Tuo lasten päiväkotiryhmä vieraili pihoilla on täysi trolli.
Ihmettelen, että kukaan ei ole sitä tajunnut jo kirjoituksista, saati siitä, että kukaan päiväkodin työntekijä ei riskeeraisi työpaikkaansa moisella.
Lisäksi ketjun kirjoituksista varsin moni on tullut samasta IP-osoitteesta.
Kommentit (31)
palstan moderaattori? Taidat itsekin olla trolli.
Päiväkodilla on meinaan vaitiolovelvollisuus. Se koskee myös lasten kotiosotteita. Ei saa mennä kertomaan muille lapsille, missä toiset asuvat, ilman vanhempien suostumusta.
Valituksen aihe oli kyllä outo mutta minä en olekaan niitä, jotka saa halvauksen villakoirista tai vinossa olevista matonhapsuista.
Mutta siis kyllä ainakin täällä Espoossa on meidänkin lasten päikkäriryhmät tehneet jo vuosia kävelykierroksia ja katsoneet, kuka missäkin asuu, käyneet pihalla kääntymässä. Meilläkin olivat kuulemma ihastelleet hortensioita ja keinuneet pihakeinuissa. Minusta ihan kiva. Taas maailmankuva pienillä vähän laajeni.
Kerrostalojen pihoilla ovat voineet kiertääkin, mutta yksityispihoille ei ole mitään asiaa.
Tämän luulisi tietävän trollinkin.
Valituksen aihe oli kyllä outo mutta minä en olekaan niitä, jotka saa halvauksen villakoirista tai vinossa olevista matonhapsuista.
Mutta siis kyllä ainakin täällä Espoossa on meidänkin lasten päikkäriryhmät tehneet jo vuosia kävelykierroksia ja katsoneet, kuka missäkin asuu, käyneet pihalla kääntymässä. Meilläkin olivat kuulemma ihastelleet hortensioita ja keinuneet pihakeinuissa. Minusta ihan kiva. Taas maailmankuva pienillä vähän laajeni.
Kerrostalojen pihoilla ovat voineet kiertääkin, mutta yksityispihoille ei ole mitään asiaa.
Tämän luulisi tietävän trollinkin.
mutta asumme Helsingissä, ja täällä on jo vuosikausia päiväkodissa, missä lapsemme ovat, käyty kiertämässä kaikkien pihat ja talot.
mutta asumme Helsingissä, ja täällä on jo vuosikausia päiväkodissa, missä lapsemme ovat, käyty kiertämässä kaikkien pihat ja talot.
Laittakaa nyt jotain konkreettista peliin
kertoa, mistä hän luulee näkevänsä kirjoittajien IP-osoitteet? Esim. mikä mun IP-osoite on?
kertoa, mistä hän luulee näkevänsä kirjoittajien IP-osoitteet? Esim. mikä mun IP-osoite on?
ja luueletko että IP-osoitteita tänne julkaistaan?
Hallintakonsolista ja luueletko että IP-osoitteita tänne julkaistaan?
tämän sivun ylläpitäjä, moderaattori tmv.?
lasten kotipihoilla. Tätä siis kyllä tapahtuu.
lasten kotipihoilla. Tätä siis kyllä tapahtuu.
oletko sivuston ylläpitäjä, moderaattori tai muu vastaava.
siellä on kuitenkin lähes lähes sata lasta, joten kyllä tämä kiertely on aika monelle ihmiselle arkipäivää.
Ihmettelen, että kukaan ei ole sitä tajunnut jo kirjoituksista, saati siitä, että kukaan päiväkodin työntekijä ei riskeeraisi työpaikkaansa moisella.
Jos olet mode tms. niin tuskin saat tuollaista edes tänne kirjoittaa???!!!
Ja kai niistä viesteistä moni on samasta ip:stä kun se ap kerran ketjussa usealla viestillä keskustelee???
muuten en lähde kommentoimaan onko trolli tai ei.
Jos on totta, on minunkin mielestäni käsittämätöntä, että mukia oikeasti menisivät omakotitalojen pihoille asti. Eihän niin saa kukaan tehdä!
toiminta- ja tapahtumakalenteri.
Retkiä kyllä tehdään, mutta ne tehdään esim. puistoihin, leikkipuistoihin. luontoon, läheisiin kouluihin ja joihinkin eritysikohteisiin ja retkistä ilmoitetaan AINA etukäteen vanhemmille.
Jos tuollaisia retkiä tehtäisiin, se tietäisi päiväkodin johtajalle potkuja.
-kelto
ainakin on ihan normaalia, että eskarit käyvät kotiretkillä ja siellä pihalla otettaan kuvia.
Tietysti normaalia ei ole mennä toisten pihoille tai ikkunoista kurkkimaan ja luulen, ettei kukaan niin tekisikään.
Tietysti normaalia ei ole mennä toisten pihoille tai ikkunoista kurkkimaan ja luulen, ettei kukaan niin tekisikään.
piharetkiä eskarilaisten kotipihoihin, ainakaan Salaisen Maan kansioissa eikä Pikkumetsässä.
Voisitko mainita missä sarjassa tällainen kummallisuus esiintyy?