Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pojallasi punaisia vaatteita? Onko hänellä nukkeja ym. "tyttöjen" leluja?

Vierailija
27.08.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkea ei vielä ole, annan varmaan 2-vuotislahjaksi. Toistaiseksi on aivan mahdoton a"utomies", eivätkä nuket nappaa pk:ssa tai kylässäkään.

Vierailija
42/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on. Ja on pinkki velourkankainen Hello Kitty pyjamakin. Ja isommallakin pojalla on ollut ja on edelleen punaisia ja vaaleanpunaisia vaatteita ja osaa virkata tosi hyvin.

Olen itsekin käyttänyt pienenä esim. poikien fillaria (mulle ihan uutena ostettu) ja mulla on ollut mm. avaruuslegoja ja edelleenkin tykkään monista miehisistä jutuista, kuten autoista ja taloudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän 2,5 v. pojan vaatteissa toiseksi eniten käytetty väri vihreän jälkeen. Vielä ei osaa itse vaatia tiettyjä värejä, joten äiti päättää..! Pienellä pojalla vaatteet ei mielstäni tartte olla kovin poikamaisia, ainakaan sellaisia mitä marketeissa näkee. meillä on suloinen lapsi, joten haluan hänelle suloisia vaatteita eikä mitään mustia tai harmaita...

Pojalla on yksi vauvanukke, joka herätti alussa kummastusta, pari kertaa sillä on hieman leikitty, mutta ei puhettakaan nuken hoivaamisesta..! Autot on suosikki, ollut jo pitkään. Unilelua poika pussailee ja halailee jatkuvasti, mutta ei se minusta hoivaamista ole, kuten nukkeja yleensä hoivataan.

Vierailija
44/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään perinteisesti mielletty tyttöjen väri edes ole?? toisin kuin vaaleanpunainen. Pehmoleluja on paljon, ja muutama nukkekin. Tykkää hoitaa vauvanukkeaan ja antaa sille pusuja, laittaa nukkumaan jne. Autoja on myös, samoin sinisen eri sävyjä.

Vierailija
45/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunaisia, tummanpunaisia, viininpunaisia, oransseja...ja löytyy yksi vaal.pun. kauluspaitakin siis poikien vaate on. Onhan aikuisille miehillekin vaaleanpunaisia kauluspaitoja.

Vierailija
46/46 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia! Yksi oikea nukke ja legoseteistä naispuolisia legohahmoja + muumimammapehmolelu.

Punaisia vaatteita on aika vähän, mutta mm. pyjamahousut on kirkkaanpunaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme