Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7 päivää käyty koulua. En ole katsonut Wilmaa!

Vierailija
23.08.2011 |

Onko huono juttu? Pitääkö Wilmassa käydä joka päivä?!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne säätö, että saat sähköpostiin viestin aina kun sinne tulee jotain uutta.

Minä käyn kyllä joka päivä, koska en muista vielä lapsen lukkaria ulkoa.

Vierailija
22/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aiokkaan. Tulee kyllä sähköpostiin tieto, jos on opella jotain henkilökohtaista, tuolilla keikkumisen yms... lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opettaja ei ole yhden yhtä viestiä sinne vielä laittanut. Ei, vaikka lapseni on erityisoppilas ja kävi viime vuoden tokaluokan toistamiseen. Ja siis asiaa on kyllä ollut, opettaja on soitellut, laittanut sähköpostia ja kirjoitellut reissuvihkoon. Wilmassa ei ole ainuttakaan merkintää.

En kyllä käy siellä Wilmassa juuri koskaan, mulla on siellä asetus niin, että tulee sähköpostiin tieto, jos jotain viestiä tulee.

Vierailija
24/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jättää vain systemaattisesti vastaamatta kaikkeen, mikä ei kulje oikeaa reittiä.

Vierailija
25/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jättää vain systemaattisesti vastaamatta kaikkeen, mikä ei kulje oikeaa reittiä.

Oikeaa reittiä?! Sähköposti ja soittaminen ovat yhtä oikeita tapoja ottaa yhteyttä.

Vierailija
26/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sovittu Wilman käytöstä ja sellainen kouluun on hankittu.

Muut vanhemmat voivat myös valittaa tuollaisesta opesta, koska hän haaskaa työaikaansa, mikä kostautuu sitten kaikille lapsille. Minä ainakin valittaisin heti.

15

Vierailija
27/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotteita ja viestejä on ollut lähes joka kerta. Tiedotteista ei muuten tule huomautusta spostiin ja niissä on usein niitä kaikille yhteisiä tiedotettavia asioita. Toimii tosi hyvin!

Vierailija
28/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on jo tokaluokkalaisella ollut pelipäivä, jolloin voi viedä lautapelin kouluun ja kolmasluokkalaisella pyöräilypäivä, jonne voi viedä eväät. Lisäksi olen opettajan kanssa keskustellut Wilmassa toisen lapsen muuttamisesta toiseen ryhmään.

Vierailija
29/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin wilmassa.

meidän koulu käyttää sitä paljon.

huono juttuhan on jos kone kaatuu niin jotain tärkeää voi mennä ohi

Vierailija
30/30 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin wilmassa. meidän koulu käyttää sitä paljon. huono juttuhan on jos kone kaatuu niin jotain tärkeää voi mennä ohi

Heitä kyllä infotaan päivittäin missä mennään.