Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään ei-karppaajaa, joka ottaa karppaaja-ystävänsä ruokavalion huomioon?

Vierailija
26.08.2011 |

ja vielä ilman isompaa ongelmaa

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin liharuokaa en laita. Mutta teen karppikavereilleni semmoista ruokaa, joka on riittävän ruokaisaa ilman perunaa, pastaa, riisiä tai viljoja. Tosin kyllä ottavat monesti sitä perunaa tai vastaavaa kuitenkin.

Esimerkiksi viimeksi tein linssipihvejä, kermaviilikastiketta ja fetasalaattia. Lisukkeena oli lohkoperunoita, joita myös nämä karppaavat ystäväni sitten söivät.

Vierailija
42/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko yhtään karppaajaa, joka ottaa ei-karppaaja -ystävänsä huomioon? Tekee tai ostaa erikseen ei-karppaajalle tarjottavat, kun kutsuu kylään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko yhtään karppaajaa, joka ottaa ei-karppaaja -ystävänsä huomioon? Tekee tai ostaa erikseen ei-karppaajalle tarjottavat, kun kutsuu kylään?

siis lihatonta tietty. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
44/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallisterveellisen elämäntapamuutokseni huomioon.

En halua syödä voita, kermaa tai sika-nautaa, koska rasva närästää minua.

Yksikään karppi ei ole ollut siitä kiinnostunut, vaan olen vetänyt jotain sika-nauta-kermajuusto ruokaa, joka oksettaa minua monta tuntia.

Olen laihduttanut 7 kiloa juoksemalla ja ruokavaliolla, mutta karppeja se ei kiinnosta, koska heillä on parempi tapa ;-)

Vierailija
45/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpit ei tajua että niitten ruokavalio sopii niille, ei kaikille.

Jos tänne kirjoittaa hoikka sekasyöjä, karppi todistelee miten "hiilarit ei sovi kuin harvoille" (ja sen sekasyöjän terveys on joka tapauksessa huonompi kuin karppaajan vaikka olisikin hoikka), mutta karppaus kuitenkin sopii ilman muuta ihan kaikille :D

Kaverin isän lääkäri käski sen lopettaa karppaus, koska se oli hänen terveydelleen haitaksi!

Vierailija
46/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdestä pullasta menisin lääkäriin. Oikeasti. Onko teiltä selvitetty keliakia? Jos ei ole, olisi syytä. Ja jos kyse ei ole keliakiasta, niin sitten kyseessä on luulotauti tai jokin muu vakava ongelma. Kokovartalohiivasyndrooma? Joka tapauksessa teidän elimistö on selvästi melko sekaisin jostain syystä. Niin ja ymmärrän kyllä tavallaan yskän koska itselläni jotkut maitotuotteet aiheuttaa vatsaoireita, mutta ei ne nyt sentään päiväkausia kestä.

Keliakiat sun muut on tutkittu, eikä keliakiaa havaittu. Minun vatsani ei vain kestä sitä viljaa, hienoa toki jos muilla kestää.Myös jatkuva väsymys ja turvonnut olo helpottivat karppauksella. Toiselle sopii yksi, toiselle toinen.

Silti en ala hommaamaan itselleni vatsakipua ja turvotusta vain emännän mieliksi, en tosin tee syömisistäni mitään numeroakaan. Joidenkin mielestä tosin pelkkä perunan ottamatta jättäminen on jo numeron tekemistä, tai sen numeron siitä tekee joku ihan muu kuin karppaaja itse.

Vierailija
47/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppiystäväni luona syömässä. Minua inhottaa ja närästää se voissa lilluva pekoni ja ne kermassa uitetut pihvit. Yök. Maha on kipeänä koko illan sellaisesta ruoasta.

Mutta en todellakaan vouhkaa, että en voi syödä tällaista, koska mut joutuu heti viemään ambulanssilla sairaalaan kun mun maha tulee pikkasen pipiksi tästä sun ruokavaliostasi.

Syön kohteliaasti vähäsen ja sanon vaikka, että ei ole nyt nälkä, kiitos vain.

yhdestä pullasta menisin lääkäriin. Oikeasti. Onko teiltä selvitetty keliakia? Jos ei ole, olisi syytä. Ja jos kyse ei ole keliakiasta, niin sitten kyseessä on luulotauti tai jokin muu vakava ongelma. Kokovartalohiivasyndrooma? Joka tapauksessa teidän elimistö on selvästi melko sekaisin jostain syystä. Niin ja ymmärrän kyllä tavallaan yskän koska itselläni jotkut maitotuotteet aiheuttaa vatsaoireita, mutta ei ne nyt sentään päiväkausia kestä.

Vierailija
48/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kun huomioin muut ruokarajoitteet, kuten keliakian tai laktoosi-intoleranssin. Tai kasvisruokavalion. Pyrin siis siihen että pöydässä on jotain myös heille sopivaa.

Vierailija
49/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa keittää perunaa/riisiä/pastaa lisukkeeksi jos on ruokavieraita. Lapsen syntymäpäivillä on tietenkin "normaalit tarjottavat" (täytekakut, pullat, keksit sun muut). Ei mun maailmaa kaada vaikkei mun ruokavaliota ole otettu huomioon kun menen vieraisille. Otan sitä mitä voin syödä ja jos ei ole sellaista, niin otan vain vähän ja karppaan sitten tarkemmin kotona viikon.

Vierailija
50/50 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa keittää perunaa/riisiä/pastaa lisukkeeksi jos on ruokavieraita. Lapsen syntymäpäivillä on tietenkin "normaalit tarjottavat" (täytekakut, pullat, keksit sun muut). Ei mun maailmaa kaada vaikkei mun ruokavaliota ole otettu huomioon kun menen vieraisille. Otan sitä mitä voin syödä ja jos ei ole sellaista, niin otan vain vähän ja karppaan sitten tarkemmin kotona viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän