyytyväisiä.
Jos vaikka joka päivä ja saamiseen kestää 5-10 min. ei se ole pois arkielämästä keneltäkään.
ihan kausittaista.
Eli kun ovis lähestyy ja "himot" nousee niin saatan noiden parin päivän aikana puuhastella itseni kanssa parikin kertaa päivässä. Muuten sitten hiljaisempaa, ehkä max. kerran viikkoon.
Mies reissutöissä, mutta vaikka olisi kotonakin niin musta se on silti ihan kivaa ja rentouttavaa pikaisesti laueta.
Ja juu, mies tietää tästä eikä se ole hänelle mikään ongelma - ja miksi olisikaan, ei se ole häneltä pois niin kuin ei ole minultakaan hänen "omat kivat"? Päinvastoin, luulen että sillä on seksielämäämme vain hyvä vaikutus.
harrastat itsetyydytystä? ite n.5 päivänä ja putkeen jopa 4-6 tulee sitten saatua..kiinnostaa myös mitä mieltä miehenne on asiasta :D
Mun on aika vaikea saada orgasmia miehen kanssa. Pitää siis olla tosissaan aikaa, että pääsen mukaan ja että mies ehtii olla tarpeeksi "herkkä" tempuissaan. Siksi harrastan joskus itsetyydytystä. Ehkä 0 - 1 kertaa/vk ja usein sitten myös miehen kanssa yhdessä niin, että yhdynnän jälkeen tyydytän itseni miehen katsellessa. Sanokaa vaan, että outoa, mutta sitten toisaalta ei kaikki ihmiset ole seksuaalisesti keskenään samanlaisia.
ämmä jonka elämäntehtävä on runkata itseään. Tietysti kun sossutuilla elelee niin aikaahan on.