Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs sanotte tästä? Paras kaveri meni kihloihin PÄIVÄ mun jälkeen!!

Vierailija
24.08.2011 |

Julkaisin keskiviikkona kihlauksesta mieheni kanssa facebookissa. Oikeasti oltiin oltu jo puolisen vuotta kihloissa, sovittu siis keväällä että häitä tanssitaan vielä tämän vuoden puolella. Paras ystäväni ilmoitti kihlauksesta (FB) pari päivää tämän jälkeen, ja kun kysyin asiaa (oletin että mies yllättäen kosinu) niin sanoi et oikeesti hyö on ollu jo monta päivää kihloissa, eli olivat käyneet ostamassa sormukset vain päivä mun ilmon jälkeen.

Ja mies ei todellakaan ollut yllättäen kosinu, vaan mun ystävä oli sanonu töitten jälkee et nyt joko haetaan ne sormukset tai ei haeta enää ikinä mitään.

Oonko vähän friikki ku mua alko vituttaa aivan jumalattomasti toi ettei voi olla mitään omaa?!? Mä en ois ainakaan kehdannu mennä heti seuraavana päivänä kihloihin ku paras kaveri??

Tai sit oon vaan niin hemmetin pikkumainen... Ku itelle tää on eka kihlaus ja ystävälleni jo toinen, niin ajattelin et ois vähän kauemmin malttanu mielensä jos noin naista söi. S*atana!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt enää nykyään ylipäätänsä menee kihloihin, vähäks on lapsellista.

Vierailija
22/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monennella luokalla ootte?

Vierailija
24/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä kihloihin monta kertaa. Sitten tälle episodille jo nauretaan, kun olette aikuisia.

Vierailija
25/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se puoli vuotta sen ympärillä on varattu mulle, törkeetä jos joku sinä aikana menee kihloihin. Sit ku mä meen naimisiin, niin varoaika on ainakin kaksi vuotta, toivottavasti frendit tajuu, ettei sinä aikana muut voi avioitua. Ja sit ku mä ostan asunnon, niin kai te tajuutte, et samana vuonna ei voi muut tehdä asuntokauppoja!

Mä oon keksiny mennä kihloihin ja naimisiin ja perustaa perheen ja saada vauvoja. Mix ihmeessä kaikki matkii mua!?!?!!?????

Vierailija
26/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ite mentiin miehen kanssa kihloihin päivä sen jälkeen kun sisko ekrtoi kihlauksestaan. Ei siksi, että haluttaisi viedä jotain siskolta, vaan siksi että oltiin niin vaikuttuneita siskon onnesta ja pitkään mielessä muhinut kihla-ajatus sai tuulta alleen. Ehkä voit siis myös olla otettu, että teillä oli tuollainen vaikutus ystävääsi.

Kihloihin meno on kuitenkin aina parin henkilökohtainen asia, kuten esimerkiksi raskautuminen. Minulla oli ristiriitaisia tunteita kun sisareni ilmoitti raskaudestaan heti kun olin itse pitkän yrittämisen jälkeen viimein raskaana. Kuitenkin ymmärsin kyseessä olevan SISKONI vauva, perhe ja elämä. Nielin tunteeni ja pelkoni (niin hyvin kuin kykenin) ja olin onnellinen siskoni puolesta.

Vierailija
27/27 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin henkisesti :)

Et ole kuitenkaan yksin ongelmasi kanssa.

Monet kerrat tälläkin palstalla on valitettu siitä kuinka joku sukulainen tai kaveri kehtaa mennä naimisiin samana kesänä kuin 'minä'.

Röyhkeimmät tulee jopa raskaaksi heti kun 'minä' on ilmoittanut omasta raskaudestaan.

Ihan törkeitä tyyppejä kun menevät matkimaan ja varastamaan huomiota.

Voi iiik, siis ihan hirveetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!