Lunastamaton huuto
Mitä tekisitte jos huudon voittanut ei kahden viikon sisään ole ottanut yhteyttä, ei ole vastannut lähettämääni sähköpostiin eikä tietenkään ole tuotetta maksanut?
Katsoin, että kyseinen huutaja on saanut jo toista sataa kiitettävää palautetta, ei yhtään negaa.
Kommentit (21)
muuten annat negan ja kauppa peruuntuu.
että jos rahoja ei näy huomiseen mennessä, niin nega tulee ja tavara menee myyntiin, ja omista lähetetyistä sähköposteista on kopiot valmiina ylläpidolle, mikäli aikoo kostonegaa laittaa.
eli laita nega ja selitys "lunastamaton tuote". Aika pian tulee meili.
paheksuvan palautteen ja tavaran myyntiin.
ja pyydä ottamaan yhteyttä ja vielä sun sähköposti siihen. Tällainen viittaa sairastumiseen/matkaan tms. Jos on noin paljon positiivisia ei hevillä ala pönttöillä. Katso vielä vähän palautteita onko niissä hitaudesta mainintaan.
Ilmoitan hänelle peruvani kaupat ja annan negatiivisen palautteen. Tuote on kumminkin sellainen, että sen "sesonki" on nyt.
En vain ennen ole negaa joutunut antamaan, katsotaan saanko kostonegan takaisin.
Voithan muuttaa sen myöhemmin positiiviseksi/neutraaliksi, jos syytä ilmenee. Mutta jos ostajalla on noin paljon pelkkää plussaa, veikkaisin, että on joutunut johonkin yllättävään tilanteeseen. Minä esimerkiksi sain sepsiksen ja jouduin yhtäkkiä sairaalaan huonossa kunnossa, silloin kyllä jäi kaikki mahdolliset sovitut asiat, myös huutonet-ostokset, hoitamatta.
Ilmoitan hänelle peruvani kaupat ja annan negatiivisen palautteen. Tuote on kumminkin sellainen, että sen "sesonki" on nyt.
En vain ennen ole negaa joutunut antamaan, katsotaan saanko kostonegan takaisin.
Voinko myöhemmin muuttaa negatiivisen palautteeni esim. neutraaliin jos ilmenee, että huutaja on vakavasti sairastunut tai muuta? Muiden palautteiden perusteella vaikuttaa hyvältä kauppakumppanilta.
ap
Kyllähän näitä "sairastumisia" riittää... Mulla on yli tuhat kauppakokemusta ja tosiaan kaikenlaisia kokemuksia erilaisista ostajista.
Vaikka olisikin muuten ollut positiivinen palaute, niin kerta se on ensimmäinenkin se lunastamaton huuto.
Toki, jos ilmenee, että kyseessä on vakava sairaus tms. muu syy, niin voi palautteen vaihtaa neutraaliksi. Se on ihan helppoa.
Mutta: soita nyt hyvä ihminen tälle henkilölle, kyllähän Huuto.netissä luotettavat ihmiset ilmoittavat myös puhelinnumeron.
Ja pistä vaikka kirje hänen antamaansa osoitteeseen jos haluat selvyyden - vaikka mielestäni asia on selvä.
MUT SOITA - se selvittää asiat nopeiten.
Onko tämä ostaja rekisteröitynyt? Sekin kertoo paljon.
Käyttäjä ei ole tunnistautunut ja huomasin, että on tänä vuonna tehnyt vain yhdet kaupat (josta kiitettävä) omani lisäksi. Suurin osa palautteista oli parin vuoden takaa.
En ole soittanut myyjälle, mutta voisin senkin toki tehdä, mutta olen laiska ja laitan mieluummin uudestaan huutoon.
On tietty sairastumisia ja sairastumisia ja matkoja. Mut valtaosa on kunnon ihmisiä, jotka haluaa hoitaa hommansa.
Neutraalin voi sitten vaihtaa positiiviseks, kuten negankin.
Käyttäjä ei ole tunnistautunut ja huomasin, että on tänä vuonna tehnyt vain yhdet kaupat (josta kiitettävä) omani lisäksi. Suurin osa palautteista oli parin vuoden takaa.
En ole soittanut myyjälle, mutta voisin senkin toki tehdä, mutta olen laiska ja laitan mieluummin uudestaan huutoon.
Kertoo paljon... siis se, ettei ole tunnistautunut, ja että on tehnyt vain kaksi kauppaa tänä vuonna. Todennäköisesti se puhelinnumero on vanhentunut / tekaistu. Ihan selvä peli. Nega vaan ja tuote myyntiin. T. se yli tuhat kauppakokemusta omaava :)
joo
Kertoo paljon... siis se, ettei ole tunnistautunut, ja että on tehnyt vain kaksi kauppaa tänä vuonna. Todennäköisesti se puhelinnumero on vanhentunut / tekaistu. Ihan selvä peli. Nega vaan ja tuote myyntiin. T. se yli tuhat kauppakokemusta omaava :)
-utelias tunnistautumaton puolella sadalla positiivisella palautteella-
98% palautteesta kuitenkin positiivista. Kertaakaan en ole jättänyt lunastamatta tahallani. Mutta kun on negoja niin helposti saa lisää negaa kun myyjät katsoo jo kahden päivän jälkeen että ai täl on negoja ja antaa negaa. Huudan paljon, eikä sulkeutumispäivät ole missään kalenterissa, sähköpostia en lue päivittäin. oon ehkä laittanut korotusautomaatin tai huudon 2 viikon päästä sulkeutuvaan kohteeseen ja niitä voi olla paljon. Katon sit meilistä mitä olen voittanut mutta joskus joku hätähousu on ehtinyt jo negaa laittaa.
Mulla on myös vanha puhelinnumero, enkä halua vaihtaa kun en halua enää että jotkut ei niin täyspäiset henkilöt soittelee jostain myynneistään sopimattomiin kellonaikoihin kuten on käynyt.
Mulla oli tumpelo kauppakumppani, joka ei saa negaa vaihdettua muka mistään mihinkään, vaikka kaupat on tehty ja kaikki ok. Olimme 3 vkoa reissussa (ml. yhdet hautajaiset) ja en ehtinyt hänen viesteihinsä vastata, joten laittoi negan :(
Tunnistautumattomat voivat olla sellaisia henkilöitä, jotka eivät huuda oikealla henkilöllisyydellään. Esim. nimi voi olla ihan tekaistu, osoite menee kaverille, ja maksajana lukee jokin ihan eri nimi ja ilmoitetaan, että "tämän maksaa mieheni / sisareni, kun ei just ole nyt rahaa". Tällä tavalla on sit helppo jättää tuotteita lunastamatta, jos ei miellytäkään voiton jälkeen.
Mut tuo nyt on ääriesimerkki. Monet tunnistautumattomat ovat ikävä kyllä niitä lunastamaton huuto -konkareita, jotka luovat käyttäjätunnuksen toisensa perään, hankkivat huonoa palautetta ja vaihtavat taas käyttäjätunnusta.
Mä olen jo kauan aikaa sitten isommissa kohteissa laittanut myyntiehdoiksi, että huutajan pitää olla tunnistautunut ja että minimipalaute 10.
On niin paljon tullut "sairastumisia" ja yksinkertaisesti jätetty vastaamatta mihinkään yhteydenottoon, puhelinnumerot tekaistuja...
Ja antaisin kyllä vielä neutraalin. Olen joskus sellaiselle yli 1000 kaupan tekijällekin antanut neutraalin, kun oli sähköposti juntturassa ja koko kaupat unohtunut. Meille jäi ihan hyvä maku kaupoista molemmille. Ja palasi vielä asiakkaaksikin ja on tehty paljon hyviä kauppoja.
98% palautteesta kuitenkin positiivista. Kertaakaan en ole jättänyt lunastamatta tahallani. Mutta kun on negoja niin helposti saa lisää negaa kun myyjät katsoo jo kahden päivän jälkeen että ai täl on negoja ja antaa negaa. Huudan paljon, eikä sulkeutumispäivät ole missään kalenterissa, sähköpostia en lue päivittäin. oon ehkä laittanut korotusautomaatin tai huudon 2 viikon päästä sulkeutuvaan kohteeseen ja niitä voi olla paljon. Katon sit meilistä mitä olen voittanut mutta joskus joku hätähousu on ehtinyt jo negaa laittaa.
Mulla on myös vanha puhelinnumero, enkä halua vaihtaa kun en halua enää että jotkut ei niin täyspäiset henkilöt soittelee jostain myynneistään sopimattomiin kellonaikoihin kuten on käynyt.
Mulla on täysin oikeat yhteystiedot Huuto.netissä, huudan paljon ja myyn paljon, ja hyvin helppo on "omat sivut" -osiosta katsoa, mitä on sulkeutunut ja mitä on voittanut.
Jos ei puhelinnumeroaan ilmoita, niin silloin pitäisi kyllä edes sitä meiliä jaksaa lukea päivittäin.
Mulla on maksuaikaa viikko, jonka jälkeen lähetän meilikyselyn ja soitan perään. Odotan vielä toisen viikon. Ja tämän jälkeen ehdoton nega ja tuote uudelleen myyntiin.
Se tuhat kauppakokemusta takana - vastaa Tunnistautumattomat voivat olla sellaisia henkilöitä, jotka eivät huuda oikealla henkilöllisyydellään. Esim. nimi voi olla ihan tekaistu, osoite menee kaverille, ja maksajana lukee jokin ihan eri nimi ja ilmoitetaan, että "tämän maksaa mieheni / sisareni, kun ei just ole nyt rahaa". Tällä tavalla on sit helppo jättää tuotteita lunastamatta, jos ei miellytäkään voiton jälkeen.
Mut tuo nyt on ääriesimerkki. Monet tunnistautumattomat ovat ikävä kyllä niitä lunastamaton huuto -konkareita, jotka luovat käyttäjätunnuksen toisensa perään, hankkivat huonoa palautetta ja vaihtavat taas käyttäjätunnusta.
Mä olen jo kauan aikaa sitten isommissa kohteissa laittanut myyntiehdoiksi, että huutajan pitää olla tunnistautunut ja että minimipalaute 10.
On niin paljon tullut "sairastumisia" ja yksinkertaisesti jätetty vastaamatta mihinkään yhteydenottoon, puhelinnumerot tekaistuja...
-toi tunnistutumaton jolla pelkkiä positiivisia-
Ja vakioviestissänikin oli jo tiedot maksua varten.