Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako All Inclusivesta maksaa 400 euroa / 4hlöä?

Vierailija
25.08.2011 |

Ollaan menossa lomalle Teneriffalle, ja mietin, otetaanko all inclusive vai ei... Hinta olisi 400 euroa verrattuna self cateringiin - kannattaako? En ole menossa lomalle kokkaamaan, vaikka huoneistossa onkin keittiö... Ja toisaalta juomat yksistään tulee jo kalliksi lomalla, mutta silti mietityttää. Tietysti helppous on myös arvo, josta voi maksaa... Ai niin, lapset 8 ja 10 vuotta.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meidän perhe ei ottanut Kreikassa all inclusivea, kukaan ei halunnut, lapset 10-20 vee, ravintoloita oli kylässä sen verran ettei kenenkään tarvinnut nälkäisenä etsiä sitä ruokapaikkaa, sen kuin kävellä vain sisään.

Ystäväperheeni taas vannoo all inclusiven nimeen heillä lapset 13-17 vee. PIenten lasten kanssa on se ehdoton juttu.

Mutta kukin tyylillään, toiset tykkää all inclusivesta toiset ei.

Jokainen viettäköön sellaisen loman kuin haluaa, mä oon ainakin kyllästynyt näihin jatkuviin purputuksiin ; ai makasitte rannalla koko ajan, me ei jaksettais/ ettekö edes siellä käyneet/ vuokrasitte auton, ihan tyhmää /ettekö ottaneet all inc, ihan pimeetä, mä en voisi olla ilman/ ostittehan sitä, ai ette ostaneet, voi mitä menetitte jne. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla