Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela mokasi nyt ja pahemman kerran

Vierailija
27.08.2011 |

Kävin pari viikkoa sitten taaksepäin itse henkilökohtaisesti hakemassa paikan päällä opintotukea ja postista tuli kirje, että se on myönnetty miehelleni???? >:/ ja kaikki verotiedot ja kaikki muut tiedot minun. Ei helv..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinäkin niin saatte kumpikin.

Vierailija
2/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun mies tunnusti esikoisen omakseen, saatiinkin lastenvalvojalta paperit kotiin aika nopsaan. Paha vaan, kun papereissa oli jonkun ihan vieraan pienen poikavauvan tiedot... Meillä ihan eri nimi ja vieläpä tyttö :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt tänä vuonna kaksi huomattavaa virhettä tukia myöntäessään, onneksi osaan itse laskureiden avulla laskea paljonko pitäis saada.

kannattaa tarkistaa kaikki kelan päätökset.

eli virheitä sattuu ja pahojakin kuten ap:n mainitsema

Vierailija
4/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä sittenkin joku ihminen tekemässä niitä päätöksiä?

Vierailija
5/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mies se perheenpää ole??

Vierailija
6/6 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 6 kk tulot laskeneet 4000 e oikeita pienemmiksi. Ihmettelin kun äitiyspäivärahapäätös tuli, oli niin pienet summat. Oikea äitiyspäiväraha piti olla 75 e/pv ja nyt oli laskettu 45.

En luota Kelaan enää kyllä ollenkaan. Kerran kun kävin lääkärissä (jolla sattumalta sama sukunimi kuin minulla) ja hain Kela-korvausta, vaativat ihan hurjan tarkat selvitykset siitä, miksi ne testit ym. oli minulta otettu. Lääkärin piti kirjoittaa ihan todistus siitä että tutkimukset olivat tarpeen. Lääkäri ihmetteli tätä, ikinä ei ollut tullut hänelle vastaan moista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi