Mitäs tästä sanotte: mies ja nuori työntekijä
Minulle selvisi jokin aika sitten, että mieheni puhuu melko henkilökohtaisia asioita nuoremman, naispuoleisen työntekijänsä kanssa. Tänään kuulin itse, kuinka tämä parikymppinen neito valitti, kun heillä ei ole ollut poikaystävän kanssa seksiä moneen viikkoon, en kuullut mitä mieheni kommentoi siihen, mutta kuulin sitten myöhemmin kun mieheni sanoi, että hehän puhuvat toisilleen asioista kuin vanha aviopari.
Tunnen itseni loukatuksi, vihaiseksi ja mietin vain, että mitäs seuraavaksi - mieheni auttaa naikkosta miehen puutteessa?! Ainoa lohtuni on se, että meillä ei ole avioehtoa, joten mies joutuu maksamaan ihan mukavan summan parin minuutin miehistelystään...lisäksi minua ällöttää, että mies edes puhuu tuollaisia yli 10v nuoremman työntekijän kanssa, hänen pitäisi olla pomo! Saa vielä syytteen jostain seksuaalisesta häirinnästä. Nyt mussuttaa ruokaa viereisessä huoneessa ja en voi edes katsoa sinne päin, mitä teen??
Olihan täällä myös yhtä epäilevästi suhtautuvia naisia paikalla kuin minä itse, jotka eivät pidä tuollaista keskustelua normaalina. Olin illalla hieman kireänä, enkä saanut sitten sanottua asiasta mitään. Itsekin olen sitä mieltä, että naisella on nyt oma lehmä ojassa noin puhuessaan...täytyy keskustella miehen kanssa, en minä tätä käsittelemättäkään voi jättää. Ja siis en tiedä onko mieheni puhunut jotain meidän suhteesta tälle naiselle, sen takiahan tämä ikävältä tuntuukin.
Ja 2:lle tiedoksi, että ymmärrän kyllä, että on työpaikkoja joissa asiasta kuin asiasta voi puhua avoimesti, etenkin jos työntekijät samanikäisiä tai samanlaisissa elämäntilanteissa, mutta ymmärräthän että tämä on eri tilanne: työntekijä on suht uusi, nuori, lapseton, luulisi löytyvän ystäviä joille tilittää seksielämästään.