Lue keskustelun säännöt.
Lunastamaton huuto
26.08.2011 |
Mitä tekisitte jos huudon voittanut ei kahden viikon sisään ole ottanut yhteyttä, ei ole vastannut lähettämääni sähköpostiin eikä tietenkään ole tuotetta maksanut?
Katsoin, että kyseinen huutaja on saanut jo toista sataa kiitettävää palautetta, ei yhtään negaa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli yhteydenottoaikaa viikko.
No mä en kyllä mitenkään pysty uhraamaan niin paljon aikaa, energiaa ja huomiota huutonetille, ettei noin joskus kävisi. Jos on vaikka viikko-pari aiemmin huutanut jotain niin en mä niitä jokaista jaksa kytätä päivittäin että voitanko nyt tänään vai enkö kun monesti käy että jonkun parin euron jutun voittaakin joku muu. Saattaa tulla kiireisempi kausi elämässä vaikka olis pari viikkoa sitten tehnyt kasan huutoja.
En ole viitsinyt sitä puhnroa päivittää kun ei ihan oikeasti halua että se on kellä tahansa hullulla. En halua että kukaan soittelee mulle huuto.net-asioissa kun se sähköposti on millä voi asiat hoitaa. Ei kai sitä nyt hyvänen aika joka päivä tarvi kytätä kuitenkaan. No joo, joku laittanut sitten pelkän tekstarinkin ja sitten negaa kun ei ole tullut vastausta.
Ehkä huutonet sitten on joillekin ihan kuolemanvakava asia, mulle se ei ole kaupankäyntiä kummempaa enkä ole jaksanut myyjänäkään vetää hernareita nenään lunastamattomista huudoista.