Auts! :O
Olen aikonut monia kertoja kirjoittaa tänne hehkuttaen uutta rakkauttani, maailman ihaninta ja komeinta miestä. Ei mikään perus nyhväke, vaan mies isolla M:llä!
Treffeillä olemme käyneet kuukauden päivät, mutta jo nämä pienet hetket ovat saaneet minut rakastumaan täydestä sydämestäni. Linnut laulavat, aurinko paistaa, kaikki on täydellistä.
Paitsi.. Viime viikonloppu oli käännekohta. Kävimme syömässä, teatterissa ja romanttisella iltakävelyllä puistossa. Hän kietoi kätensä lanteilleni ja suuteli minua hellästi, intohimoisemmin kuin aikaisemmin. Siitä tiesin, että oli aika viedä suhteemme uudelle tasolle. Olin niin innoissani, että olisin voinut antautua jo siinä puistossa, mutta maltoin mieleni sen verran että pääsimme hänen asunnolleen. Siinä sitten ujoina otimme vielä lasilliset viiniä rohkaisuksi, kunnes mies lähestyi minua ja rupesi suutelemaan. Ihoni kihelmöi ja vatsassa tuntui perhosia kuin teini-iässä uuden ihastuksen tullessa kosketusetäisyydelle. Se hetki oli niin maaginen, ettette uskokaan!
Aloin avata miehen paidan nappeja ja annoin hänen riisua minua hiukan. Tilanne alkoi olla kuuma ja hikinen, meinasin jo siinä vaiheessa huutaa hurmiosta. Sitten avasin miehen housuja ja laitoin käteni sisään. Ja mitä minä tunnen?! Miesten sukkahousut! :O Se hetki on vieläkin kirkkaana mielessä.. Menin aivan lukkoon. Lopetin hyväilyn siihen paikkaan ja varmaan ikuisuuden vain tuijotin hölmistyneenä miestä. Mieskin meni hämilleen, mutta se ei ollut pahinta. Pahin kaikista oli shokkireaktioni: räjähdin nauramaan täyttä kurkkua. Mies ja sukkahousut, heti tuli mieleen joku puutarhatonttu tai Isä sisäkkönä-elokuva, siis aivan kamalaa. Siinä sitten mies raivoissaan heitti minut pihalle eikä ole ollut yhteydessä sen jälkeen.
Teinkö aivan väärin? Kuinka yleistä sukkahousut miehillä on? En halua olla mikään tiukkapipoinen kukkahattutäti, mutta kyllä naisten asusteet miehillä menee yli minun ymmärrykseni. Kiitos, jos jaksoitte lukea purkaukseni..
Kommentit (7)
Ensinnäkin kannattaa käydä vilkaisemassa tuolta http://tights-for-men.com/. Siellä on sukkahousuja ym. vaatetusta myytävänä miehille yli 100 tuotetta. Valmistajia on ympäri maailman, eikä tuolla ole vielä edes kaikki. Ei sukkahousuja valmistettaisi miehille, jos niitä ei käytettäisi. Jossain luin amerikkalaisen tutkimuksen, jossa sanottiin että 7-8 % miehistä on kokeillut sukkahousuja, tosin siinä ei sanottu kuinka moni käyttää niitä jatkuvasti. Jossain arveltiin että 2-3 % miehitä. Eli voisi sanoa, että tapaamasi mies ei ole ainut tuntemasi mies joka käyttää sukkahousuja, vaikka muut ei sitä olekkaan sinulle kertoneet. Myös suomalaisesta verkkokaupasta www.ferillo.fi löytyy miehille sukkahousuja.
Oleellista on tietysti, voitko hyväksyä tuollaisen erikoisuuden miehellä. Nainen voi käyttää käytännössä mitä vaan perinteistä miesten vaatetta, ja sitä pidetään seksikkäänä. Hame ja sukkahousut miehellä on aina esitetty vitsinä, josta sinullekin on pinttynyt mielikuvat. Oikeasti sukkahousut on yhdistetty housu ja sukka, eli alusvaate. Sukkahousut on tehty paremmin istuviksi, ja mukavammasta materiialista kuin miesten kalsarit. Siksi ei olekaan ihme, vaikka monet miehet käyttää niitä urheillessa tai ihan normaali alusvaatteena. Monille se on tietysti seksualinenkin kiihoke.
Oli mieheltä melko rohkea temppu esitellä tuollainen erikoisuus itsestään suhteen alussa. Monet salaavat tuollaiset asiat parisuhteessa vuosiakin. Tilanne lähti teillä molemmilla vähän käsistä, mutta jos todella välität miehestä ja pystyt hyväksymään pikkuisen poikkeavuuden, niin otat puhelimen käteen ja soitat hänelle ja juttelette asian selväksi. Pieni pahe nuo sukkahousut on kuitenkin, jos mies on muuten hyvä. Ja jos sukkahousut kiihottaa miestä, niin on sinulla käytössäsi melko tehokas väline ajaa omia etujasi.
ootko varma että sillä edes munat löyty?
Melkein sama kuin vuodattaisi: " Järkytyin kun näin naisen farkut jalassaan. Lopetin suhteemme heti ,enkä halua olla noin kieroutuneen ihmisen kanssa missään tekemisissä! " eli :läpy läpy ja lässyn lässyn....
Jos joku oikeasti on noin ennakkoluuloinen , niin on suorastaan loistavaa kun sellainen "suhde" loppuukin heti alkuunsa.
Aloitus oli kyllä 100%:n varmasti jonkun miehen kirjoittama provo,johon hän itse heti perään vastasi.Ei mene läpi !
Oletko edennyt asian suhteen, kunhan uteliaana kyselen.
Jos siis hipelöit vasta housujen suulta ja päälihousut oli päällä niin mistä tiedät että ne oli sukkikset eikä esim. jotkut pidemmät boxerit?
Sarjassamme kioskikirjallisuuden helmiä ;-)
olen mies! sukkahousut....en voi ikinä kuvitella edes kokeilla! toivoisin siinä vaiheessa kun pukisin sukkahousuja päälleni voi minut viedä sinne saunan taakse!
Ymmärrän sinua ap täysin! elä ota yhteyttä koskaan, vaikka se pahalta tuntuukin.