Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 28-vuotias nainen ja asun yhä vanhempieni kotona

Vierailija
27.08.2011 |

Voinko ikinä löytää aviomiestä, ellen muuta omaan kotiin? Olen aika kranttu miesten suhteen. Ulkonäöltäni olen ihan tavallinen ja luonteessakaan ei pitäisi olla haukuttavaa. Kunnollista seurustelusuhdetta ei ole oikeastaan koskaan ollut, vain satunnaista tapailua ja seksiä. Haluaisin jo aviomiehen ja lapsia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt jo vanhemmillesi rauha, kuinka kehtaat edes asua vielä siellä ???

Vierailija
22/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tunnen 35-vuotiaan vanhempiensa luona asuvan naisen. Tosin kannattaa pikkuhiljaa unohtaa se haave perheestä, ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai maksatko vuokraa vanhemmillesi?

Vierailija
24/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä vähän mammanpoikaolo siitä tulee. Ja monesti se kyllä on niin, että ne liian krantut jää rannalle ruikuttamaan. Kyllä hyville miehille löytyy ottajia niin, että mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän hyviä miehiä on vapaana.

Mutta miksi asut vielä kotona? Se on minusta suurin kysymys. Kyllä yleensä ihmiset jossain vaiheessa alkavat kaipaamaan ihan kokonaan omaa kotia, itse muutin pois kotoa 19-vuotiaana, ja se oli tosi hyvä ikä siihen.

Vierailija
26/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 30-kymppiseksi asti. Muutin sieltä suoraan ilman velkaa ostettuun omaan asuntoon. Niin mun pointti on että miksi siellä kotona asuu. Rahan säästö on musta ihan ok syy, moni muu taas kertoo ongelmista.

Vierailija
27/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin, äitini asui 32 vuotiaaksi vanhempiensa kodissa, kunnes meni naimisiin.

Ja onhan niitä muitakin sekä miehiä ja naisia yli kolmikymmpisiäkin, jotka asuvat vanhempiensa kotona.

Vierailija
28/28 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asua pitkään lapsuudenkodissa...! On paljon juttuja joiden vuoksi on hyvä asua omillaan, ja minusta paras ikä muuttaa pois kotoa on n. 20-vuotiaana, riippuen vähän elämäntilanteesta.

Aikuinen kaipaa omaa tilaa, vaikka vanhempien kanssa tulee hyvin toimeen jne. niin on eri asia asua ihan itsenäisesti kun vanhempien nurkissa. Ja veikkaan että vaikuttaa ihmissuhteisiinkin, kiva mennä kaverin luo kahville jos samassa kahvipöydässä istuvat tämäin äiti jä isä (vaikka ihan ok ihmisiä olisiatkin!). Ja vielä karmeampaa olisi mennä miehen/naisen luo tyttö-/poikakaverina joka asuu vanhemmillaan, kyllä se rajoittaa toimintaa. On (varsinkin suhteen alussa) mukavaa kun voi olla lähekkäin ja sekstailla vapaasti, ilman että pitää lähteä makuuhuoneeseen ja sielläkin miettiä että "anoppi" nukkuu seinän takana.

Ja usein ne vanhemmatkin tahtoisivat taas sen kodin itselleen...