Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotiaalla tytöllä tummat pitkät säärikarvat

Vierailija
27.08.2011 |

Mitä ihmettä. Itse olen melko vähäkarvainen ja karvat ovat vaaleahkoja, eli itsellä ei tuota ongelmaa. Isänsä puolestaan on erittäin karvainen ja tumma, ilmeisesti sitten sieltä periytynyt :(

Tyttö valitteli juuri niitä karvoja ja kysyi mitä voisi tehdä, kun näyttävät kamalilta. Itse järkytyin, kun näin ne, en ole ennen huomannutkaan. Kannattaako alkaa sheivaamaan jo tuon ikäiseltä? Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika aikaisin. Minusta kannattaa leikata jos ne häntä ahdistaa ja jos ei ni myöhemminki ehtii ;) toivottavasti ei oo mitään polykystisia munasarjoja (PCO) Niihin liittyy hirsutismia eli karvojen liikakasvua

Vierailija
2/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tytöllesi itsetuntoa, sen täytyy olla kovin alhainen jos oma kuva pelottaa.

Itsestään pitää olla ylpeä, jokainen syntyy sen näköiseksi kuin on tarkoituskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sitten jääkin ikuiset traumat. Pidä huoli, että tyttäresi saa hyvän itsetunnon ainekset teiltä kotoa!!

Vierailija
4/4 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tytöllesi itsetuntoa, sen täytyy olla kovin alhainen jos oma kuva pelottaa.

Itsestään pitää olla ylpeä, jokainen syntyy sen näköiseksi kuin on tarkoituskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän