Pientä pintaremonttia-asunto myynnissä, muistatko tätä?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Kun katselin asuntoja, tämä osui silmään, koska sisustus oli aika ihana ja poikkeaa tavallisesta. Sitten huomasin että ilmoituksessa lukee, että se on Pientä pintaremonttia-muutoskohde. Hinta varmaan noussut kivasti... Muistaako kukaan nähneensä jaksoa, missä tämä koti on? Onko tullut vielä telkusta? Mistäköhän nuo patterinsuojukset on. Ne on hienot.
Kommentit (8)
Voit tilata tuollaisia patterinsuojia keneltä tahansa puusepältä.
linkki toimii. et osaa vain käyttää..
Etuovi.com > Haku > Haun tulokset > Kohdenumero 622359
kopioi kohteen linkki sieltä kohdekuvauksesta, ei osoitekentästä.
minulla linkki ei ensin toiminut, mutta kun klikkasin toisen kerran niin sitten toimi.
Kun kalusteet viedään pois niin jäljelle jää laminaatti lattiat ja valkoiseksi maalatut seinät.
Kumma juttu että sieltä kylppäristä ei ole kuvia.
Ne on kyllä ihan ok, mutta ei tämä nyt ainoa kohde ole, missä sellaisia on nähty.
Sisustus on trendikäs, mutta kuten joku sanoi, huonekalujen pois viennin jälkeen vain tuo keittiö on jäljellä ja henkilökohtaisesti mä en välitä tuosta kivimallista. Kiviseinäinen tai laattaseinäinen keittiö voi olla tosi hieno, mutta mä vierastan tuota röpöliäistä kiveä, lähinnä koska luulen sitä ihan ennakkoluulojen perusteella epäkäytännölliseksi. Mut joo, on siinä tunnelmaa.
Ihan ok asunnolta silti vaikuttaa, sillä onhan ne valkoiset seinät ihan hienot ja huonejako hyvä ja talo kokonaisuudessaan rakennettu "oikeina" vuosina. Mua viehättää myös se, että olohuone vaikuttaa kohtuullisen kokoiselta. Usein ne on näissä liian pieniä. Ja tietty tuosta kuvasta näkee, että tämä voidaan sisutaa esimeerkiksi noi nhienosti. Tai sitten sen voi sisutaa ihan toisella lailla hienosti, vähän vaikka värikkäämmin ja lämpimämmin, jos haluaa. Valkoisten seinien hyvä puoli...
Katupölyä ja meteliä riittää 24h/ vrk.
Kulman takana olisi vähän rauhallisempaa.
mutta en ymmärrä tuota valkoista ja harmaata (tai valkoista ja beigeä) joka paikassa. Suomessa on muutenkin synkkää suuren osan vuodesta, olisi kiva jos koti olisi lämmin ja kutsuva.
kopioi kohteen linkki sieltä kohdekuvauksesta, ei osoitekentästä.