Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis poikien nimi?! Ristiäiset viikonloppuna...

Vierailija
24.08.2011 |

ja nimeä ei olla vielä varmuudella valittu:(. Eli oliskos pikaiseen hyviä ehdotuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superkauniita pojannimiä. Vanhoja ja arvokkaita, olleet Suomessa jo kauan käytössä.

Vierailija
42/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsitpa minkä nimen tahansa. Laita arpomalla, et voi itse ainakaan parempaa valita vaikka koko almanakan läpi kävisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsitpa minkä nimen tahansa. Laita arpomalla, et voi itse ainakaan parempaa valita vaikka koko almanakan läpi kävisit.

Vaikeaa valita, kun on niin paljon tarjontaa! -ap-

Vierailija
44/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi vaihtoehtoja on jo useampi tosihyvä ja enää ei siis tarvitse kuin päättää. Ajattelin vaan jos täällä tulisi vastaan joku uusi nimi, mikä ei aiemmin ole tullut mieleen ja johon ihastuisin ( ja mies myös...)mutta ei meidän poika nimettömäksi jää jokatapauksessa ;D,

hauska miten joillekin tämä nimien kysely on suuri ongelma, mutta jos kysyisin vaikka lempivaippamerkkiä, niin se ei herättäisi kritiikkiä. (Paitsi kestoilijoilta;)) -ap-

Vierailija
45/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä luetellaan paljon ns. muotinimiä eli jotka on juuri nyt suosittuja.

Itse miettisin joko suvusta tai muuten jotain nimeä, jolla olisi joku tarina tai merkitys, ei sen kauhean syvällinen tarvitse olla.

meillä poika on Aarni, tässä nimestä:

"Aarni on muunnos muinaissaksalaisesta nimestä Arnold, joka tarkoittaa "kotkan tavoin hallitsevaa". Tällöin nimi olisi samaa alkuperää kuin Aarne ja Aarno. Toisaalta aarni on suomalaisessa kansanuskossa "henkiolento, aarteiden vartija".

Muista kokeilla huutaa nimeä täysillä pihalla kymmenen kertaa peräkkäin, kuulostaako edelleen hyvältä!

Vierailija
46/46 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkin kokeilla. Niin mun suvussa ei ole oikein kauniita miehen nimiä. Miehen suvussa on, mutta etunimeksi mies ei halua niitä laittaa... -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi