Läskit ämmät on saastetta silmille
http://badassbodybuilders.wordpress.com/2011/08/23/laskit-ammat-on-saas…
Että näin. Pikkuisen vissiin vedetty liikaa mömmöjä. Yök hitto, mikä ihminen.
Kommentit (22)
http://naurunappula.com/781097
Karseet epäkäslihakset edestä(kin)katsottuna! Ansaitsisi paikan jossain kauhukabinetissa! Tosi ällöttävää ! Saastetta silmille!
Ja mikä aggressio tuossa kirjoituksessa, lähipiirin on syytä olla varovaisia! Jos näppis on kohta kahtena kappaleena, niin kuinkas vaimo ?
Normaali-ihminen ei kiihdytä itseään tuollaiseen raivoon, jos kuntosalilla/bussissa/koulussa/työpaikalla sattuu kohtaamaan ylipainoisia !
Samaisen www-sivuston toisen blogin mukaan bodarien tyhmäksi kutsuminen on vain kateutta bodareita kohtaan, joten samalla logiikalla em. bodari on vain kateellinen "läskeille akoille".
--Hyvät perustelut vihata tuntemattomia ihmisiä!
Tolla perusteella määkin sitten voisin vihata steroidien käyttäjiä, koska niiden käyttö on terveydelle vaarallista. Voipi tulla vaikka aggressio tai ihan psykoosi.
Mutta enpä viitsi vihata ketään, jokainen voi tehdä omalle kropalleen, mitä ikinä haluaa. samanlainen ruumiinkuvan hämärtyminen tässäkin kai on kyseessä kuin anorexiassa, mutta toisinpäin.
maailma kokematta. Noita kommentteja kun lukee niin ei tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai soittaa poliisille.
Kyllä mä olen vähän niinkuin samaa mieltä. Katselen paljon mieluummin timmejä kuin läskejä ihmisiä (niin naisia kuin miehiä), ja ärsyttää yli kaiken ihmiset jotka ei itsekään tykkää läskeistään mutta vaan alistuu niihin ihan kuin niille ei voisi mitään. Mutta ei se mua sentään raivon partaalle saa :D
Toki olen sitä mieltä, että on tärkeämpää hoitaa lapsensa hyvin kuin pitää kroppansa kunnossa. Eli jos lapsi jää huonolle hoidolle siksi että äiti treenaa, arvojärjestys on sekaisin.
Onneksi itselläni on mies, joka on mieluusti hoitanut meidän kolme lasta sen aikaa kun itse olen vääntänyt rautaa tai ollut juoksemassa.
Luulen, että meillä on Joosen kanssa eri mielipide myös hänen vartalostaan. Treenattu kroppa on kaunis vaan siihen pisteeseen saakka, kun se on hankittu treenillä eikä millään muulla.
Kyllä mä olen vähän niinkuin samaa mieltä. Katselen paljon mieluummin timmejä kuin läskejä ihmisiä (niin naisia kuin miehiä), ja ärsyttää yli kaiken ihmiset jotka ei itsekään tykkää läskeistään mutta vaan alistuu niihin ihan kuin niille ei voisi mitään. Mutta ei se mua sentään raivon partaalle saa :D Toki olen sitä mieltä, että on tärkeämpää hoitaa lapsensa hyvin kuin pitää kroppansa kunnossa. Eli jos lapsi jää huonolle hoidolle siksi että äiti treenaa, arvojärjestys on sekaisin. Onneksi itselläni on mies, joka on mieluusti hoitanut meidän kolme lasta sen aikaa kun itse olen vääntänyt rautaa tai ollut juoksemassa. Luulen, että meillä on Joosen kanssa eri mielipide myös hänen vartalostaan. Treenattu kroppa on kaunis vaan siihen pisteeseen saakka, kun se on hankittu treenillä eikä millään muulla.
Epävarmuuden huipentuma oikeasti!
ressukka. Jolta on jäänyt peruskoulu väliin. Ihan sillä kun katsoo tuota kirjoitusta....
sadan kiloni kanssa ihania korsetteja... ;) Ois varmaan saanut paskahalvauksen.
(Ja ostin muuten useampia)
ressukka. Jolta on jäänyt peruskoulu väliin. Ihan sillä kun katsoo tuota kirjoitusta....
Kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen, että kaveri on ilmeisesti ollut koulussa melkoinen rääpäle (puhuu itsestään "luokan pikkupoikana"), eikä varmaankaan erityisen suosittu. No, kukin tyylillään ja tavallaan, mun silmille taas on oletusarvoisesti saastetta jos joku bodaa itsensä aivan liikaa yli.
Huomasitteko muuten, että tuolla esittelysivulla mainostettiin kirjoitusten olevan tarkoituksella provosoivia ja huumori vähintään kyseenalaista. Jos ihmisen tuntisi, voisi kirjoitustakin lukea eri fiiliksellä... Sitäpaitsi harvan silmää miellyttää kroppa, jossa kiloja on tuplaten tai triplaten normaaliin verratuna.
Kyllä voi vituttaa kun oma vaimokin on synnytyksen jälkeen läski ja sitä vaan perustellaan "raskauskiloilla". Vittu syöminen ja laiskuus sen läskin tekee, ei siitä saa lasta syyttää. Katsokaa tekin peiliin.
Kyllä voi vituttaa kun oma vaimokin on synnytyksen jälkeen läski ja sitä vaan perustellaan "raskauskiloilla". Vittu syöminen ja laiskuus sen läskin tekee, ei siitä saa lasta syyttää. Katsokaa tekin peiliin.
Kyllä sitä naisen pitää osata olla raskaana niin, etti vatsa kasva eikä grammaakaan tule! Mielellään kompensoi sitä alapään leventymistä odotusajan dieetillä, on sitte millä mällätä! Ihme rutisijoita muijat, ei musta ainakaan kukaan huomannut mitään vaikka odotin kaksosia! Kiloakaan ei tullut ja osallistuin vielä viimeisilläni Miss Perähikiä -kilpailuun! Ja muuten voitin! No siitä juhlinnastahan sitte se synnytys käynnistyi, olipahan siinä läskin, leveäperseiset kanssakilpailijattaret ihmeissään!
...ei vaan vihaa läskejä. Ylipaino (erit. viskeraalinen rasva) on terveydelle haitallista.
http://naurunappula.com/z/781097
Juuri kuvan kaveri on pelkkä hinari joka haluaa näyttää hoikalta. Olen itse iso ja lihava ja treenari. Tuollaiset hinttarimaiset neitiruokavalion noudattajat pitäs potkia vittuun saleilta.
Kunnon roinaajalla on mahaakin ja nestettä lihasten päälle.
T: Janne
Jätkä vaan ilmaisi mielipiteensä.
Se on SUN vika jos olet läski etkä pidä läskinä olemisesta. Siihen ei auta ''se varmaan koulussa...'' tai muunlainen paska. Siihen auttaa elämän muutos.
on jotain huippuviihdettä.