Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sinulla vapaapäivä niin vietko lapsen pk?

Vierailija
26.08.2011 |

o

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa, en vienyt heitä hoitoon vapaapäivänäni, ellei ollut jotain poikkeuksellista ohjelmaa pk:ssa (esim. teatteri tai retki).

Vierailija
2/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuopus meni 4-vuotiaana, kun esikoinen meni eskariin. Ja kuopus seurasi eskarin päivää eli jos esikoinen meni eskariin, pienempi meni päiväkotiin. Mitäpä hän yksinään täällä kotonakaan olisi notkunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoidan kotona 4veen ja 1veen, tuo vanhemmpi menee suoraan kotona eskariin sit parin vuoden päästä

Vierailija
4/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet lapset tarvii enempi vapaata kuin vain pelkkä viikonloppu. ja jos oon arkivapaalla niin oon taas viikonlopun työssä.

on kiva viettää aikaa lastensa kanssa.mies siis hoitelee viikonloppuisin, eihän hänelläkään ole mahd. viedä hoitoon. emmekä vie jos olemme sairaslomalla.

Vierailija
5/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset kotona.

Tosin varsinaisesti tämä ei ole vapaapäivä vaan teen töitä sitten huomenna. Pähkäilin pitkään, laitanko lapset aamuksi hoitoon, ja teen sitten aamupäivällä töitä, mutta koska huomenna on pakko mennä ihan töihin asti, niin otin meidän lauantaivapaan sitten jo tänään.

Vierailija
6/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikoinaan en vienyt. Poikkeuksena olisi voinut olla joku sellainen meno, jossa pienen olisi ollut hankala olla mukana esim. lääkärireissu. Silloin olisin hakenut esim. lounaan jälkeen tai päikkäreiden jälkeen kotiin.Tietty jos lapsella lisi ollut joku retki tai extrakiva-juttu niin olisi toki siellä saanut käydä.

Vierailija
7/7 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuopus meni 4-vuotiaana, kun esikoinen meni eskariin. Ja kuopus seurasi eskarin päivää eli jos esikoinen meni eskariin, pienempi meni päiväkotiin. Mitäpä hän yksinään täällä kotonakaan olisi notkunut?

ollut äitinsä kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän