Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ranskalainen vieras
18.08.2011 |
Meille on tulossa ranskalaisia vieraita. Tuttavani tokaisi, että "sitten joudut lattamaan iltaisin monen ruokalajin illallisen pitkän kaavan mukaan". Siis miten niin? Jos menisimme heille kylään, tuskin ranskalainen perheenemäntä alkaisi laittaa illalla teetä ja voileipiä meille, koska olemme tottuneet syömään sellaisen iltapalan! Joten miksen voisi tarjota ranskalaisille ilalla sitä, mitä me olemme tottuneet syömään? He viipyvät siis viikon.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kyllä varmaan ulkomaan tuttusi arvostavat enemmän kun tarjolla on juttuja maan omaan tapaan:) Olen ihan pokkana syöttänyt perinteistä kotiruokaa vastaaville vieraille: kaikista on ollut vaan eksoottista kun ovat saaneet esim paistettuja silakoita tai hernekeittoa ja lettuja.