Fuck buddy
Onko kellään ollut? Pysyikö suhde pelkkänä seksisuhteena vai ihastuiko jompi kumpi? Minkä ikäisenä? Olitteko molemmat sinkkuja? Mitenusein tapasitte?
Mä olen ollut tässä leskenä jo jonkin aikaa ja etenkin ovulaation aikana panettaa ihan hirveästi. En haluaisi vielä tässä vaiheessa parisuhdetta mutta fuck buddy kelpaisi.
Mistä ihmeestä sellaisen saa hommattua? Entäs jos ihastuukin? Kaipaan aivan älyttömästi seksiä, ihan vaan hullua kiihkeää panemista ja oi, suutelemista. Rakastan suutelemista yli kaiken... Vaan onko se sitten liian intiimiä - pitäiskö fuck buddyn kanssa pitää vaan pelkkä panolinja?
Ronskia tekstiä nelikymppiseltä naiselta - vai menenkö vaan ostamaan uuden dildon...
Kommentit (16)
Mulla ei ole nuorenakaan ollut montaa irtosuhdetta, kun olen mieltänyt seksin ja tunteet yhteen niin voimakkaasti. Huoh, miten hankalaa :-( Toisaalta olis ihana irrotella, "panna" menemään vaan ja si moido ja kotiin yöksi.
t. ap
Netistä löydät kyllä seuraa, mutta ole varovainen kun lähdet miehiä tapaamaan. Ja kun löydät sopivan, niin ota kaikki ilo irti :)
Hyvin toimi homma. Ei tullut ihastumisia sellaisten kanssa, joiden kanssa teimme jutun juonen selväksi heti alussa. Sitten tuli eräs "epämääräinen" tapaus, joka pysyi fuckbuddyna n. 1,5v. Sitten aloimme seurustella ja nyt odotamme toista yhteistä lastamme...
;-)
Ei kannata lähtee nolaa itseensä jos ei osaa panna. Osaatko mitä temppuja?
fuckbuddy-juttua...
Miten fuckbuddyä mennään tapaamaan? Sovitaan treffit toisen kotiin vaiko hotelliin, ekaks vähän small-talkia ja sit rakastellaan vai suoraan itse asiaan, vaatteet päälle ja veks.
Onko mulla nyt vaan jotenkin telkkarista kopidoidut ajausmallit päässäni ;D
itselläni oli fuck buddy. Tapasimme baarissa ja molemmille sopi että ollaan pelkkiä kavereia luontaiseduilla.
Homma kesti reilun vuoden ja päättyi katastrofaalisesti. Tulimme liian läheisiksi, varmaankin siksi että panon jälkeen jäimme aina toistemme luo nukkumaan, halailimme, suutelimme, kuuntelimme toistemme murheet jne.. Minä rakastuin. Rakastuin, kiinnyin jne.. Mies ei. Hän piti minua parhaana ystävänään joka kuunteli ymmärsi ja jolta sai seksiä, mutta rakkauden tunnetta häneltä ei löytynyt minua kohtaan. Kiintymystä kyllä. Kun hän huomasi että aloin olla mustasukkainen hänen treffeistään ja ikävöin, hän pisti homman samantien poikki. Tietysti. Mutta itselleni se oli ollut melkein kuin seurustelusuhde ilman molemminpuolista rakkautta. Seksiä ja läheisyyttä ja hellyyttä kosketusta ja toisen huomioimista vuoden ajan.
Kun homma päättyi, se oli samanlainen shokki kuin seurustelusuhteen päättyminen. Sekosin. Menetys oli ihan järjetön ja otin sen raskaasti. Surin miestä 2 vuotta. Tuntui että olin menettänyt elämäni rakkauden. Yhtäkkiä kaikki olikin loppu. En ollut juuri pitänyt vuoden aikana yhteyttä ystäviini koska olimme miehen kanssa aina kahden. Nyt olinkin yksin.
Elämäni hirvein kokemus siis lopulta ja särki sydämeni. Mutta ei tunteille mitään voi. En osannut olla rakastumatta eikä mies osannut päästää irti heti vaikka näkikin kiintymykseni.
Jos ottaa fuckbuddyn, ei kannata juuri esim jäädä toisen luo yöksi, nukkua kainalossa eikä mitään muutakaan. En suosittele koko hommaa kenellekkään. Jollain voi toimia mutta loppujenlopuksi se riski että toinen rakastuu, eikä osata päästää irti vaan jäädään roikkumaan (koska sellaista ihastuminen on) on liian suuri.
Tota mäkin olen miettinyt, että se hellyys- ja hengailuosasto pitää jättää pois ja ottaa suhde vaan puhtaana seksintyydyttäjänä. Jos siis rohkenen tohon lähteä...
t. ap
ap: niimpä. Seksi seksinä ja ei muuta, silloin se voi toimia. Eikä tosiaan kannata edes valita sellaista miestä jonka luonne kiinnostaa tai joka vaikuttaa siltä että siihen voisi rakastua..
Ja jos huomaa toisen osapuolen ihastuvan jne niin homma pitäisi pistää poikki välittömästi.
8
Olin noin 25 ja hyvin pysyi suhde pelkkänä seksisuhteena. ihan pelkää seksiä se ei ollut vaan meillä oli sängyssä myös tosi hyviä keskusteluja asiasta kuin asiasta.
Itselläni tilanne se, että taipailin jonkun aikaa yhtä miestä, en ollut ihastunut alkuun yhtään, enkä kiinnostunut, vasta n 1,5 kk suhteen lopulla ihastuin mieheen. Mies oli siinä vaiheessa jo ns lyönyt hanskat tiskiin, ja sanoi, että väliltämme puuttuu kipinä, ja niin se puuttuikin, en ollut edes ihastunut mieheen, ennen kuin ihan lopussa, ja suhde päättyi. Heitin sitten joku aika sen jälkeen ihan vitsillä, että kun meillä seksiasioissa (oltiin puhuttu niistä tosi paljon, tehty kuitenkin vähän) on paljon yhteistä, kokeilunhala yms, niin mitäs jos ruvettais seksisuhteeseen. Mies oli heti valmis, meni vaan vähän aikaa ennen kuin uskalsi sen sanoa, koska pelkäsi että mulla on joku toinen mies (sen mielestä oon ihan kuumaa kamaa, joka viedään käsistä.. heh, ei se ihan niinkään oo.. eikä oo mahdollista että pysyn sinkkuna..). Mutta mies vaatii ehdotonta uskollisuutta, oma-alotteisesti sitä rupesi puhumaan, että muita ei saa olla sänkykumppanina. Onko tää sillon enää fuck buddy -suhde, vai uudelleen alkava seurustelusuhde? Pointti on siis se, että onko teidän mielestä fuck buddy -suhteessa muita samanaikaisesti sänkykumppaneina, vaan ollaanko siinä sitouduttu yhteen mieheen/naiseen kerralla seksin harrastamisessa?
onko ehkäisyasiat kunnossa. Jos kortsuilla ollaan, niin samahan se onko muitakin. Jos sovitaan että ilman, niin silloin ei luonnollisesti muita. Mitä mies ehdotti, kumilla vai ilman?
meillä ei ollut samanaikaisia seksikumppaneita. Oli sopimus että treffeillä sai käydä (mies kävi minä en) muttei saanut mennä sänkyyn ennenkuin toisen kanssa peli vihelletään poikki. Ei käytetty kortsua. (itse olin vielä neitsyt ja mies käynyt testeissä)
8
toisaalta tuossa omassa kokemuksessani varmaankin näkyy ne kokemattomuuden tuomat virheet ja tavallaan se toisen kokemattomuuden hyväksikäyttö. itse olin parikymppinen, mies reilusti vanhempi
EHkä se on erilaista kun ollaan samanikäisiä ja samoilla kokemuksilla suunnilleen.
8
minä vaadin kumia, koska en käytä ehkäisyä Hormonaalinen ehkäisy ei sovi mulle. Miehelle se on ok, no totta kai on kun sitä vaadin. Jos käyttäisin, ei haluaisi käyttää kumia.
Jutellaan myös ihan arkipäiväisistä asioista, lapsistamme yms puhelimessa. Onko se fuck buddy -meininkiä? Mies ei ole päättyneen suhteemme jälkeen ollut kenenkään kanssa, eikä kuulemma edes etsinyt, ollut hissukseen vaan kotona ja mietiskellyt kaikenlaista.
Tilannehan on siis se, että kun ns seurustelusuhteemme lopussa jo ihastuin mieheen, en voi olla ajattelematta häntä ihastuksen kautta edelleen, ja totta kai itse elättelen mielessäni toiveita, että tämä johtaisi kunnon loppuelämän parisuhteeseen. En halua näistä ajatuksista vielä miehelle puhua, mutta omassa mielessäni ajattelen niin. Mutta en tiedä, onko tämä miehen mielestä fuck buddy -suhde, vai uudelleen alkanut seurustelusuhde? Siksi kyselen täältä teiltä kokeneemmilta, että mistä sen fuck buddy -suhteen tunnistaa..
Kun r-sana mainittiin, ilmoitin seksisuhteen olevan ohitse. Raaka peli, ei voi mitään, mutta tein asian selväksi alusta alkaen.
Nyt seurustelen, ja sekin oli selvää alusta alkaen.
Olet jo siinä iässä että kannattaa odottaa pari vuotta niin tuo menee ohi kokonaan. Ei kannata lähtee enää sekoileen