Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin paha mieli

Vierailija
24.08.2011 |

Olen selvästi ylipainoinen. Kyllähän mä sen tiedän.

yksi miehen puolituttu toi aiemmin kesällä pari tutustumiskuponkia paikalliseen kuntoklubiin, kun itse on siellä töissä. Silloin naljailivat siitä kun en ole oikein päässy mihinkään harrastamaan liikuntaa mutta nyt tilanne on hieman muuttunut että voisin jopa joskus töistä päästä luistamaan just tunniksi hyppimään johonkin.

No ei mitään. Tänään sama mies tuli jutulle mieheni kanssa ja kysyi joko olen käyttänyt ne liput. En tietenkään ole! Mulla on 3 lasta ja yksi juuri aloitti koulun ja tuntuu ettei tässä edes voi ajatella muuta ku sitä. Omien töiden ja loppujen lapsien lisäksi.

No sitten se sanoi ett hällä onkin autossa muutama lehtijuttu. Ja haki ne ja alkoi mulle esitelmöimään jostain lehtien turvotus, "terveys"vesien sisällöistä ym ym ym. Teki mieli häipyä sen siliän tien. Ihan niinku en tietäisi kuinka paha mulla on läskieni kanssa olla. Mutta ei vika ole liikunnassa tms vaan korvien välissä. Olen varmaankin masentunut koska olen menettänyt 2 hyvin tärkeää ihmistä viimeisen vuoden sisällä. Olen niin yksin. Mies aina töissä.

Mikä olisikaan helpompaa ku mättää lohdutusta turpaan.

Niin ja mitä semmoseen kuntoklubiin tulee niin sitten pitäisi hankkia lapsevahti joka vitun kerralle ja ajella autolla 40km ihan yhden tunnin takia vaan. Niin ja en ikinä menisi semmoseen missä muijat ja äijät on samoilla tunneilla! En kykenis! Olen aiemmin käynyt normaaleilla jumpilla mutta välilevynpullistuma teki siitäkin ilosta lopun. Mutta nyt kun pikkuhiljaa olen saamassa intoa ja mahdollisuutta takaisin niin tommoset suoraan vihjailevat vaan pahentaa asiaa...

Kiitos kun sain avautua. En voi kelleen tästäkään puhua

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minusta tuossa tekstissäsi vain hait tekosyitä sille, miksi et voisi liikkua ja laihtua..

Ei sun tarvitse sinne salille mennä, kyllä se kotijumppa ja paremman elämäntavat tekee jo ihmeitä!

Vierailija
2/13 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona jumppaamista. Vsikka se alkuun pääsy on aina hankalaa, niin kun huomaa että siitä on oikeasti hyötyä niin se tsemppaa tosi paljon myös sitä syömispuolen vähentämistä.

Sama homma tossa laihdutuksessa - vetäise alkuun vsikka joku viikon EasyDiet -kuuri, sillä lähtee jo ainakin nesteet liikenteeseen, vaaka näyttää vähemmän ja motivaatio siihen oikeaan mässäyksen lopettamiseen kasvaa ihan kybällä.

Sitten kun olet saanut laihtumisen hyvään vauhtiin menet sinne hitsin kuntoklubille ja näytät sille äijälle närhen munat...! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minusta tuossa tekstissäsi vain hait tekosyitä sille, miksi et voisi liikkua ja laihtua..

minäkin olin lukevinani. Miksi ihmeessä lapset olisivat este (liikunta)harrastuksille?

Vierailija
4/13 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan syömisen vähentäminen. Liikunnasta tulee vain nälkä ja syö entistä kauhemmin

Vierailija
5/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunta on hyvä ratkaisu. Painonpudotuksessa tietysti ruokavaliolla on suuri merkitys. Mutta liikunta on ehdottomasti hyväksi. Siitä saa energiaa ja hyvää mieltä. Kroppa muokkaantuu eri tavoin, kuin pelkästään ruokavaliolla laihtumalla.

Vierailija
6/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle 2:lta tulee todella hyviä jumppia perjantaisin ja sunnuntaisin (sama jumppa). Niitten kotisivuilla ei ole vielä syksyn jaksoja, mutta kai ne pian päivitetään sinne. Kevään jaksoista näkee minkätyyppistä. Jos on tallettava digiboksi, kannattaa tallentaa erilaisia jumppia ja tehdä sitten fiiliksen mukaan. Tämmöinen oikeasti toimii! Aina ei jaksa sitä samaa jumppaa hieroa ja kropallekin tekee vaihtelu hyvää. Eikä tule lipsuttua niin usein kun silloin kun ei jaksais riehua, voi ottaa vaikka rauhallisen pilatesvenyttelyn tms.

Vierailija
7/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tunnut hirveästi puolustelevan ja keksivän syitä sille miksi et voisi liikkua. Aloita kotijumpalla kun lapset ovat tarhassa/koulussa/nukkuvat ja ala tarkkailemaan syömisiäsi. Pieni elämäntapamuutoskin saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
8/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidy kiloklubiin ja ala laskea kaloreita.

Vierailija
9/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvi kuntolaitetta, vaan itsetunnon! Laita perhetilanteesi kuntoon. Mies ei voi olla aina töissä ja jättää kaiken sinulle. Se ei vaan toimi. Jos ei pysty tekemään vähemmän töitä, hankkii sinulle muuta apua. Toiseksi: laita itsesi ykkössijalle. Lapsi on aloittanut koulun, onhan se iso muutos, mutta iloinen sellainen. Älä turhaan murehdi siitä ellei mitään murehdittavaa ole. Ala kunnioittamaan itseäsi ja sitä kautta muutat elämäsi. Et ahda itseesi ruokaa jota et tarvi, otat ajan liikunnalle + muille omille jutuillesi. Näin koko perheellä menee lopulta paremmin ja voit jättää muiden ihmisten (typerät) vihjailut omaan arvoonsa. Mieti myös sitä millaisen esimerkin näytät lapsillesi: kaiken eteen uhrautuvan ja uupuvan äidin vai rohkean naisen joka toteuttaa omaa elämäänsä.

Vierailija
10/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistumakin parane jonkun verran siillä että sais vatsa-ja selkälihakset kuntoon? varmaan riippuu siitä kuinka paha se on, mutta miehelläni oli se joskus ja hän sai sen kuntoon astangajoogalla.

Minusta paras olis kun ei tois kotiin mitään herkkuja, niin ei voi niitä syödäkään.

Kunnon lenkkarit on paras kuntoväline, eli aloitat kevyesti lenkkeilyn, vaikka rivakkaa kävelyä aluksi kävelysauvojen kera, myöhemmin sitten ihan juoksua.

Varmaan on helpompi mennä jumppaan tai muille ohjatuille tunneille, mutta kyllä kotonakin voi tehdä paljon, kun vain on päättäväinen asian suhteen. voit vaikka päättää että teet joak päivä tietyn jumpan etkä ilman sitä saa katsoa telkkua tai olla tietokoneella. TSEMPPIÄ!

Vierailija
11/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa nämä sivut: www.fitfarm.fi. Ehdit vielä mukaan. Minäkin teen tätä kotona, kun pieniä lapsia enkä pääse ulos. Ruokavalio on tosi toimiva. Helppo seurata kun ei tule nälkä. Suosittelen!

Vierailija
12/13 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee hyvää päästä vähän pois kotoa ja saada aikaa vaan itselleen. Autossa voit kuunnella hyvää musaa tai vaan nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta sekä olla omien ajatusten kanssa. Lapset tietysti kuskaat hoitoon tälle miehelle joka niin avuliaasti niitä kuponkeja jakelee ja on liikuttavan huolestunut sinun terveydestä. Tsemppiä kuntoiluun!

Vierailija
13/13 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kotijumpat.fi/

Vai onko se välilevynpullistuma esteenä? Kun en tuosta vaivasta oikein ole perillä..

Itse ajattelin kokeilla tuota kotijumppaa jossain vaiheessa. Olisi painoa pudotettava ja muutenkin tekis hyvää. Aloitin jo koululaisen kanssa uintikäynnin kerran viikkoon. Kyllä siinäkin aina vähän tulee liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän