Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vietitte/vietittekö omia 30v. juhlianne?

Vierailija
24.08.2011 |

Omat alkaa pikkuhiljaa häämöttää edessä tulevana talvena ja tuntuu etten jaksaisi ainakaan mitään sukujuhlaa järjestää. Ajankohtakin vielä joulun aikaan, voiko hankalampaa aikaa olla :/

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua rasittaa nää "Olen sentään jo äiti, enhän minä mitään juhli" -lausunnot....Mitä sitten? Viekö äitiys kaiken muun? Ei millään pahala, ei tosiaan, ihmettelen vaan.

Ja vastaus kysymykseen:juhlin 30-vuotispäiviäni sukulaisten kahvituksella ja seuraavana päivänä tuli kavereita ja ystäviä, joiden kanssa juhlittiin syöden ja juoden, käytiinpä ravintolakierroksellakin. Esikoinen oli tuolloinen reilu 3v ja pääsi ekaa kertaa yökylään mummolaan.

Vierailija
22/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikaisemmin edes kuullut tai lukenut, että kukaan olisi mitään 30-vuotisjuhlia järjestänyt. Itse en pitänyt edes 40- enkä 50-vuotisjuhlia. Niitähän jo aika moni juhlii.

Aika erikoista ettet ole edes koskaan kuullut että ihmiset usein viettävät niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten yhden kaveripariskunnan kanssa menimme hotelliin, söimme (ja joimme) hyvin ja kävimme viihteellä.

Vierailija
24/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä, sitten lapsi isovanhemmilla hoitoon ja kavereita kylään.

Ei mitään kauheen ihmeellistä, lähinnä rentoa oleilua :)

Vierailija
25/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan tavallista viettää kolmekymppisiä, siinä missä 40v ja 50v-juhliakin.

Itse pidin "lapselliset kolmekymppiset". Lähimmät ystävät lapsineen, mukana n. 15 aikuista ja 6 lasta. Kivaa oli. :)

Vierailija
26/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttärit on kesällä, joten useampi kaveri pääsi tulemaan synttärieni tienoilla ja sitten vähän juhlittiin. Kaikki eivät olleet täällä siis samaan aikaan, mutta tulivat "juhlistamaan" synttäreitäni.

Vierailija
27/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lauantaina 30 v "bileet" kavereilleni. Istuttiin iltaa meillä, syötiin ja juotiin ja lopuksi mentiin baariin. Lapset olivat mummolassa yökylässä. Seuraavana päivänä (iltapäivällä) tuli kylään lähisukulaiset: mun ja miehen vanhemmat, siskot, isovanhemmat jne.

Vierailija
28/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi päivä muiden päivien joukossa.

Kuvittelitko olevasi jotenkin erikoinen, kun täytät oikein 30v?

T: 11cm mies

Vierailija
29/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä syötävää, muutama hyvä ystävä. Lämpimän illan hämärässä kynttilän valossa istuimme katoksessa ja hauskaa oli. Juhlat loppuivat suht ajoissa, mikä ei minua kyllä haitannut laisinkaan :)

Kakkukahvit sukulaisille/ lähimmille jos haluat. Sitten esim muutama läheinen ystävä iltaa istumaan ja nautiskelemaan kuohuvaa :)

Tai toki on vaihtoehto pitää esim uudenvuoden juhlat samassa :)

Tai jos isommat haluaa niin koko suku, kaverit, ystävät tms kasaan ja juhlimaan johonkin ravintolaan, kotiin, juhlatilaan tms..

Eiköhän tämä ole paljon makuasia ja vaihtoehtoja on paljon. Riippuu toki lompakon koosta varmasti myös.

voihan sitä lähteä laivalle risteilemään. Ulkomaille perheen kanssa ( miehen pyöreät on näin vietetty)....

Vierailija
30/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lapsellistahan se on ja äärimmäisyyksiin vietyä pinnallisuutta.

Pidetään syntymäpäivät lasten juhlina jookosta?

Vierailija
31/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mamma tai pappa, joka juhlii 80-vuotispäiviään on toooosi pinnallinen ja lapsellinen! Puhumattakaan niistä, jotaka viettää 90 -tai peräti 100-vuotisjuhliaan! Ne vasta onkin, kyllä tuossa iässä viimeistään pitäisi lapsellisuus karista!

Vierailija
33/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen mamma tai pappa, joka juhlii 80-vuotispäiviään on toooosi pinnallinen ja lapsellinen! Puhumattakaan niistä, jotaka viettää 90 -tai peräti 100-vuotisjuhliaan! Ne vasta onkin, kyllä tuossa iässä viimeistään pitäisi lapsellisuus karista!

Yleensähän oman seurakunnan pappi käy näitä mummeleita ja pappoja vielä onnittelemassa syntymäpäivänä. Aika pinnallista kirkolta :)

Vierailija
34/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat aivan naurettavia ja tylsiä.

Istun mieluummin sohvalla yksin ja katselen formuloita.

Jos haluatte tarjota miehillenne syntymäpäiväjuhlat niin jättäkää heidät rauhaan tv:n äärelle ja varatkaa vierelle kylmää olutta. Ps. viekää itsenne ja lapset mommolaan.

Vierailija
35/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maallistunut, miten voi tuollainen taho lähteä tähän lapselliseen naurettavuuteen mukaan! O tempora! O mores!

Vierailija
36/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte tarjota miehillenne syntymäpäiväjuhlat niin jättäkää heidät rauhaan tv:n äärelle ja varatkaa vierelle kylmää olutta. Ps. viekää itsenne ja lapset mommolaan.

Mies ei arvosta telkunkatselua ollenkaan.

Vierailija
37/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te saatte kuulostaan 30v ihan vanhalta juntilta?=?

mä olen nuori, nuorekas, hoikka, ei lapsia, mutta mies ja teen mitä haluan.

Vierailija
39/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se keksii tekemistä telkunkatselun tilalle. Muista varata salkullinen halpaa olutta.

Vierailija
40/41 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No biljardi ja rock*roll

biljardipöytääkään, eikä kovin lähellä mahdollisuutta biliksen pelaamiseen. Rokkia kyllä löytyy.