Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuo lasten päiväkotiryhmä vieraili pihoilla on täysi trolli.

Vierailija
23.08.2011 |

Ihmettelen, että kukaan ei ole sitä tajunnut jo kirjoituksista, saati siitä, että kukaan päiväkodin työntekijä ei riskeeraisi työpaikkaansa moisella.

Lisäksi ketjun kirjoituksista varsin moni on tullut samasta IP-osoitteesta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen aihe oli kyllä outo mutta minä en olekaan niitä, jotka saa halvauksen villakoirista tai vinossa olevista matonhapsuista.

Mutta siis kyllä ainakin täällä Espoossa on meidänkin lasten päikkäriryhmät tehneet jo vuosia kävelykierroksia ja katsoneet, kuka missäkin asuu, käyneet pihalla kääntymässä. Meilläkin olivat kuulemma ihastelleet hortensioita ja keinuneet pihakeinuissa. Minusta ihan kiva. Taas maailmankuva pienillä vähän laajeni.

Vierailija
2/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan moderaattori? Taidat itsekin olla trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodilla on meinaan vaitiolovelvollisuus. Se koskee myös lasten kotiosotteita. Ei saa mennä kertomaan muille lapsille, missä toiset asuvat, ilman vanhempien suostumusta.

Vierailija
4/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valituksen aihe oli kyllä outo mutta minä en olekaan niitä, jotka saa halvauksen villakoirista tai vinossa olevista matonhapsuista.

Mutta siis kyllä ainakin täällä Espoossa on meidänkin lasten päikkäriryhmät tehneet jo vuosia kävelykierroksia ja katsoneet, kuka missäkin asuu, käyneet pihalla kääntymässä. Meilläkin olivat kuulemma ihastelleet hortensioita ja keinuneet pihakeinuissa. Minusta ihan kiva. Taas maailmankuva pienillä vähän laajeni.

Kerrostalojen pihoilla ovat voineet kiertääkin, mutta yksityispihoille ei ole mitään asiaa.

Tämän luulisi tietävän trollinkin.

Vierailija
5/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalojen pihoilla ovat voineet kiertääkin, mutta yksityispihoille ei ole mitään asiaa.

Tämän luulisi tietävän trollinkin.

Vierailija
6/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asumme Helsingissä, ja täällä on jo vuosikausia päiväkodissa, missä lapsemme ovat, käyty kiertämässä kaikkien pihat ja talot.

Vierailija
7/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asumme Helsingissä, ja täällä on jo vuosikausia päiväkodissa, missä lapsemme ovat, käyty kiertämässä kaikkien pihat ja talot.

Laittakaa nyt jotain konkreettista peliin

Vierailija
8/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa, mistä hän luulee näkevänsä kirjoittajien IP-osoitteet? Esim. mikä mun IP-osoite on?

Vierailija
9/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa, mistä hän luulee näkevänsä kirjoittajien IP-osoitteet? Esim. mikä mun IP-osoite on?

ja luueletko että IP-osoitteita tänne julkaistaan?

Vierailija
10/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintakonsolista ja luueletko että IP-osoitteita tänne julkaistaan?

tämän sivun ylläpitäjä, moderaattori tmv.?

Vierailija
11/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kotipihoilla. Tätä siis kyllä tapahtuu.

Vierailija
12/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kotipihoilla. Tätä siis kyllä tapahtuu.

Vierailija
13/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko sivuston ylläpitäjä, moderaattori tai muu vastaava.

Vierailija
14/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kuitenkin lähes lähes sata lasta, joten kyllä tämä kiertely on aika monelle ihmiselle arkipäivää.

Vierailija
15/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että kukaan ei ole sitä tajunnut jo kirjoituksista, saati siitä, että kukaan päiväkodin työntekijä ei riskeeraisi työpaikkaansa moisella.

Jos olet mode tms. niin tuskin saat tuollaista edes tänne kirjoittaa???!!!

Ja kai niistä viesteistä moni on samasta ip:stä kun se ap kerran ketjussa usealla viestillä keskustelee???

muuten en lähde kommentoimaan onko trolli tai ei.

Jos on totta, on minunkin mielestäni käsittämätöntä, että mukia oikeasti menisivät omakotitalojen pihoille asti. Eihän niin saa kukaan tehdä!

Vierailija
16/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tee aloituksia Vierailijana.

Vierailija
17/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminta- ja tapahtumakalenteri.

Retkiä kyllä tehdään, mutta ne tehdään esim. puistoihin, leikkipuistoihin. luontoon, läheisiin kouluihin ja joihinkin eritysikohteisiin ja retkistä ilmoitetaan AINA etukäteen vanhemmille.

Jos tuollaisia retkiä tehtäisiin, se tietäisi päiväkodin johtajalle potkuja.

-kelto

Vierailija
18/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on ihan normaalia, että eskarit käyvät kotiretkillä ja siellä pihalla otettaan kuvia.

Vierailija
19/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti normaalia ei ole mennä toisten pihoille tai ikkunoista kurkkimaan ja luulen, ettei kukaan niin tekisikään.

Vierailija
20/31 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti normaalia ei ole mennä toisten pihoille tai ikkunoista kurkkimaan ja luulen, ettei kukaan niin tekisikään.

piharetkiä eskarilaisten kotipihoihin, ainakaan Salaisen Maan kansioissa eikä Pikkumetsässä.

Voisitko mainita missä sarjassa tällainen kummallisuus esiintyy?