Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pankissa töissä, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
24.08.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko teillä pukuherroille mielinkielin ja hupparipukeutujaa katsotaan nenänvartta pitkin? Olen kuullut tällaista tapahtuvan joissakin pankeissa.

Itse en anna vaikuttaa

ap

Vierailija
22/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toimenkuva ja paljonko liksa?

Onko työvaatteet pankin puolesta?

terv. entinen Postipankki-Leonia-Sampo työntekijä "

Lainapuolella, mutta myös sijoituksia teen. Palkka 2500e ja ei työvaatteita talon puolesta

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se virkailija kysyy tilinumeroani? Vaikka olen jo henkilötodistuksen näyttänyt ja virkailija tietoni hakenut koneelle? Eikö muka siitä pankkiohjelmasta saa ne tilit yhdellä klikkauksella esille, jos asiakkaan tiedot siinä jo on? Miksi mun pitäis kaivaa se tilinumeroni joko laukusta tai päästäni?

Tosin aina kun sanon, etten muista sitä, niin sit ne klikkaa kerran ja - tadaa - tilit on näytöllä.

Mikä siis on se syy, että joka kerta, jokainen virkailija sitä tilinumeroa kysyy?

Mikä siinä tilinumeron antamisessa tai sanomisessa on niin rasittavaa?

No mutta, siis itse ainakin kysyn tilinumeron siksi, että henkilötunnuksella en siitä kassaohjelmasta saa tilinumeroa. Tilinumerolla sen sijaan saan siitä henkilötiedot näkyviin. Niin on kätevämpää aloittaa tilinumerolla. Toki hetullakin tiedot löytyy, mutta eri paikasta. Ei suoraan kassaohjelmasta.

Vierailija
24/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt äitiäni saada nettipankin tai edes pankkiautomaattien maailmaan, mutta ei vaan onnistu, ei. Ymmärtää toisaalta, kun hänellä näköongelmia, mutta paljon se johtuu vaan perusteettomasta pelosta että töppää.

Anna äitisi hoitaa pankkiasiat niin kun itse haluaa. Itsepä maksaa sitten siitä, että maksaa laskujansa kassalla. Se on meinaan kallista. Mua se ei vituta. Musta on kiva, että pankissa vielä käy ihmisiä muutenkin kuin pelkästään neuvottelussa. Näkee asiakkaita ja tulee tutuksi.

Vierailija
25/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen tällä hetkellä osa-aikatyötä ja tulot noin 1000€ / kk. saanko pankista 2000-3000€ lainaa ilman takaajaa?

Vierailija
26/28 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pankista, asiakassuhteesta, sun maksykäyttäytymisestä jne jne. Kysy sieltä sun pankistasi.

ap

Vierailija
27/28 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin kysyä muutamia perusasioita, kun

pankkiala kiinnostaa kovasti, eli;

1. Mitkä ovat pääsyvaatimukset?

2. Peruspalkka, maksetaanko lomilla paremmin,

ja jos, kuinka suuri ero on peruspalkasta?

3. Onko pankin väki vaativaa, ja sinne pääsy

kuinka vaikeaa?

4.Voisitko ystävällisesti kertoa hieman tarkemmin palkoista. En halua kuullostaa ahneelta, mutta opintolainan takaisinmaksu hoituisi paremmin, kun jonkinlainen perusosa olisi tiedossa.

Tara :] tara.virk@yahoo.com

Vierailija
28/28 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2011 klo 11:08"]

asiakastaapamisten yksityiskohtia? Olen huolissani, koska sukulainen töissä pankissa, jonka ein soisi tietävän asioistani mitään.

[/quote]

olen pankissa myös töissä ja jos minun sukulainen/tuttu tulee tiskilleni ohjaan hänet viereiselle tiskille/pyydän toisen pankkitoimihenkilön tiskille sillä tuttujaan ei tarvitse palvella yksityisyyden syistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan