Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette järjestänyt ekaluokkalaisen hoidon,

Vierailija
23.08.2011 |

jos pääsee vaikka 2 tuntia aikaisemmin kotiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isommat sisarukset katsoo perään, silloin kun olen esim. joutunut lähteämään iltavuoroon. Miehellä joustava työaika. Aamuisin on aina joku aikuinen kotona.

Vierailija
2/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä järjestyi niin että yleensä aina toinen vanhemmista oli kotona. Molemmilla vuorotyö.

Niinä päivinä jolloin molemmat oltiin töissä tulivat isovanhemmat apuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tokaluokkalaiselle, onneksi:-)

Vierailija
4/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vanhemmista osittaisella hoitovapaalla, toisella vuorotyö eli arkivapaita.

Sumplitaan sitten menemiset ja tulemiset ja työasiat niin, että ekaluokkalaisen ei tarvitse vielä olla yksin.

Vierailija
5/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niille, jotka maksavat siitä.

Vierailija
6/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä jos ei ole varannut tai ilmottanut. Pojan piti päästä klo 14.00 koulusta, mutta soittikin että pääsivät nyt jo pois.

Vierailija
7/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä teette silloin, jos koululainen pääseekin aikasemmin mitä lukujärjestyksen mukaan pitäisi päästä? Meillä pojan piti päästä klo 14.00 mutta pääsikin klo 12.00.

Vierailija
8/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten laitan lapsen aamulla kouluun ja otan koulupäivän jälkeen vastaan.

Itse ihan mielelläni muuten "hoitaisin" koulupäivän jälkeen muutaman tunnin jotain eka/tokaluokkalaista.

Jos saisin välipalasta korvauksen

Vierailija
9/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi menee sit aiemmin ip-kerhoon.

Vierailija
10/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekaluokkalaisia mielestäni voi yhtäkkiä vaan päästää useampaa tuntia aikaisemmin koulusta ellei siitä ole informoitu etukäteen.

Vierailija
11/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekaluokkalaisia mielestäni voi yhtäkkiä vaan päästää useampaa tuntia aikaisemmin koulusta ellei siitä ole informoitu etukäteen.

Sama tilanne tulee eteen kun lapsi sairastuu kesken koulupäivän ja opettaja lähettää lapsen kotiin. Mitä ap oli ajatellut silloin tehdä? Eli nyt ottaisin yhteyttä joko iltikseen, että vieläkö paikkoja on jäljellä tai sitten sopisin open kanssa että poikkeustilanteissa lapsi saa jäädä koulun alueelle odottamaan.

Vierailija
12/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne tulee eteen kun lapsi sairastuu kesken koulupäivän ja opettaja lähettää lapsen kotiin. Mitä ap oli ajatellut silloin tehdä? Eli nyt ottaisin yhteyttä joko iltikseen, että vieläkö paikkoja on jäljellä tai sitten sopisin open kanssa että poikkeustilanteissa lapsi saa jäädä koulun alueelle odottamaan.

Opettaja tietenkin soittaa toiselle vanhemmalle jos lapsi sairastuu kesken koulupäivän eikä vain lähetä kotiin

Vierailija
13/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vetäjä oli oman luokan kouluavustaja, joka kuskasi lapset sinne kerhon tiloihin.

Vierailija
14/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään lapsi lääkärissä. Mutta työnantajalle en voi oikein sanoa että pitää nyt lähteä kun lapsi pääsi aikaisemmin koulusta, eikä siitä oltu sovittu. Ylemmällä luokalla tuon on ihan ok, mutta ekalla ja vielä näin alussa kun koulua on ollu vasta viikko, niin ihmetyttää.

Vierailija
15/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä teette silloin, jos koululainen pääseekin aikasemmin mitä lukujärjestyksen mukaan pitäisi päästä? Meillä pojan piti päästä klo 14.00 mutta pääsikin klo 12.00.

Koulusihteeri hoitaa.

Jos jotain yllättävää on tapahtunut, pakkaan koneen kassiin ja menen kotiin tekemään etänä.

Vierailija
16/16 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kotona nuorempien sisarusten kanssa, joten eipä tuo ole kovin suuri ongelma. Jos en satu olemaan kotona, lapsi osaa kyllä itse kävellä kotiin ja olla siellä muutaman tunnin itsekseen. Yleensä olen korkeintaan kaupassa, joten kauaa ei tartte kotona koskaan olla.