Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheen vkonloppuostoksista voi kätevästi päätellä koulutuksen ja sosiaaliryhmän.

Vierailija
24.08.2011 |

Katselkaa kassalla lasten kavereiden perheiden ostoksia ja miettikää, onko oikeaa seuraa...

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 erilaista sipsipussia, kaupan oman merkin cola-juomaa yksi litra, pillimehu, valmispitsa, karkkia, rasvatonta maitoa, tattarihiutaleita, tattarijauhoa?

läski yh joka etsii miestä. Perheestä puuttuu mies.

Vierailija
22/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaania, juustoraastetta, lohta, dellariinia, 2l maitoa, ruispaloja, Real-viipaleita, 100%ruispaloja, näkkäriä, hapankorppua, pakastevihanneksia (juuressuikaleet x 3, kukkakaalia, maissia, herneitä) ja irtokarkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tuo meidän perheen sosiaaliryhmä on ja mitä sillä tarkoitetaan?

Vierailija
24/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiän tuommoinen käy kun av-mamma erehtyy luokituksessaan!!

Mun akateeminen mieheni tekee ruokaostokset aina Lidlissä ja inhoaa täysjyvää.

Vierailija
25/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 erilaista sipsipussia, kaupan oman merkin cola-juomaa yksi litra, pillimehu, valmispitsa, karkkia, rasvatonta maitoa, tattarihiutaleita, tattarijauhoa?

läski yh joka etsii miestä. Perheestä puuttuu mies.

Vierailija
26/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

durumvehnäjauhoja

valkosipulitomaattimurskaa

sini- ja valkohomejuustoa

cantaloupe-melonia

kirsikkatomaatteja

persikoita

kananfileesuikaleita

tuore ananas

maitoa

juhlamokkaa

ruisleipää

nougat-jäätelöä

pari tummaa oulutta

chilikastiketta

soijakastiketta

kuivahiivaa

lapsille karkkipussit

kissanruokaa

salmiakkia

Toivottvasti nuo kanafilesuikaleet ei sentään olleet marinoituja.

Vierailija
27/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasviksia ja kalaa (tuoretta), paljon papuja ja linssejä. Ei mitään eineksiä tai edes puolivalmiita tuotteita tai pakasteita, jugurtit yms. aina maustamattomina, leipä aina ruista (tai jauhoina), pasta tummaa...

Olemme molemmat ylioppilaita, minä kaupan myyjä ja mies musiikkialan duunari. Muuta koulutusta ei tähän hätään nyt nappaa hankkia. Ja itse asiassa meitä näkee kaupassa aika harvoin, koska teemme ostokset pääasiassa hallissa ja torilla.

Vierailija
28/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, että kun huonosti koulutetut syö vihanneksia, ne luulee, että jotkut purkkihedelmät on terveellisiä. Mulla on tuttava joka kehuskelee aina terveellisellä ja maukkaalla hedelmäsalaatilla. Kerran sitten tarjosi tätä, niin siinä oli kiinankaalia ja purkki jotain Del Monte hedelmiä. On kuulemma niin terveellistä, kun on ananasta ja papaijaa ja ties mitä.

Uskon, että akateeminen tajuaa onko eroa siinä, että banaani on kuorissaan vai säilykkeenä purkissa. Kaikki ei ihan oikeasti tajua.

Vierailija
29/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tajuaa akateeminen tuommoset jipot joihin amiksen äly ei yllä :-DDD.

Ei mulle kyllä yliopistossa eritelty tölkkihedelmien ja säilykehedelmien terveyseroja.

Ehkä mä siksi käytänkin purkkiananasta aina silloin tällöin, joskus olen käyttänyt persikkaakin. Ai niin.. kirsikoitakin :-DD

siinä, että kun huonosti koulutetut syö vihanneksia, ne luulee, että jotkut purkkihedelmät on terveellisiä. Mulla on tuttava joka kehuskelee aina terveellisellä ja maukkaalla hedelmäsalaatilla. Kerran sitten tarjosi tätä, niin siinä oli kiinankaalia ja purkki jotain Del Monte hedelmiä. On kuulemma niin terveellistä, kun on ananasta ja papaijaa ja ties mitä.

Uskon, että akateeminen tajuaa onko eroa siinä, että banaani on kuorissaan vai säilykkeenä purkissa. Kaikki ei ihan oikeasti tajua.

Vierailija
30/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on syytä varmaan selittää, että nämä ovat ne kauppaostokset.

Liha haetaan työmatkan varrelta luomutilalta, vihannekset osittain torilta ja omasta maasta saa tällä hetkellä vielä monen sorttista vihannesta. On perheemme äidin ja lasten yhteinen harrastus mennä lauantaiaamuisin torille. Marjoja pakkasesta (juuri pakastettuja) ja hedelmiä omalta pihalta: omenoita, päärynöitä, luumuja ja kirsikoita.

Vierailija
31/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nolotti prismassa kun kävin pari viikkoa sitten kaupassa ja ostin lähes pelkästään eineksiä, kassit täyteen. Vähän luomumaitoa ja hedelmiä siihen pelastukseksi, mutta muuten kori täyttyi jauhelihapullista, valmiskeitoista ja -aterioista.

T. akateemisen perheen äiti, jolla oli sattumoisin keittiöremontti kesken

Vierailija
32/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on takuuvarmasti alhainen koulutus.

Luomu ja täysjyvä lähes yhtä varmasti akateeminen.

vanukkaita, sipsejä, limuja, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, olutta, lihapiirakoita, joskus valmiita hampurilaisia, karkkia ja jätskiä, ranskalaisia perunoita, kalapuikkoja, toisinaan kuhafilettä, naudan sisäfilettä (etenkin grillikaudella) jne. Useimmiten käydään ostoksilla Stockan herkussa.

Mitähän sen pitäisi meidän perheen tulotasosta ja akateemisuudesta kertoa?

Vierailija
33/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niiiiin huvittaa tää autuaaksitekevä "akateemisuus", josta aina jaksetaan jauhaa. Yliopistoon pääseminenkö on ainoa asia, joka takaa ihmisarvon?

Välillä ostan karkkia ja paskaruokaa ja välillä vihanneksia ja luomia. Ja mun koulutustasolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
34/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka elelee köyhyysrajan alapuolella ja jonotetaan ruokajonossa 2 kertaa viikossa. Kun on rahaa käydä kaupassa, ostetaan täysjyvää, PALJON hedelmiä, maitoa, hedelmistä puristettua mehua jne.. Lapset syö päivittäin paljon hedelmiä, itse leivon leivät jne..

Mun mielestä ostoskorin sisältö ei kerro mitään siitä ootko amis vai akateeminen. Se riippuu täysin perheen tottumuksista, viitsimisestä jne.. Itse en myöskään tykkää, että monen mielestä enemmän opiskelleet ovat muka jotenkin parempia ihmisiä tai fiksumpia. Itsellä akateemiset ystävät ostaa sen lavan kaljaa, sipsiä, karkkia, suklaata, valmislihapullia, ym. moskaa. Ihan vain siksi kun painavat pitkää päivää eivätkä jaksa enää tehdä sitä ruokaa. Minulla taas ei ole muuta kuin aikaa, juoksen tarjousten perässä ja teen kaiken itse.

Vierailija
35/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan hakea jopa niitä pelkästään. Oikea vastaus: ostan lihapullia koiralle koirakoulua varten.

Vierailija
36/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomien ostamisessa onkin sit sulle koulutuspähkinää kerrakseen ;)

t. kirjoitusvirheinen 34

Vierailija
37/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on takuuvarmasti alhainen koulutus.

Luomu ja täysjyvä lähes yhtä varmasti akateeminen.

minä bussikuski, mies kirvesmies.. ei osteta sokerimuroja, tuskin ollenkaan muroja, suklaavanukkaita vaan jos ne on 30% -alessa, kaljaa ei osteta ollenkaan. Ja makaronit aina täysjyvää, maito mm. luomua..

Vierailija
38/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei tehdä viikonloppuostoksia?

Vierailija
39/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaa ruokakaupasta lähinnä eineksiä, punaista maitoa ja banaania. Muuhun ei riitä mielikuvitus eikä ilmeisesti mielenkiinto.

Luomua ei osteta siksi, ettemme usko sen yleensä olevan luomua emmekä myöskään terveellisempää kuin normaali ruoka.

Vierailija
40/141 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostaa ruokakaupasta lähinnä eineksiä, punaista maitoa ja banaania. Muuhun ei riitä mielikuvitus eikä ilmeisesti mielenkiinto.

Luomua ei osteta siksi, ettemme usko sen yleensä olevan luomua emmekä myöskään terveellisempää kuin normaali ruoka.

Ja unohtui mainita, että kaljaa tulee joka kerta kun miehen kauppaan lähetän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme