7 päivää käyty koulua. En ole katsonut Wilmaa!
Onko huono juttu? Pitääkö Wilmassa käydä joka päivä?!
Kommentit (30)
Enkä aiokkaan. Tulee kyllä sähköpostiin tieto, jos on opella jotain henkilökohtaista, tuolilla keikkumisen yms... lisäksi.
ja opettaja ei ole yhden yhtä viestiä sinne vielä laittanut. Ei, vaikka lapseni on erityisoppilas ja kävi viime vuoden tokaluokan toistamiseen. Ja siis asiaa on kyllä ollut, opettaja on soitellut, laittanut sähköpostia ja kirjoitellut reissuvihkoon. Wilmassa ei ole ainuttakaan merkintää.
En kyllä käy siellä Wilmassa juuri koskaan, mulla on siellä asetus niin, että tulee sähköpostiin tieto, jos jotain viestiä tulee.
Tai jättää vain systemaattisesti vastaamatta kaikkeen, mikä ei kulje oikeaa reittiä.
Tai jättää vain systemaattisesti vastaamatta kaikkeen, mikä ei kulje oikeaa reittiä.
Oikeaa reittiä?! Sähköposti ja soittaminen ovat yhtä oikeita tapoja ottaa yhteyttä.
jos on sovittu Wilman käytöstä ja sellainen kouluun on hankittu.
Muut vanhemmat voivat myös valittaa tuollaisesta opesta, koska hän haaskaa työaikaansa, mikä kostautuu sitten kaikille lapsille. Minä ainakin valittaisin heti.
15
Tiedotteita ja viestejä on ollut lähes joka kerta. Tiedotteista ei muuten tule huomautusta spostiin ja niissä on usein niitä kaikille yhteisiä tiedotettavia asioita. Toimii tosi hyvin!
Tällä viikolla on jo tokaluokkalaisella ollut pelipäivä, jolloin voi viedä lautapelin kouluun ja kolmasluokkalaisella pyöräilypäivä, jonne voi viedä eväät. Lisäksi olen opettajan kanssa keskustellut Wilmassa toisen lapsen muuttamisesta toiseen ryhmään.
päivittäin wilmassa.
meidän koulu käyttää sitä paljon.
huono juttuhan on jos kone kaatuu niin jotain tärkeää voi mennä ohi
päivittäin wilmassa. meidän koulu käyttää sitä paljon. huono juttuhan on jos kone kaatuu niin jotain tärkeää voi mennä ohi
Heitä kyllä infotaan päivittäin missä mennään.
Laita sinne säätö, että saat sähköpostiin viestin aina kun sinne tulee jotain uutta.
Minä käyn kyllä joka päivä, koska en muista vielä lapsen lukkaria ulkoa.