Miten kukaan uskaltaa lisätä rasvan määrää ruokavaliossaan?
Eikö pelota äkkikuolemat, joita Atkinsonin dieetissä on tullut?
Vai onko elämänasenne niin leppoisa, että kerran vaan eletään, niin syödään hyvin ja äkkikuolema on toivottua.
Kommentit (4)
mä olen lisännyt lääkärin ja ravitsemusterapeutin ohjeella. Sairastuin raskausdiabetekseen ja kun olin aika laiha ja oli muutakin sairautta, niin mut ohjattiin ravitsemusterapeutille. Mä syön normaalisti luonnostaan aika vähärasvaista ruokaa. Yksi ravitsemusterapeutin ohje oli lisätä kasvirasvan määrää, oliko se peräti 6 rkl kasvirasvaa (rypsiöljy, margariini, oliiviöljy) vuorokaudessa.
Miten sen kohtuullinen käyttö muka voisi aiheuttaa äkkikuoleman? Enemmän olen lukenut niistä haittavaikutuksista, joita rasvattomasta ruokavaliosta tulee.
Ehkä sun ei kannata kokeilla.
120-170 grammaa menee eläinrasvaa, oliiviöljyä ja kookosöljyä yhteensä päivässä vaihtelevasti. Hiilaria 20-50g ja proteiinia 70-100g. Jos tässä joku äkkikuolema tulee, niin on kyllä ihme.
Mieheni, joka on sekasyöjä sanan varsinaisessa merkityksessä näyttää paljon huonommalta ja lihavammalta.
Mulla paino laskee, olen pirteämpi ja energisempi, miehellä paino nousee, sitä väsyttää koko ajan eikä sitä saa liikkumaan ees työmatkoja (2km) kävellen tai pyörällä. You do the math...
mitään Atkinsia, mutta rasvaa kyllä syön paljon. Keho ja aivot tarvii rasvaa.