Kiva, pieneen tilaan mahtuva lahja vaihtoon lähtevälle nuorelle?
Ulkomaille vaihtoon lähtevä nuori nainen, jolla on lähtöä edeltävänä päivänä synttärit. Tapaamme lähtöä edeltävänä päivänä - mitä annan? Jotain, joka ei vie tilaa matkatavaroissa. Perhe on hyvin varakas, joten rahaa en ole antamassa.
Kommentit (8)
ehdottomasti. Siis kaunis kovakantinen viivoitettu kirja muistoja varten.
Jos täytyy olla kallis niin käsin sidottu.
Olen itse ollut vaihdossa kahdesti, ja kyllä tuli ikävä suomenkielistä puhetta. Voi ladata iPodille (jos nuorella sellainen on) eikä vie tilaa matkalaukussa.
Pieni kirjanen, jossa paljon kuvia kaikenlaisesta.
Idea on, että ulkomailla kun ei muista sanaa, voi osoittaa kuvaa kirjasta. :) Minusta hauska pieni huumporilahja vaihtoon lähtevälle.
Itse sain vaihtoon lähtiessäni lahjaksi aforismikirjan, jota en vieläpä saanut avata kuin vasta perillä. Joo ei tullut takaisin kotiin se kirja, kun matkalaukut oli ahdettu täpötäyteen!
jossa olisi jonkinlainen "viesti". Siis toimisi onnenkaluna, suojelusenkelinä, ihan mitä vaan. Hänhän saa kohta uuden avaimen sinne isäntäperheensä kotiin, joten avaimenperä tulee tarpeeseen.
jossa olisi jonkinlainen "viesti". Siis toimisi onnenkaluna, suojelusenkelinä, ihan mitä vaan. Hänhän saa kohta uuden avaimen sinne isäntäperheensä kotiin, joten avaimenperä tulee tarpeeseen.
Ei ainakaan minulle annettu eikä kenellekään vaihtaritutullenikaan. Piti vaan luovia muiden perheenjäsenten matkassa tai soittaa kiltisti ovikelloa.
Joku Kalevala-koru tai sellainen, ainakin itse olisin aikoinaan tykännyt. :-) Tosin valitse joku sellainen vähän modernimpi uusista mallistoista, ei mitään karhu-riipusta.
Oma kummityttöni on kova muumifriikki. Lähti viime vuonna opiskelijavaihtoon, joten annoin hänelle Haisuli-avaimenperän. Tykkäsi kovasti. :)