Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä nimet mielestäsi EIVÄT sovi aikuisille?

Vierailija
26.08.2011 |

Eli ne söpöstelynimet mitä annetaan niille maailman ihanimmille ja suloisimmille pikku vauveleille, jotka ovat toki suloisia pienille lapsille, mutta vievät taysin uskottavuuden aikuiselta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi, Tytti

Vierailija
22/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu,Ninni,Mimmi,Bambi,Hahtuva,Helinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne nimet, jotka ovat nyt muodissa, ovat sit 20 vuoden päästä ihan normaaleja aikuisten nimiä?

Vai miten luulette aikalaisten suhtautuneen Pia / Mia / Jonna / Minna / Minttu / Joni / Niko / Rami -nimiin?

Vierailija
24/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti, Kuutti, Nuppu, Valtteri.

Kuulin tuon nimen ensimmäistä kertaa tänä kesänä. Piti oikein pysähtyä kuuntelemaan kuulinko oikein.

Toinen on Viivi. Tai vielä pahempi versio: Wiivi. (Koskakohan joku antaa tytölle nimeksi Wiiwi tai Viiwi, kun muut versiot alkavat olla liian arkipäiväisiä?)

Mitä helvettiä, Viivihän on ikivanha suomalainen nimi, esim. mun mummoni sisaren nimi oli Viivi, ja hän oli sen ajan naisasia-naisia, omisti oman kangas- ja lankakaupan. Toimitusjohtaja Viivi xxxNEN oli hänen nimensä, eikä ollut uskottavuusongelmia.

Vierailija
25/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kauheeta miettiä, miltä se Nuppu näyttää ryppyisenä vanhainkodissa....

Vierailija
26/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssään varsin pätevä asiantuntija, olen tutustunut häneen vasta aikuisena eli Nuppu kyllä on minun mielestäni aikuisen nimi.

Samoin nuo nykyisin suositut Ainot ja Urhot heitä on kaikki aikaisempien sukupolvien päättäjät.

Vierailija
27/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi Veli tai Sisko.

Jotenkin tuntuu oudolta, että tuollaisia nimiä annetaan. Eihän Äiti tai Isä -nimiäkään anneta kenellekään.

Vierailija
28/32 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutti

Nuutti

Jesse

Eppu

Eetu

Ekku

Veeti

Noel

Lenni

Ninni

Peppi

Peppiina

Jade

Ninja

Roosa

Liila

Nuppu

Kukka

Jasmin

Jasmiina

Jemina

Lumia

Vierailija
29/32 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju kuulostaa just semmoiselta, mutta toisaalta, sen Suomen rikkaimman miehen kutsumanimi on Poju, joten toisaalta...

oikea nimi taitaa olla Chaim. Je eikö hän asu Englannissa, liekö siellä Poju-nimeä käytetään tai ainakaan merkitystä ymmärretään.

Vierailija
30/32 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne nimet, jotka ovat nyt muodissa, ovat sit 20 vuoden päästä ihan normaaleja aikuisten nimiä? Vai miten luulette aikalaisten suhtautuneen Pia / Mia / Jonna / Minna / Minttu / Joni / Niko / Rami -nimiin?

Etkö itse tajua, että tämä on sitä ihan samaa suhtautumista? Että näin se menee?

Vierailija
31/32 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä noi kaikki sopii aikuiselle. Joskus 80-luvulla saatetiin ajatella esim. Minnasta ja Satusta, etteivät sovi aikuiselle.

Sulo on nimi joka ei mielestäni sovi. En kyllä antaisi sitä lapsellekkaan. Mutta t6ottumiskysymys lie tämäkin.

Vierailija
32/32 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä

Lumi

Taavetti

Kaapo

Helinä

Sun muut MeriHeinät joita en vaan osaa nähdä pääjohtajina.

Varmasti siltikin tulevaisuudessa sieltä jokunen edellä mainituista löytyy :)