Jos keksinvalmistajalle tuotteesta reklamoi, pitääkö lähettää myös virheettömät keksit?
Carnival-keksipaketista löytyi keksien lisäksi epämääräisiä keltaisia sokerimöykkyjä. Keksit söimme, mutta keltaiset möykyt lähetän asiakaspalautuksena LU keksinvalmistajalle.
Kommentit (6)
hyvä vitsi. Yleensä pyydetään lähettämään koko pakkaus.
asiakaspalautusosoite. Eipä tuo ota jos ei annakaan.
penskat olivat niin keksien perään, että irrottivat keksit möykyistä ja alas meni carnevalit.
maku oli outo. Kyllä siihen riitti kannesta valmistuspäivän tiedot. Jos linjalla on ollut jotain häikkää, niin on sitä ilmennyt muissakin tuotteissa.
Olen jo pakannut möykyt keksipakettiin ja päälle
asiakaspalautusosoite. Eipä tuo ota jos ei annakaan.
mitäs sieltä pitäisi saadakaan, jos keksit olivat kunnossa ja syötäviä? Tyhjä paketti takaisin ilman möykkyjä olisi oikeudenmukainen vaihtoehto.
Ai niin joo, eihän tässä siitä ollutkaan kyse, vaan hyötymisestä.
USein riittää pelkkä sähköposti-ilmoitus tai voivat haluta valokuvan. Toisaalta minusta keltaiset sokerimöykyt eivät a) pilaa keksipakettia tai b) ole vaarallisia. Tuollaisesta en ehkä jaksaisi valmistajalle ilmoittaa, koska luultavasti ovat tietoisia siitä, että joskus voi noin käydä. Sen sijaan jos tuote ei kerta kaikkiaan toimi tai on vaarallinen, olemme reklamoineet. Reklamoituja kauppakamoja ovat olleet esim. saumasta auennut juustopaketti, saumasta aukeavat suodatinpussit, pakastevihanneksista löytynyt terävä muovinpala jne. oikeasti toimimattomat/vaaralliset tuotteet.