Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä aseksuaalit ovat pervoja ja inceleitä?

Vierailija
13.05.2026 |

Esimerkiksi väittävät että eivät ole mukamas kiinnostuneita seksistä ja toisista seksuaalisesti. Selkeä merkki siitä että valehdellaan ja kielletään se että ovat todellisuudessa pervoja joita ei muut asiat kiinnostaekjin se maksaminen ja leikit.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aseksuaali (nainen). 

Aseksuaali ei ole incel, eli involuntarily celibate, koska aseksuaalilla seksistä pidättäytyminen on oma tahto.

Ehkä joku voi pitää sitä perversiona, eli seksuaalisena poikkeavuutena, ettei seksi kiinnosta. Ihan sama, se on vain yksi määritelmä. Mutta ei aseksuaalisuuteen mitään valehtelua ja kieltämistä liity yleensä. Se on vain seksuaalisen halun puuttumista.

Vierailija
2/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla mitä mieltä tahansa, mutta totuus on aivan toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nyt tuskin on oikeasti noin tyhmä, että eiköhän tää ihan provoiluyritys ole.

Vierailija
4/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joiden milestä ap on ihan pimee.

Vierailija
5/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aseksuaali (nainen). 

Aseksuaali ei ole incel, eli involuntarily celibate, koska aseksuaalilla seksistä pidättäytyminen on oma tahto.

Ehkä joku voi pitää sitä perversiona, eli seksuaalisena poikkeavuutena, ettei seksi kiinnosta. Ihan sama, se on vain yksi määritelmä. Mutta ei aseksuaalisuuteen mitään valehtelua ja kieltämistä liity yleensä. Se on vain seksuaalisen halun puuttumista.

Naisilla aseksuaalisuus on normaalitila suuren osan elämästä. 

Vierailija
6/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta kuvittelet? Että kuulovammaiset kuulevat ihan normaalisti, kunhan esittävät ettei kuule kun lauot ääliömäisyyttäsi ääneen?

Vierailija
7/7 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla näin ei ole ja tyypillinen ässä on yleensä nainen, Aseksuaalisuudessa on karkeasti selitettynä kyse siitä että se seksuaalinen veto toista henkilöä kohtaan on heikkoa tai sitä ei ole ollenkaan. Sen sijaan ainakin itse epäilen väitteen todenperäisyyttä jos joku mies sanoo yllättäen olevansa aseksuaali ja että seksi ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme